Lähetät jotain ulkomaille korjattavaksi -> täytät kaksi lomaketta, toinen lähetettäessä ja toinen noudettaessa. Puuh, heavy shit man. :0)
514 posts, 26 pages, 168,353 views
Tuppu, onko tossa mpatch2:ssa miten laadukas se vaimennin korvakuulolta? passiivisuus tarkottanee ettei se äänenväri juurikaan muutu mutta pysyykö esim kanavatasapainot kohdillaan isollakin vaimennuksella vai onko siinä oleva stereopotikka tms. niin keskinkertanen että tarpeeks pienelle väännettäessä alkaa heitellä villisti? sinäänsä vois olla ihan hyvä ratkasu kyllä jos on vaan laatutyötä.
Behringer B2031A
...Alkoi nämä kiinnostamaan edullisen hintansa vuoksi. Koitin etsiä netistä vertailuja/testejä näistä vaan enpä löytänyt... ? "Testimenestys" sanan voi ymmärtää kymmenellä eri tavalla...
Osaakos joku antaa neuvoa tai kokemuksia Genelec 8040 vs. Dynaudio BM 6A...
Genet mulla. Dynaudioita en ole kuullut, joten vertailua ei pysty tekemään. Bassotoisto ulottuu näissä ainakin mulle ihan riittävän alas. Napakammat ja jykevämmät bassot (musiikin kuuntelussa, leffat eri juttu) näistä irtoaa kun olkkarin subilla varustetusta systeemistä. Varsinkin näin kerrostaloasujana en enempää kaipaa. Itse vertailin aikoinaan näitä 8040:a muihin Geneleceihin ja ero 8030:aan oli melkoinen kun taas 8050:n en suurta eroa kuullut, stereokuva tuntui jopa näissä pienemmissä pöntöissä avarammalta. Itse jaksan kuunnella näitä helposti sen 12h/vrk, mutta pakko myöntää että alkuun oli totuttelemista. Genreinä dubitechno, minimalismi ja tech house, näitä ainakin mielellään väsäilee/kuuntelee... No huoneakustiikka mulla nykyään taitaa olla se pullonkaula, jotain sille pitäisi tehdä. Semmosta. :)
Ps. Päätin hommata ne Genelecit, kunhan vaan keksin mistä ne saa halvimmalla...
Suomessakin oli joku mesta, joka myi melken thomannin hintaan...
Tosin t-kaupasta saa otettua suoraan alvit pois (jos on siis firma mille ostaa).
Joo, ihan ilman firmaa liikenteessä...se mesta, jota tarkoitat, on varmaan Lohenette, sinne oon jo parit eemailit lähettäny ja kyselly "päivän" hintaa :-)