Paras tv-mainos

591 posts, 30 pages, 324,599 views

Porsas04

#401 • • Porsas04 Team Sika

Nectarine, 2.2.2006 16:09:
en olis ikinä uskonut sanovani tätä, mut uus sotkan mainos "tee itte parempaa" nauratti *nauru*

siis ihan saatanan uskomatonta mut mulle kans osu ja uppos toi mainos.. vaik tosin se ei korvaa sitä kaikkien näiden vuosien tuskaa niistä vitun eldorado ja kardemaister mainoksista ;)

--
Team *possu*

johnnytys

#402 • • johnnytys idän pikajuna
se missä aikasta tukeva mies ulkoiluttaa koiraa
mies kävelee lumen päällä niinkuin olis kauheenki kevyt ja koira muka lihava

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Mr.Mystery

#403 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik

sxx, 7.2.2006 00:28:
Uusin R-Kioskin mainos missä poika ostaa kondomeja *nauru*

Mun mielestä toi R-Kiskan mainos on hauska ainoastaan sen takia, et toi jätkä oli yks mun alikessuista intissä *hih*
Jocular

#404 • • Jocular Janni
Sonyn Bravia töllö mainos. Oikeet superpallot pomppii pitkin (en enää muista minkä kaupungin katuja, kai San Fransico).. Tästä mainoksesta ja biisistä tykkäsin niin paljon et kävin Sonyn sivuilta imemässä täyspitkän, melkeen 2 minuutin mainoksen. Siinä samassa sit katoin videopätkän miten se mainos tehtiin.. Ja uskomatonta, mutta totta ne on oikeita superpalloja <3

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Amuck

#405 • • Edited Amuck dub-i-dub

Jocular, 1.3.2006 11:46:
Sonyn Bravia töllö mainos. Oikeet superpallot pomppii pitkin (en enää muista minkä kaupungin katuja, kai San Fransico).. Tästä mainoksesta ja biisistä tykkäsin niin paljon et kävin Sonyn sivuilta imemässä täyspitkän, melkeen 2 minuutin mainoksen. Siinä samassa sit katoin videopätkän miten se mainos tehtiin.. Ja uskomatonta, mutta totta ne on oikeita superpalloja <3

Sehän on se biisi, josta the Knifelläkin on oma versionsa? Kuka sen esittää, tiedätkö? :)

edit:tpyo

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Jocular

#406 • • Jocular Janni

Amokk, 1.3.2006 11:57:
---
Jocular, 1.3.2006 11:46:

---

Sehän on se biisi, josta the Knivesilläkin on oma versionsa? Kuka sen esittää, tiedätkö? :)

En *nyyh* sitä oon koittanu saada selville, mut ei. Miksei missään voi lukee "sonyn mainoksen laulaa tää ja tää".. kyl siin esittelyvideos, mis ne kertoo sen tekemisestä, mainitaan kaikki johonkantajatki mut ei biisiä.. *igor*

--

Amuck

#407 • • Amuck dub-i-dub

Jocular, 1.3.2006 11:59:

En *nyyh* sitä oon koittanu saada selville, mut ei. Miksei missään voi lukee "sonyn mainoksen laulaa tää ja tää".. kyl siin esittelyvideos, mis ne kertoo sen tekemisestä, mainitaan kaikki johonkantajatki mut ei biisiä.. *igor*

Google osaa <3 http://www.brooklynvegan.com/archives/2005/10/heartbeat_by_th.html

Siis, käsittääkseni alunperin ruotsalaisen The Knifen käsialaa, oman versionsa tehnyt José González. Itse en nyt pääse kuuntelemaan, mutta tsekkaapa löytyykö tuolta mitään. :)

http://www.myspace.com/josegonzalezmusic

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Jocular

#408 • • Jocular Janni

Amokk, 1.3.2006 12:09:
---
Jocular, 1.3.2006 11:59:

