ja tietty
1,201 posts, 61 pages, 254,947 views
aika hyvä vittuilu egoisteille tou viimeinen kuvista: "olen lahjakas ja kunnioitan muita paitsi niitä jotka ei ole lahjakaita"
ENGLISH!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad:
edit: tämä toinen edit oli typon korjaus ja kolmanella ja neljännellä typon korjausta
I don't think that your in a position to tell anybody how to write english or finnish.
Because. I start seriously learning english at the end of the last summer. I never learn it befor seriously. And I have no grammar here and no dictionary.
And I was not abuse no one about the bad english.
Man! Are you Italian, or what's that thingie 'bout yer English?
kuinkakohan moni uskoi oikeasti platarilla bonzai kissoihin.
Originally posted by mark hamilton
You have no sense any of motive, you don't realise points and your humor sense is very low.
Locks like you have low intelligance and you have no lot of wisdom.
Ollis: My English lecturer told me that you had been wrong about sentense written by me Check out the discograpy of <first name> <second name> and I was wrote it right.
Lecturer = Koulun lehtori (hoitaa opettajan virkaa arvonimellä lehtori) takemmin sanottuna lehtori on luenoitija. Lecturer sanasta on olemassa vielä vanhan eglannin muoto Lector. Ja jos oikein aletaan saivartelemaan niin on olemassa sana Arcglector: joka on erään celttiläisen priesthoodin eli papiston johtaja. Lector arvonimi papille johtuu, siitä että ks priesthood palvoo celttien tiedon ja wiisauden jumalaa jonka nime en nyt juuri satu muistamaan. Eikä se niin tärkeää olisikaan.
I don't understand this sentence.OlliS that my message was indirectly abuse for someone!
Auts! That really hurt me.. :001:OlliS if you don't realise it you must be poor and I ask you that is it your honor to be platinum boy? <-- and that last one (I mean last one of the sentences) is not a only a harmless question. It's really a abuse.
My point is that the topic owner will moderate this topic herself, because we are not intrested read her replies about her new mixes, new things about herself, ect.
Siis mitäh?! Tää on Jarean oma dj/astist-topic, joten hänellä on täysi oikeus mainostaa omia tuotoksiaa, vaikka kukaan ei olisikaan niistä kiinnostunut. Kuka sä olet puhumaan typeristä postauksista?Moderate = hillitä = sanalla, moderate tarkoitan vihjaavasti sitä, että Jarea voisi niin kuin jättää kaikken turhan postamisesa pois. Koska oikeesti tommoset typerät postaukse jarelta tyyliin taas mulla on uusi miksaus yms. ei anna fiksua kuvaa.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa visionin asiat.Ja mitä olliS:n postauksiin tulee dj vision topikssa niin sun postaukset ei siellä kuulu topikkiin, mutta visionin puolustaminen ja haukuminen kuulu ja sä arvostelet mun postauksia nyt vaan sen takia kun puhun puolustavasti visionista ja tässä topikissa sen takia kun yhteishenki on jareaa vastaan.
-- lisää vihjailua -
Psygressive Goa on yhtäkuin Agressiivinen Goa ja Trance mistä on Trance sana jätetty pois. Psy sanan jälkeinen osa on yhdistelmä sanoista agresiive ja progessive. Elivi on itse keksinyt ks. sanan. Ja minkä sanan: Psygressiivinen Goa!
Ja jos et ymmärrä mitä meinaan kun vastaan kommentiin 'oh my god' komentilla 'you kill me' niin katelisit mielummin vaikka vähän enemmän telkkaria, että säkin oppisit sitä englantia vähän enemmän kun tää platinum näyttää vievän herran ajan kokonaan kun herrala ei ole parempaakaan tekemistä kuin trassata siitä, että jollain sattuu olen väliaikainen hermo romahdus.
Hei mulla on yliopisto tutkinto IT alasta (Tamperen yliopiston Hypermedialab) ja mä oon IT alalla töissä ja nyt ollaan saatu uusia kauppoja ja asiakkaita ja mulla alkaa olla työpaineet ohi. <-- ja tämä on oikea totuus meikäläisestä.
fun means not always fun - got the point olliS?
..and don't abuse me about my past tenses ect. because we don't have a good english anyone here.
- mitä vanhemmaksi tullen sitä vähemmän mua alkaa tää platinumi kiinostaa ja sitä vähemmän mua kiinostaa kirjoittaa tällä tasokasta postia. Ja myöskään olla enemmiston mielipiteiden ja yhteishengen takia jotain ihmistä vastaan joka ei ansaitse sellaista kohtelua.
- Minusta on myös hauskaa tehdä postauksia ihan olliS:in ja kumpaneiden kaltaiseten plattari jätkien takia laskelmoituja postauksia ihan sen takia, että herrat hukkaa aikaansa niinkin turhaan kuin kiinittää huomiota niihin.
eikö? onko se ees kuuluisa? hitto, mä luulin.....sitäpaitti jarea ei kyllä ole mikkään niin kuiluisa DJ. --
...tyyilelyä, mistä heräkin uusi ehdotus platarin yllä pidolle: "laitakaa postauksen esikatselu toiminto niin ei tarvitse editoida niin paljon"
OlliS: Have you ever hear about evolution? I pointing that what I tell you about my friend who was homosexual when he was a child and today when he is a adult he is not homosexual.
Yeah you are right but are the those others in a position to tell me how stupid some of my past posts was. Because, they rally don't know whats going on and what was happen to me in village of valkeakoski and what I was thought and what stimulated me when I was wrote those posts.
todennäköisesti ainakin sinä kunnes joku sulle siitä sanoi toisin ;)
mark, you should change your sig to "Finlands only male miss jarea"
One of the my old hoppies was provosaiting others same like shit and thats why meny was thing I am a bad person and even I but accent on my words they didn't still realise that what I speak is only a blackhumor. Here platinum people don't hear or see non-verbal messages and things must be detail more carefuly.
I don't really belive that no one understands what I mean.
i think everyone agrees with this one
now, this is some scary shit :eek: