Loistava softasyna ?

237 posts, 12 pages, 31,170 views

Avatar
#221 • • colonian1 Guest
to Atonalizer:
hyvä biisi toi ded anyway!, tuli vähä catrapesdog,242 ja acidvelvetchrist mielee :) ,ku ei o tota cubasee ...oks noi vst plugit vain cubaseen vai directx yhteensopivia?
Avatar
#222 • • Roz Guest

oks noi vst plugit vain cubaseen vai directx yhteensopivia?



VST-pluginit toimivat ihan kaikissa ohjelmissa, jotka tukevat VST-plugineja, as simple as that ;) DX-plugarit ovat sitten asia erikseen. Taitaa suurin osa sekkareista nykyään tukea VST:tä, paitsi ehkä Cakewalkit/Sonarit?
Avatar
#223 • • gerry Guest

oks noi vst plugit vain cubaseen vai directx yhteensopivia?


Taitaa suurin osa sekkareista nykyään tukea VST:tä, paitsi ehkä Cakewalkit/Sonarit?



Kyllä tukevat. Ennen konventterin läpi nyt suoraan. Samoin DXi.
Avatar
#224 • • the Atonalizer Guest

to Atonalizer:
hyvä biisi toi ded anyway!, tuli vähä catrapesdog,242 ja acidvelvetchrist mielee :) ,ku ei o tota cubasee ...oks noi vst plugit vain cubaseen vai directx yhteensopivia?



Kiitos.

Ton biisin rummut ei oo tosin kyseisestä synästä.[/url]
Avatar
#225 • • colonian1 Guest
to: Roz,Gerry
hyvä homma...,tänx!
Avatar
#226 • • va-ELIN-e Guest
cakewalk rapture on kultaa :)
Avatar
#227 • • Daniel Braun Guest
Pakko sanoa että nyt on löytyny ainakin mulle se "the" rumpusyna <3
D16 groupin loistava Phocsyon on niin perkuleen loistava kolkkiklooni, mutta rummut on aina ollu mulle vierastakauraa tehdä sampleilla...
Mut nyt kyseiseltä puljulta sain testaukseen betan tosta Nepheton rumpukoneesta joka emuloi 808:a :) <3
On kyl niin herkku kun vaan voi olla...
Ei tarvi enää leikkiä sampleilla, oikeeseen kun ei ole varaa niin nyt on miltei täydellinen korvike...
Avatar
#228 • • J-P Guest

oiskohan tossa battery3 softassa tarpeeksi fat sound potentiaalia vai mikä softa jos rumpuja softalla vääntäis ois hyvä?



http://www.e-phonic.com/plugins/drumatic3.php

Teh bestest!



no kyl, MUTTA, ehkä taas vähän n00battaa, mutta en saa noita luvattuja kanavia käyttöön... kaikki tulee omalle stereokanavalleen, vaikka vaihtais "ulostuloa"... hmm?
ja käytössä siis cubase4...
Avatar
#229 • • Roberto Guest

Pakko sanoa että nyt on löytyny ainakin mulle se "the" rumpusyna <3
D16 groupin loistava Phocsyon on niin perkuleen loistava kolkkiklooni, mutta rummut on aina ollu mulle vierastakauraa tehdä sampleilla...
Mut nyt kyseiseltä puljulta sain testaukseen betan tosta Nepheton rumpukoneesta joka emuloi 808:a :) <3
On kyl niin herkku kun vaan voi olla...
Ei tarvi enää leikkiä sampleilla, oikeeseen kun ei ole varaa niin nyt on miltei täydellinen korvike...



kyseisen puljun 909 klooni on myöskin aika hyvä
Avatar
#230 • • Daniel Braun Guest

Pakko sanoa että nyt on löytyny ainakin mulle se "the" rumpusyna <3
D16 groupin loistava Phocsyon on niin perkuleen loistava kolkkiklooni, mutta rummut on aina ollu mulle vierastakauraa tehdä sampleilla...
Mut nyt kyseiseltä puljulta sain testaukseen betan tosta Nepheton rumpukoneesta joka emuloi 808:a :) <3
On kyl niin herkku kun vaan voi olla...
Ei tarvi enää leikkiä sampleilla, oikeeseen kun ei ole varaa niin nyt on miltei täydellinen korvike...



kyseisen puljun 909 klooni on myöskin aika hyvä


Kyl.
Demo on tullu aikaisemmin tsekattua, mut ku toi 909 ei o koskana ollu mulle mitenkään "the" rumpukone ni ei o tullu siihen sijoitettua.

