Dokailu-topic/poll

37 posts, 2 pages, 5,787 views

#21 • • xybo Guest
Dokasin ekan kerran kun täytin 18v. Sen jälkeen oli taukoa
vuosia.. sitten karkas mopo käsistä. Ja nykyään
selkeesti laskussapäin.. ei vaan jostain syystä jaksa
kitata muutamaa paukkua enempää. Toivottavasti kyllästyn
kokonaan. =)

-- xybo
#22 • • kilobitti Guest

Toki paikoissakin on eroja. Muun muassa Angleterre ja St. Urho's ovat tässä mielessä hyviksi osoittautuneet.

Urkki vaan on usein valitettavan sisäänpäin lämpiävä ja tyly, etenkin nuoremmille...tästä syystä ei oo nyt pariinkaan vuoteen tullut käytyä. Ilokseni Caffrey'siä saa muuten hanasta jo monesta paikassa helsingissä, esim. William K:sta.

Ja mitä dokaamiseen yleensä, olen ylensä teknoilemassa selvänä...säilyy pirteämpänä eikä tarvi yrittää olla läikyttämättä koko ajan...:) Lopuksi voi sitä paitsi ajella autolla kotiin. Baarikeikat on erikseen.

-kb
#23 • • Ezzy Guest
Liian kallis ja haitallinen harrastus minulle. Muiden juominen ei mua haittaa tiettyyn rajaan asti.

nimim. kerran 25v aikana juonut, silloinkin suureen suruun...

eilen seurasin bussissa #112 n. 25v überhumalassa olevaa jannua, joka lauloi ja kosi kaikkia naisia bussissa :rolleyes:
Ei onneksi ollut hirveämmin häiriöksi.

...eikä osannut edes laulaa, siinä meni sekin viihdearvo :D
#24 • • jUSSi Guest

eilen seurasin bussissa #112 n. 25v überhumalassa olevaa jannua, joka lauloi ja kosi kaikkia naisia bussissa :rolleyes:
Ei onneksi ollut hirveämmin häiriöksi.

mihis aikaan? tulee itsekkin käytettyä tuota bussia joka päivä.
#25 • • Edited Ezzy Guest

mihis aikaan? tulee itsekkin käytettyä tuota bussia joka päivä.

18.57 tais lähteä fredalta.
#26 • • Edited Timce Guest
D-post
#27 • • Timce Guest
2-4 kertaa kuussa tyyliin sixpack tai ei juoda lainkaan..Sitte baarissa lisää;Näin siis viikonloppuisin.Keskellä viikkoa en juo lainkaan.Kun on viikonlopun selvinpäin,maistuu olut seuraavana wendinä hiukan paremmalta. :)

Hyi helvetti,mitä sitä viinaan menneillä rahoillakin pystyis ostamaan:Ziljoona äänilevyä + levy-yhtiön tahi kämpän Rivieralta.
#28 • • Ozie Guest
Hmmm... bileissä en yleensä oo missään hirvees kännis...korkeintaan muutaman juon. Yleensä paras fiilis on just parin jälkeen ku on semmosissa mukavissa ;)

Baareissa en oo käyny...ööh..pitkään aikaan, koska se meno ei nappaa ollenkaan.

Frendien kans jossain ryypiskelyä sit taas harrastan useammin, varsinki nyt ku on intis ja frendejä näkee aika vähän. Se o hauskaa puuhaa :D

Krapula on jättäny aina tulematta sen jälkeen ku oltiin frendien kans kesäkuun lopus ryyppää viikko Rhodoksella, suosittelen :)
#29 • • Taedium Guest

Hyi helvetti,mitä sitä viinaan menneillä rahoillakin pystyis ostamaan:Ziljoona äänilevyä + levy-yhtiön tahi kämpän Rivieralta.

Ach! Mein Gott! Älä muistuta. Pitää kohta kirjoittaa toiselle palstalle, jos näitä rupee laskee...
#30 • • Salla Guest
Olen ollut joskus aika hirveä alkkis ja join ravintoloissa monia iltoja viikossa kun nyt vaan oli niin kivaa hillua frendien kanssa kännissä. Sellasta iloista vocalhousea tuli silloin diggailtua. Sitte jotenkin vuoden '99 paikkeilla innoistuin clubbailusta ja yhden asian olen huomannut kun olen pohtinut oman viinankäytön harvinaistumista (jossain vaiheessa ei maistunut yhtään bileissä); mun tyyli juoda viinaa ei kai sovi sitten bileilyyn, koska mä aina jotenkin onnistun dokaamaan itseni niiiiiin hirveään känään, ett menee sitte bileissä kaikki ohi ja tulee lähdettyä himaan jo suhteellisen ajoissa. Näin ollen siis olen tullut siihen johtopäätökseen, että dokaaminen ja bileet ei oikein mulle taida sopia kun ollen tällanen loppasuu!

mutt dokaaminen on hauskaa silti (vaikka joskus ei aina meinaa pysyä edes pystyssä!!)

