Hurraa! Ylikansoitusongelma ratkaistu! Kuka lähtee lobbaamaan tätä EU-parlamenttiin? :D
Siis lobbaamaan mitä? No periaatteessa kaikkien huumausaineiden laillistaminen vähentäisi ihmisten lukumäärää. No ei välttämättä joidenkin ns. "bailuhuumeiden" (
xStaassi, amphetamiini, kokkola) laillistaminen, mutta varsinkin vahvemmat opiaatit (
Morkku, herska) kun lyö vapaiksi, niin kyllä niitä ihmisiä alkaa putoilemaan. Ja sitten vielä nuo gammat ja 2ct7 tyyliset huumeet kans, niin ainakin tulee asuntopulasta ja työttömyydestä loppu.
Kyllähän niitä lukee lehdistä, että joku kuoli kun söi ekaksi kolme niitä ekstaasi tabletteja ja sitten jatkoilla puolen tunnin sisään neljä. Oho, kuoli. Joku joi tusinan
nallenpentuja ja sitten hörppi gammaa päälle. Tuollaista sattuu. Mutta itse kun olen lukenut
Darwin Awardsia, niin olen tullut siihen tulokseen, että yliannostus ei ole niitä tyhmimpiä keinoja kuolla.
Toisaalta eräs ystäväni oli kuulemma kokaiinista kerran ottanut yliannostuksen ja kertoi, ettei se kuulemma ole mikään mukavin olotila. Hikeä oli tullut kuulemma oikein niin, että jopa lompakko oli kastunut läpimäräksi. Huono olo ja kuuma oli ollut. Hengitysvaikeuksia yms. Huono olo oli kuulemma niin paha, että toivoi sen loppuvan keinolla millä hyvänsä.
No mutta ei kuollut. Itselleni onneksi, yhteiskunnalle harmksi.
Elikkä nyt voisi olla aikani korjata tälläkin topicilla esittämääni mielipidettä:
Jos haluatte elää turvallisesti tai järkevästi, älkää käyttäkö huumeita.
Jos haluatte tehdä yhteiskunnalle palveluksen, käyttäkää mahdollisimman vaarallisia huumeita ja mielellään suonensisäisesti, likaisilla piikeillä, jotka olette saaneet joltain toiselta tyypiltä. Ja heti kun huomaatte, että AIDS on teihinkin pesiytynyt, niin johonkin siistiin paikkaan, vaikkapa WC tiloihin, johon vielä sinne asettelette jätesäkkejä lattialle ja varoituskyltti ulkopuolelle, ja siellä yliannostus kehiin.