mist kohtaa se kuuloke pitää avata?
Älä ainakaan mene avaamaan niitä ruuveja.
508 posts, 26 pages, 220,550 views
Mulla meni Sony mdr-v700 luureista johto poikki.
Onko joku joskus vaihtanut?mistäköhän sais uuden johdon?
Suosittelen astumaan päälle ja ostamaan kuulokkeet.
Mulla meni Sony mdr-v700 luureista johto poikki.
Onko joku joskus vaihtanut?mistäköhän sais uuden johdon?
Ongelmana lähinnä pikkuliittimistä alkava pätkiminen, joka 99% johtuu joko liittimien irroittelusta/kiinnittelystä tai väärin asennetusta pehmusteesta. Itselläni on uusien sennheisereiden osto edessä. Räkii ja pätkii juurikin aikoinaan väärin asennettujen pehmusteiden takia.
Ongelmana lähinnä pikkuliittimistä alkava pätkiminen, joka 99% johtuu joko liittimien irroittelusta/kiinnittelystä tai väärin asennetusta pehmusteesta. Itselläni on uusien sennheisereiden osto edessä. Räkii ja pätkii juurikin aikoinaan väärin asennettujen pehmusteiden takia.
Kerrohan tästä lisää. Tarkoittaako "väärin asentaminen" tässä tapauksessa sitä, että tyynyjen muovireunus painaa kuppiosassa kiinni olevia liittimiä?
Mulla on omissa HD 25:ssa velour-tyynyt, joiden reunoihin leikkasin linkkarilla ennen asennusta lovet, joten ne eivät missään tilanteessa pääse painamaan kuppeihin meneviä liittimiä.
Mulla on omissa HD 25:ssa velour-tyynyt, joiden reunoihin leikkasin linkkarilla ennen asennusta lovet, joten ne eivät missään tilanteessa pääse painamaan kuppeihin meneviä liittimiä.
Nyt olisi suosittelut paikalla.
Putjekti on noin 70-100 $
Audio Technica ATH-PRO5MS $69.00 VS Sony MDRV700DJ $99.00
Sony proffaa kyllä tehoilla.
Ostopaikka:
http://www.music123.com/Sony-MDRV700DJ-i79027.music
Jos budjetti on toi niin Sennheiser HD 25 SP vois olla ihan järki vaihtoehto. ei ihan yhtä napakat ja erottelevat bassot ku HD 25:ssa, mut melko lähellä. ainut miinus tulee tosta johdosta (molemmilla puolilla).
Ite oon soittanu tollasilla sellasen 5 vuotta ja edelleen potkii. Tyynyt ja johto on kertaalleen vaihdettu. Ja ne 'sametti' tyynyt on muuten aika jees.. :)
Nappiluurittimia en halua kun on tullut todettua että mun korvissa ei sellaset pysy liimaamallakaan.
Nappiluurittimia en halua kun on tullut todettua että mun korvissa ei sellaset pysy liimaamallakaan.
Mulla oli sama luulo joskus, mutta löysin sitten vähän erilaiset nappikuulokkeet Sonylta, mitkä menevät vähän syvemmälle korvaan.
Kuva
Noi ei tietenkään ole sieltä hifimmästä päästä, mutta valinnan varaa on noissakin. Voin suositella, pysyy lenkillä/salilla/ostoksilla mukavasti päässä ja soundi on jykevämpi kuin muissa käyttämissäni nappikuulokkeissa.
Noniin... Vihdoinkin! Löytyi kulokkeet mitkä oikeasti istuvat epämuodostuneeseen päähäni ja kieroihin korviini. Sennheiser HD600 Avantgarde. Ei kierrä, ei hierrä, ei käännä, ei kierrä, ei purista, ei kurista... unelma istuvuus. Pikainen kokeilu ja olin rakastunut. Äänenlaatukin ensikokemuksella tuntui olevan enemmän kuin kohdallaan. Mutta, mutta... onko kellään kokemuksia miten nuo kestävät kovaa luukuttamista ja päivittäistä dj-käyttöä?