:D :p :D
#31 • • Taedium Guest

mun tyyli juoda viinaa ei kai sovi sitten bileilyyn, koska mä aina jotenkin onnistun dokaamaan itseni niiiiiin hirveään känään, ett menee sitte bileissä kaikki ohi ja tulee lähdettyä himaan jo suhteellisen ajoissa.

OHO! Mä en tunne ketään suomalaista, joka joisi noin.
#32 • • Pilkku Guest
Niinku monilla muilla varmaankin, niin ne pahimmat dokausvuodet oli ennen kuin täytti 18. Päämäränä oli olla mahdollisimman humalassa sen kummempaa ajattelematta. Sit vähän vanhempana niin järki tuli mukaan peliin ja juominen vähän rauhoittui kun tuli kantapään kautta koettua kaikenlaista. Tapahtuuhan sitä aina välillä, että tulee otettua pikkasen liikaa, mutta aika harvoin. Nyt parin vuoden sisällä olen tainnut vain kerran laatata alkoholin syystä. Mitä itse juomiin tulee, niin mulle ei oikein vahvemmat maistu isoissa määrin. Jokunen mukava drinksu (caipiroska mmm..) maistu aina, mutta siihen se yleensä jää parin siiderin/olueen oheella, jos nyt tavallisesta klubi-illasta puhutaan.
#33 • • 029 Guest

Kohtuu käyttö seurustelujuomana, ok.
Teinit steissillä sairaassa kaasussa kovistelemassa, suolesta.

muthei... niin surullista kun se onki niin ainakin mulla noi parhaat humalat oli kyl just teininä sairaassa kaasussa. Ei sitä sen kokemuksen jälkeen ehkä kuulukaan enään muistaa tasan tarkkaan sitä oloo mut toisaalta voitas aatella (nykysin) vanhempana et toivottavasti niillä on sikakivaa ja toivottavasti selvii ehjänä kotiin..

...anyway tän replyn pointti oli se et just sillon teininä toi humala tuntu jokakerta niin siistille et semmosta ei hjumalassa oo kyl ku aniharvoin tän ikäsenä - ja sillonki menee niin sikana massii ettei oo todellista :):)

Ei periaatteessa oo mitenkään rentoo et nuoriso on sekasin eikä ollu tarkotus takertuu yhteen lauseeseen ;), mut toisaalta saman kokeneena ymmärrän mikä siinä viehättää :/
¡ Previous post about a year ago !
#34 • • oNki Guest
Dokailtua vähän rahatilanteesta riippuen, neljä - viisi
kertaa kuukaudessa, ennen kertojen määrä oli puolet
korkeampi. Uuden tyttöystävän myötä tuli otettua itseään
niskasta kiinni ja nyt voi helposti viettää vkonlopun ilman
viinaa.

Yksi syy myös dokaamisen vähennykseen johtuu paikallisten
baarien tasoista ja määristä. Riihimäki kun on kovin masentava
paikka kaikenkaikkiaan.

Juomista uppoaa parhaiten (kun ollaan kietomassa todenteolla)
niin Gini lonkero, muut lonkerot tai sitten väkevät. Bisse menee
saunajuomana jos silloinkaan.
#35 • • Elohopea Guest
Tunnen rajani ja ylitän ne joka kerta....eh... :hah:
#36 • • Dani Cior Guest
Tullut dokattua ihan liikaa viime aikoina, perseet tulee vedettyä ehkä kerran kuukaudessa, joskus vähemmän ja lievempää dokailua on ollut kans ihan tarpeeksi. Välillä kyllästyttää ja tulee bileissäkin juotua pelkkää tuoremehua. Liikaa ei jaksa dokaa ku silloin tulee poltettua myöskin liikaa, enkä polta muuten, niin seuraa himmeä darra seuraavana päivänä. Pystyn kyl juomaan aika vähänkin jos mennään baariin tai bileisiin, enkä tykkää väkevistä, välillä tulee kuitenkin kitattua boolia ja vastaavaa joissain tarjoiluissa niin tulee oltua tosi sekiksissä sen jälkeen.
#37 • • Aulis_G Guest
Jännä juttu, Past Events -puolella joka toinen topic on täynnä postauksia tyyliin "Olipas kovat humalat -en muista bileistä mitään"... Ja täällä jengi hehkuttaa keskieurooppalaisia juomatapojaan :)

Itsellä käyttö on tuollaista yhtä-kahta pulloa olutta lähes joka ilta, ja monesti viikonloppuisin matka käy pussikaljan merkeissä kavereiden luo saunottelemaan & olustelemaan...Bileissä en käy koskaan selvinpäin, koska en osaa tanssia selvinpäinkään, ja kaikennäköinen savu ja meteli aiheuttavat mahtavan päänsäryn aamulla. Siihen olotilaan verrattuna krapula on pikkujuttu. Kännissä moisia "pikku"asioita ei tule huomanneeksi. Menovetenä mulla toimii aina olut, silloin tällöin myös viski sekä drinkit.

Mutta olut on kyllä hienoimpia asioita maailmassa, sitä tulee nautittua usein eri tavoin - joskus sivistyneesti, joskus tyyliin Jay El :heart: