Originally posted by Cloud:
Päätimpä sitten minäkin sanoa oman mielipiteeni tähän topic..
En ole eläissäni käyttänyt eikä ole tullut mieleenikään Kunnes.. Toisaalta taas olen paarissa töissä silloin tällöin joten viina tuntuis luonnollisemmalta mutta en käytä sitäkään.. kunnes..
Nyt on sellaset fiilikset et olis pakko päästä/saada pois ajatukset tästä hetkestä ja porukka on sanonut että sillä saa.. ok viina ei auta tiedän vaikken sitä juo lähes ollenkaan.. joten mitä jää käteen.. aineet.
Mut periaatteeni on ei aineille.. joten eos..
Siitä sitten.. mulle on periaatteessa ihan sama käyttääkö joku vai ei.. en mä ketään voi estää sen olen jo huomannut ja käyttäähän ihmiset viinaa ja tappaa ittensä siihenkin..
Ei asiat varmaankaan ole niin huonosti, että sun pitäisi tehdä jotain noin dramaattista. Aineiden käyttö masentuneena(tai ollenkaan) ei muutenkaan ole maailman parhaita ideoita. Itse en myöskään koskaan ole edes kokeillu aineita, enkä edes ole ajatellut kokeilevani. Viinaan ratkesin kun paras ystäväni kuoli '98 jouluna ja se oli huono veto.
En ratkennut ryyppäämään erikoisemmin, mutta rikoin omia periaatteitani, edes maistamalla viinaa ja se sattui enemmän kuin mikään muu. Suosittelisin juttelemaan jonkun ystävän tai sukulaisen kanssa asioista, jotka sinua painavat. Tee jotain tavallisuudesta poikkeavaa, rentouttavaa tai jotakin fyysisesti raskasta ja uuvutat itsesi kuunes et enää ajattele asiaa. Tässä vain pari asiaa,millä olen päässyt surusta ja kivusta yli ainakin jonkin verran.
tsemppiä.