Paras tv-mainos

591 posts, 30 pages, 324,898 views

kala

#381 • • kala Selfmade Executable
Sonyn Bravia LCD-television mainos on melko hieno. Siis se, missä lukemattomia värillisiä palloja pomppii alas Los Angelesin(?) katuja. Musiikki on iso osa tätä mainosta. Kuva ja ääni toimivat hyvin yhdessä.

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

Lost-Soul

#382 • • Lost-Soul los pallos

kala, 27.11.2005 23:41:
Sonyn Bravia LCD-television mainos on melko hieno. Siis se, missä lukemattomia värillisiä palloja pomppii alas Los Angelesin(?) katuja. Musiikki on iso osa tätä mainosta. Kuva ja ääni toimivat hyvin yhdessä.

Itsekkin tykkään tuosta

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

mange

#383 • • mange Terrorcraft

colin, 29.9.2005 21:02:
En tiedä luokitellaanko mainoksiksi, mutta nelosen mainoskatkojen alku- ja loppupätkät (onko niillä jotain virallista nimeä*ding**täh*) ovat usein mainioita.

Juu, nyt nämä lapset jotka siinä höpisee että "ja nyt vähän mainoksia" ja "nyt se jatkuu" on ihan kivoja. *hymy*
RainChild

#384 • • RainChild

Nectarine, 20.7.2005 16:23:
tää ei oo niin hilttömän hauska, mut aivan -tun loistava.
mahtaakohan olla liikenneturvan (vaimikälieonkaan) mainos, jossa miehet selittää et "minähän en väistä" "minä ajan vanhoilla vihreillä" ja siin lopus niit seisoo motarinpätkällä jonossa parisenkymmentä ja ne kaikki hokee "minä" "minä" "minä" aivan lopus on vaan tyhjentävästi:
"mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee liikenteessä"

Harvinaista, mutta tä mainos on jopa ollut niin pysäyttävä, että on vaikuttanut omaan liikennekäyttäytymiseen *joo* todella hyvä kyllä.

--
Rainchild is back home

sapeli

#385 • • sapeli jokukukamikä?

mange, 6.12.2005 22:39:
Juu, nyt nämä lapset jotka siinä höpisee että "ja nyt vähän mainoksia" ja "nyt se jatkuu" on ihan kivoja. *hymy*

Mie kans tykkään näistä *hihu* Mut oon toisaalta ihan varma et parin viikon päästä nekin käy ärsyttämään *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

antOn°

#386 • • antOn° 02200

..värillisiä palloja pomppii alas Los Angelesin(?) katuja.

Mä olisin väittänyt, et San Franciscon katuja.. *ding*
..Mut väliäkö tuolla!
kala

#387 • • kala Selfmade Executable

a n t O n, 9.12.2005 12:23:
Mä olisin väittänyt, et San Franciscon katuja.. *ding*
..Mut väliäkö tuolla!

Jep, olet varmaankin oikeassa. Paha mennä sanomaan, kun en ole kummassakaan käynyt. San Franciscossa taitaa tosiaan olla tollaisia mäkisiä katuja ja puutaloja.

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

antOn°

#388 • • antOn° 02200

..San Franciscossa taitaa tosiaan olla tollaisia mäkisiä katuja ja puutaloja.

Ainankin jos Dirty Harry-elokuvia on uskominen! *nauru*
ICE- D

#389 • • ICE- D
Parhaat naurut lähteny Otto lonkeron mainoksesta missä nainen kysyy mieheltään seksin jälkeen``no mitä mietit?`` mies vastaa ``naapurin tiinaa`` ja sit tulee ruutuun Otto lonkero, sano mitä ajattelet.*nauru*
Eisen

#390 • • Eisen
"meijä äiti tekee teijän äitien ruuat *hih* "
luode

#391 • • luode
miustakin paras mainos on tuo "meijän äiti tekeeki teijän äitien ruuat." se pikkutyttö on niin soma. *aplodit*
Freja

#392 • • Freja Sihteeri

MR D, 11.12.2005 21:18:
Parhaat naurut lähteny Otto lonkeron mainoksesta missä nainen kysyy mieheltään seksin jälkeen``no mitä mietit?`` mies vastaa ``naapurin tiinaa`` ja sit tulee ruutuun Otto lonkero, sano mitä ajattelet.*nauru*

REPS, muistan kun näin tän ekan kerran niin meinasin vetää vedet väärää kurkkuu ja pudota sohvalta ja katkoa nilkkani *lmao* toi on kyl aivan loistava! *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pörri

#393 • • pörri
En tiedä parhaasta mutta hellyttävin ainakin on Tulikiviuuni-mainos jossa maailman suloisin koira etsii itselleen keppiä ja monen koettelemuksen jälkeen löytää yksinäisen puukepakon ja palaa onnellisena kotiin, lämpimän takan ääreen*hymy*...Joka kerta tämä eläinrakas liikuttuu lähestulkoon melkein kyyneliin kun se vaan on niin sulkku...että miten niin pienestä voi tulla onnelliseksi...
Myös Pirkka-Pekka Petelius ja Miitta Sorvali ovat loistavia Soneran mainoksissa...
Nectarine

#394 • • Nectarine Rouva T
en olis ikinä uskonut sanovani tätä, mut uus sotkan mainos "tee itte parempaa" nauratti *nauru*

--
Prinsessa Ruusunen

rainbow

#395 • • rainbow the inner light
Se Finnairin mainos, missä Lapin pikkuporo etsii vanhempiaan, ja katselee taivaalle ihmeissään. Ja sitten seuraa (kaiketi) tähteä, ja lopulta löytää vanhemmat. Ja se Finnairin tunnuslause "illaksi kotiin" on vaan jotenki niin hellyyttävä. Se mainos saa mut aina itkemään! *nyyh**hymy*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

iam

#396 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Uusin R-Kioskin mainos missä poika ostaa kondomeja *nauru*

Ne on vissiin tajunnut jo luopua siitä sloganistaankin. Tosi nopaa ja mukavaa aina jonotella siellä ärrällä...
meisi

#397 • • meisi maiu naki
Saarioisen mainokset hymyilyttää vieläkin, mut DNA:n mainokset jo lähinnä ärsyttää.
Aluks ne kyl oli hauskoja. Uusimmat mainokset on vielä näkemättä ku telkkaria ei niin ehdi seuraamaan, mut pitäis bongata Osuuspankin (?) uus mainos, kun mun pieni serkkutyttöni kuulemma on siinä.
elisha

#398 • • elisha Lauma
mun mielestä paras mainos pitkään aikaan on "lopeta huono tapa ajoissa"-mainos jossa verrataan röökinpolttoa ja piereskelyä*nauru*
iteki poltan mut toi mainos todellaki vetos.

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

#400 • • ALIEN Guest

MR D, 11.12.2005 21:18:

:DD