591 posts, 30 pages, 324,896 views
kala, 27.11.2005 23:41:
Sonyn Bravia LCD-television mainos on melko hieno. Siis se, missä lukemattomia värillisiä palloja pomppii alas Los Angelesin(?) katuja. Musiikki on iso osa tätä mainosta. Kuva ja ääni toimivat hyvin yhdessä.
colin, 29.9.2005 21:02:
En tiedä luokitellaanko mainoksiksi, mutta nelosen mainoskatkojen alku- ja loppupätkät (onko niillä jotain virallista nimeä) ovat usein mainioita.
Nectarine, 20.7.2005 16:23:
tää ei oo niin hilttömän hauska, mut aivan -tun loistava.
mahtaakohan olla liikenneturvan (vaimikälieonkaan) mainos, jossa miehet selittää et "minähän en väistä" "minä ajan vanhoilla vihreillä" ja siin lopus niit seisoo motarinpätkällä jonossa parisenkymmentä ja ne kaikki hokee "minä" "minä" "minä" aivan lopus on vaan tyhjentävästi:
"mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee liikenteessä"
mange, 6.12.2005 22:39:
Juu, nyt nämä lapset jotka siinä höpisee että "ja nyt vähän mainoksia" ja "nyt se jatkuu" on ihan kivoja.
a n t O n, 9.12.2005 12:23:
Mä olisin väittänyt, et San Franciscon katuja..
..Mut väliäkö tuolla!
MR D, 11.12.2005 21:18:
Parhaat naurut lähteny Otto lonkeron mainoksesta missä nainen kysyy mieheltään seksin jälkeen``no mitä mietit?`` mies vastaa ``naapurin tiinaa`` ja sit tulee ruutuun Otto lonkero, sano mitä ajattelet.
MR D, 11.12.2005 21:18:
Parhaat naurut lähteny Otto lonkeron mainoksesta missä nainen kysyy mieheltään seksin jälkeen``no mitä mietit?`` mies vastaa ``naapurin tiinaa`` ja sit tulee ruutuun Otto lonkero, sano mitä ajattelet.