508 posts, 26 pages, 220,819 views
kellää kokemuksia noista Technicsin RP-DH 1200 kuulokkeista? Oon harkinnun vaihtaa Sonyt noihin.
Tärkeintä mulle on se basson toisto ja että kuulokkeet sulkee kaikelta ulkopuoliselta hälinältä kokonaan.
Tärkeintä mulle on se bassontoisto ja että kuulokkeet sulkee kaikelta ulkopuoliselta hälinältä kokonaan.
Postaukseni katosi serveripäivityksen myötä. Tässä samaa kamaa
Tekisi mieli kysyä, kuin moni dj täällä miksaa bassoista, epätarkimmasta taajuusalueesta mitä löytyy.
Tekisi mieli kysyä, kuin moni dj täällä miksaa bassoista, epätarkimmasta taajuusalueesta mitä löytyy
Tekisi mieli kysyä, kuin moni dj täällä miksaa bassoista, epätarkimmasta taajuusalueesta mitä löytyy.
Tekisi mieli kysyä, kuin moni dj täällä miksaa bassoista, epätarkimmasta taajuusalueesta mitä löytyy
Frankie Wilde! Eiku se ei ollukaa täällä :hah:
kellää kokemuksia noista Technicsin RP-DH 1200 kuulokkeista? Oon harkinnun vaihtaa Sonyt noihin.
Täältä löytyy. Erittäin bassovoittoinen ääni joka vaatii jonkun verran totuttelemista. Luurit myös puristuvat päätä vasten aika lujasti mikä saattaa joitakin häiritä mutta eipä niitä tarvitse ainakaan painaa käsillä korvia vasten jotta kuulisi jotain. Puhtaasti äänenlaadullisesti ajatellen ei yhtä hyviä kuin senkkarit, mutta senkkarit eivät allekirjoittaneen korvien muodoille sovi ja muutenkin haluan suljetut kuulokkeet jotta voin tarvittaessa sulkea pois kaiken taustahälyn. Muuten hyvin paljon Sonyn seiskasatasten tyyliset, mutta jonkin verran paremmat ja kestävämmät.
Just ton takia Sonyn MDR V700DJ kuulokkeet oon vaihtamassa. puristavat päätä niin paljon ettei niitä kovin pitkään pysty päässä yhtäjaksoisesti pitämään. Tunnin päässä pitämisen jälkeen korvat on ihan punaiset ja niin helvetin kipeät... ehkä mulla sit vaan on vääränmalliset korvat. Aika monia kuulokkeita oon kokeillu ja mikään ei tunnu istuvan... pitää vissii kohta ruveta mittatilaileen.
Tsiisus, mä kun luulin että se riippuu vähän biisistä.
Tsiisus, mä kun luulin että se riippuu vähän biisistä.
Vinoileppa vaikka siitä seuraavaksi.
[Sanon vaan, että se riippuu aika paljon biisistä missä taajuuksissa ne rytmiset elementit lymyilee.
Enkä ole oikeastaan koskaan ajatellut koko asiaa.