Toi 808 klooni varmana pitää ennakotilata suhtedukkaaseen hintaan :)
Ainakin toi betaversio on kyl niin rok rok <3

Julkasvatten muuten uuden version kolkkiklooni Phocsyonista, soundi ei muuttun mut ulkoasu kyl.
Muovisemman näköinen, ennen se kun muistuttu hyvin läheisesti aitoa kolkkia, nyt enemmän Casion VL-Tonea...
Ei sinänsä, sama se on miltä se softa näyttää kunhan soundaa hyvältä...
Avatar
#231 • • the Atonalizer Guest

oiskohan tossa battery3 softassa tarpeeksi fat sound potentiaalia vai mikä softa jos rumpuja softalla vääntäis ois hyvä?



http://www.e-phonic.com/plugins/drumatic3.php

Teh bestest!



no kyl, MUTTA, ehkä taas vähän n00battaa, mutta en saa noita luvattuja kanavia käyttöön... kaikki tulee omalle stereokanavalleen, vaikka vaihtais "ulostuloa"... hmm?
ja käytössä siis cubase4...



Enablaa ne ulostulot sielt cubase:n synäräkist ja reititä kamat raidoille ite softasta.

K.
Avatar
#232 • • J-P Guest


Enablaa ne ulostulot sielt cubase:n synäräkist ja reititä kamat raidoille ite softasta.
K.



ai tuolla on tommonenkin... :)
tottunut siihen sx3 tyyliin, että kaikki ulostulot aukeaa kerralla.

mutta iso kiitos ja kumarrus (pitäis varmaan lueskella tota manuaalia joskus sit kuitenkin)...
Avatar
#233 • • the Atonalizer Guest


Enablaa ne ulostulot sielt cubase:n synäräkist ja reititä kamat raidoille ite softasta.
K.



ai tuolla on tommonenkin... :)
tottunut siihen sx3 tyyliin, että kaikki ulostulot aukeaa kerralla.

mutta iso kiitos ja kumarrus (pitäis varmaan lueskella tota manuaalia joskus sit kuitenkin)...



Neloseen siirtymisen jälkeen hämmästelin itekkin kyseistä jonkun vartin, tuurilla löyty sit. Tämä koska eihän kovikset mitään manuaaleja lue.

Sikälihän toi on mainio ominaisuus, et saa sen mikserin vähän siistimmän ja selkeemmän näköseks, thx stnbrg.

K.
Avatar
#234 • • TR Guest
u-no-60.jpg
TAL U-NO 60 VSTi

U-NO-60 is a polyphonic virtual analogue synthesizer with a "unique" filter sound. An original Roland Juno-60 was used as reference for the oscillators, filters and controls.

Features:

* Polyphonic (6 voices).
* Band-limited oscillators.
* One syncable LFO with five different waveforms.
* 24 dB lowpass filter with self oscillation, non-resonant high-pass filter.
* Fast ADSR envelope.
* Smooth cutoff changes (also with MIDI controllers).
* Velocity sensitive filter envelope.
* MIDI learn for all pots.
* Supports all sample rates.
* 20 presets


versio 1.0.1 ulkona. ja se tärkein tieto, eli syna on freewarea :) Ei kyl aivan vielä omasta mielestäni mitenkään "täydellinen" mallinnus kyseisestä retropolysyntikasta (esmes arpeggio ja chorus puuttuu, tietyt parametrit kaipaa hienosäätöä yms pientä) mutta ihan lupaavalta kuulostaa jo tässä vaiheessa, ja ennekaikkea aivan käyttökelpoinen plugari varmasti moneen juttuun. Toivotaan nyt vaan että kehitys jatkuisi uusien versioiden myötä. Mielenkiinnolla tässä myös odotellaan onko Rolandilla jotain sanottavaa taas tähänkin plugariin, ei toisaalta kai pitäisi olla.

Niin tai näin, hopi hop testaileen :)

TAL homepage

U-NO 60 @ KVR
Avatar
#235 • • TR Guest

mulla tuo diskosyna kyllä sotkee abletonin aika huolella.. rendauksista tuu yhtään mitään, ja välistä taasen sotkee muiden vsti synien asentoja.. hauskoja presetsoundeja kyllä


kokeiliks updatea?

(2007-02-26) V0.831a uploaded; fixes rendering problems in Ableton Live

Avatar
#237 • • näköradiomies Guest

Augur - Prophet VS




abletonissa ei ainakaa mulla kauaa toiminu.