Hollannin tiimiläiset kertoi mulle jostain lehtiartikkelista jonka lukivat. Siellä oli tehty tutkimus, että tupakoitsijat itse asiassa ovat halvempi yhteiskunnalle, kun tupakoimattomat.Paitsi, että se maksaa itse itsensä. Niistä (sadoista) miljoonista euroista, jotka huumekaupassa liikkuvat, osa tulisi valtiolle verotuloina, rikollisuuden väheneminen laskee järjestyksen ylläpidon kustannuksia ja aineiden puhtaus vähentää akuuttihoitoa tarvitsevien määrää.
Toki ovat sairaampia, mutta kuolevat pois nopeammin, ettei tarvii eläkettä maksaa. Ja tupakan veroilla maksetaan jo hyvin pitkälle niitä sairaalamaksuja. Eli muuten +-0, mutta tupakoitsijat ei kerää omia eläkkeitään, joten siitä se voitto.
(Ja toi, että jättää huomiotta Alkon (valtion omistuksessa) voitot ja verotuksen, sekä haittaveron on aika kumma juttu, Mixa. Koska Suomen Valtio olis tehnyt tämmösissä asioissa hyväntekeväisyyttä? Koska on ollu se päivä, ku Alkosta saa hakee jokainen kansalainen ilmatteeks kossupullon?)
Paitsi tuli vain mieleen. Ei tule mikään näistä ehdotuksista toimimaan. Suomi on hysteerisin maa, missä olen koskaan käynyt. Lakiehdotus ei tule menemään läpi - ikinä. Luitteko eilen lehtiä? ABIt oli ollu risteilyllä. Laivaan sisään Helsingissä ja seuraavan kerran laivasta saa poistua Helsingissä. Seitsemällä oli muutama valmiiksi kääritty kannabissavuke. Mennee oikeuteen, eikä sakoilla, sillä menivät tullin läpi, jolloin se on huumausainerikos, eikä huumausaineen käyttörikos.
Hyvä Suomi! Hyvä Hysteria!