508 posts, 26 pages, 220,598 views
Noniin... Vihdoinkin! Löytyi kulokkeet mitkä oikeasti istuvat epämuodostuneeseen päähäni ja kieroihin korviini. Sennheiser HD600 Avantgarde.
Tai Sennheiser HD650?
Itselläni on HD600:set ollu noin puoli vuotta ja kyllä on todella oivalliset kuulokkeet. Jos noin suuri on vielä 600 ja 650 ero niin kyllä kallistuisin näihin 600-mallin kuulokkeisin, äänessä ei nimittäin hirveää eroavaisuutta ole. Suurin ero on lähinnä kosmeettinen, sillä 600-mallin "marmori" kuviointi on kyllä aika järkky verrattuna 650 pelkistettyyn harmaaseen.
Onko täällä kenelläkään minkäänlaista testi/käyttökokemusta noista Sonyn uusista? Joko ne tai senkut kohta hankin. :rolleyes:
Olen kattellu noita Koss:in porta pro:ita ja mitä olen niistä kuullut niin ne pysyy päässä ihan mukavasti ja vielä kuulostaakin hyvälle eikä ole neliömetrin kokoset. Mutta asia mikä mietityttää on se, että miten noi toimii pipon päällä? (pipo ei ole mikään extra-paksu supertalvipipo joka kestää absoluuttisen nollapisteen vaan ihan tavallinen jo aika löysä pipo.)
Esim levareissa ois kiva päästä kokeilemaan muutakin kuin vaan sitä iänikuista teknaria. Luurit on sentään sen verran edullisempi hankinta, et niissä uskaltaa jo vähän kokeillakkin, mut levareita ei uskalla lähtä ostamaan ikään kuin sikaa säkissä (itse en ainakaan uskaltanu).
Ja jälleen kysymään neuvoa.. Ajattelin ostaa uudet kuulokkeet ja Kossin Porta Prot vaikuttais ihan hyvältä. Oisko jotain muita samaan hintaluokkaan meneviä joita suosittelisitte?
himassa kuuntelen beyerdynamicin DT 990 ..
himassa kuuntelen beyerdynamicin DT 990 ..
Miltä noi Beyerit kuulostaa? Ois kiva kuulla käyttökokemuksia ja mielipiteitä saundeista..