---

Google osaa <3 http://www.brooklynvegan.com/archives/2005/10/heartbeat_by_th.html

Siis, käsittääkseni alunperin ruotsalaisen The Knifen käsialaa, oman versionsa tehnyt José González. Itse en nyt pääse kuuntelemaan, mutta tsekkaapa löytyykö tuolta mitään. :)

http://www.myspace.com/josegonzalezmusic

Kunhan kotio pääsen *pahis*

--

Mimir

#409 • • Mimir Rouva Yninä

en olis ikinä uskonut sanovani tätä, mut uus sotkan mainos "tee itte parempaa" nauratti *nauru*

Mä löysin tähän mainokseen vielä huomattavasti lisää syvyyttä oltuani viime viikonloppuna sen mainoksen miehen vetämässä koulutuksessa, se on livenäkin aivan hysteerisen hauska *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

zstone

#410 • • zstone

Parasta sotkaa aikoihin *joo*
twistedsushi

#411 • • twistedsushi Nihil declaro
sellanen tuli ekana mieleen valion mainos, jossa oli sellanen "pitkätukkanen rokkari" joka sano:
"En o ikinä maitoa juonu, enkä juo" jonka jälkeen tuli teksti: Ja sen kyllä huomaa *iloinen*

--
Itse valitset puolesi.

Elmiira

#412 • • Elmiira

zstone, 7.3.2006 18:33:
---

---

Parasta sotkaa aikoihin *joo*

Sotka onkin vihdoin palkannu ammattilaiset asialle.

Itelle tulee mieleen niistä mainoksista aina,
et yritetäänkö sillä puolustella Sotkan tavaroiden paskaa laatua.
Et jos ei Sotkan tuotteet kelpaa, niin: "Tee itte paremmin..." *nauru*
(Eihän se niin mee, mut musta juuri tämä oma assosiaationi on
hauskinta tuossa mainoksessa)

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

vergio

#413 • • vergio barbaari
Kellarihumpaa!!! *tanssittel**nauru*

--
Anna mun bailaa...

MiMoSa

#414 • • MiMoSa
Onko se nyt Saarioisen mainos vai minkä lieneekään, mut se "Meidän äiti tekee parempaa ruokaa kun teidän äiti jne". Se on ihan loistava!*aplodit*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

0-scar

#415 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Simo vaatehuoneelta hei!

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

cHRISSe

#416 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT

Jää~*, 21.3.2006 10:37:
---
zstone, 7.3.2006 18:33:
---

Sotka onkin vihdoin palkannu ammattilaiset asialle.

Itelle tulee mieleen niistä mainoksista aina,
et yritetäänkö sillä puolustella Sotkan tavaroiden paskaa laatua.
Et jos ei Sotkan tuotteet kelpaa, niin: "Tee itte paremmin..." *nauru*

Ehkä paskinta mainontaa mitä tuo toosa suoltaa. 'Ammattilaiset' kerää hyvät rahat. Mieleen kyllä jää, mutta lähinnä asiakkaan vedättämisen meininkiä. Eipä olisi PHS:stä uskonut, bad bad.

--
ô_ô

zaler

#417 • • zaler e h k i s
Se taffelin mainos on hyvä, missä tytön puhelin soi ja siellä "joku konstaapeli" kysyy sen löytyneen pankkikortin tunnuslukua...
luota vain aitoon ja alkuperäiseen :D

--
let´s eat to the beat!

liikkuva muna

#418 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Se jossa Juhan af Grann tulee ärrälle *lmao* Tipahdin totaalisesti.

Ja tosiaan toisena hyvänä Sotkan "viinimainos", jossa soi taustalla USAn kansallislaulu *nauru*
zenny

#419 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Varmaan magnumin jätski mainos täl hetkel.. *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Yediah

#420 • • Yediah FINRG, Spacehouse
se IF vakuutusyhtiön pätkä missä on jotain rottia.. etenkin se uusi :D *nauru*