hedcom edustaa dynaudiota suomessa. niillä on kai ainakin toimitiloja lauttasaaressa, kantsii varmaan mailailla / soitella et onks jotain kuuntelumestistä tai pystyykö ne järkkää.
514 posts, 26 pages, 168,298 views
Alesis Monitor One MK II
Aktiiviset ajattelin hommata. Onko noi muuten passiiviset noi Alesikset ja/tai M-Audiot?
Ihan varmistukseks kun oon vähän n00b noitten hifi systeemien kanssa niin eikös se noitten ero oo se että passiiviset tarvii jonkun virtalähteen esim. vahvarin?
Ja alunperin tarkotus olla noin 200e pari, mutta saa ehdottaa hieman kalliimpiakin, ei kuitenkaan mitään yli 500e:n.
-kiitos
Aktiiviset ajattelin hommata. Onko noi muuten passiiviset noi Alesikset ja/tai M-Audiot?
Lisäksi duunissa kuuntelen Genejä päivittäin (malleja S30, 1030 ja 1031), ja ovat ensiluokkaisia työkaluja.
Nuo Alesikset kannattaa suoriltaan unohtaa, eivät ole hintansa väärtejä.
Missäs olet muuten duunissa?
Hmph... Eihän täällä viitsi sanoa mitään, kun Platinumin kultakorva tulee heti näyttämään missä kaappi seisoo :D Mun mielestä noi Alesikset ei ole kyllä mitenkään hassummat tuollaisiksi halpisämyreiksi. Kyllä minäkin nyt laadukkaammat ostaisin, jos vaan fyrkkaa olisi :) Kaikilla sitä ei vaan ole.
tuppu, hedcom edustaa dynaudiota suomessa. niillä on kai ainakin toimitiloja lauttasaaressa, kantsii varmaan mailailla / soitella et onks jotain kuuntelumestistä tai pystyykö ne järkkää.
Jep, mullakaan ei ole mikään hyvin akustoitu tila, mutta ajattelin iskeä seiniin hieman tuota thomannin akustintimattoa, koska täällä kaikuu jonkin verran. Varsinkin heijastukset sivuilta on tarkoitus vaimentaa.
Olisko hyviä vinkkejä tuon thomannin akustointivaahtomuovin seinäkiinnitykseen? Seinä on maalattu puulevy, josta nuo levyt joskus pitäisi saada irroitettua siten, että ei lähde maalit perässä. Joskus aiemmin mulla oli maalatussa betoniseinässä noita kiinni ja irroitus onnistui hyvin, mutta tuo maali lähtee todennäköisesti helpommin tuosta nykyisestä levystä. Eli joku semmonen joka tarraa hyvin kiinni, mutta ei revi seinää perässä, kun nuo joskus joutuu irroittamaan. :D
BM5A on lähes sama monitori kuin BM6A, joka voitti Prorecin monitoritestin
BM5A on lähes sama monitori kuin BM6A, joka voitti Prorecin monitoritestin
Genelec oli testin voittaja, jos hintaa ei otettu huomioon ja noita 1031A-pareja on liikkunut johonkin ~1700e:hen parikin paria tuossa.