Millainen on siis asennoitumisesi alkoholiin ja sen käyttöön? Onko siis dokailu vaan "v*tun siistii", välttämätön paha paremman tekemisen puutteessa, sitkeä pahe vaiko vaan perjantaiden pinttynyt tapa? Tuleeko bileissä dokailtua? Kuinka usein juot, ja kun juot niin mitä juot? Tuleeko krapulakeiju aamuisin käymään?
Myös kaikenlainen jauhanta humalan vaaroista ja hienouksista on enemmän kuin suotavaa. Erilaisia känni-sekoiluja voi myös julkaista. Muista käyttää myös hyväksesi topiikin yhteydestä löytyvää hienoa äänestys-moottoria!
*#*#*#*
Ite tulee nykyään juotua alkoholia oikeestaan ihan hävyttömän vähän. Yleensä hyvän ruuan kanssa viinilasillinen tai kaksi, sekä joskus tulee himassa väännettyä illan ratoksi joku kiva drinksu. Bileissä tulee yleensä juotua vain pari caipiroscaa tms. ihan vaan tavan ja seuran vuoksi. Kun on tullut opeteltua olemaan ilman humalaa, niin enää alkoholin nouseminen päähän ei edes tunnu kovin kivalta.
En muutenkaan ole oikein koskaan ymmärtänyt sellasta perinteistä suomalaista itsetarkoituksellista dokailua, jota monet harrastavat; juodaan vaikka kusta kunhan vaan päässä tuntuu. Sillon kun tuli dokailtua enemmän, niin mä ainakin panostin laatuun ja makuun; jos alkoholi ei miellyttänyt makuaistejani, jätin juomatta. Ikinä en ole alkoholin nauttimisen seurauksena oksentanut, eikä aamulla ole ollut krapulaa; oli vaan vähän väsynyt fiilis, muttei päänsärystä tms. ollut tietoakaan.
Oon mm. tällä foorumilla huomannut jengin valittavan siitä, että bileet olivat tylsät, koska oli selvänä. Kuitenkin muut samassa topiikissa hehkuttavat ks. tapahtumaa. Olivatko kaikki hehkuttajat kännissä? Eivätkö siis bileet tunnu "bileiltä", jos on selvänä? Mä viihdyn ainakin selvinpäin bileissä vallan mainiosti; yleensä puntitkin tutisevat kivasti. Selvänä saa myös musiikista lähes kaiken mahdollisen irti, eikä ainakaan seuraavan aamuna tartte ihmetellä millasta musiikkia se DJ X soitti.