Kuulokkeet

508 posts, 26 pages, 220,783 views

#401 • • eletrik Guest
kellää kokemuksia noista Technicsin RP-DH 1200 kuulokkeista? Oon harkinnun vaihtaa Sonyt noihin.
#402 • • Rasse Guest

kellää kokemuksia noista Technicsin RP-DH 1200 kuulokkeista? Oon harkinnun vaihtaa Sonyt noihin.

Täältä löytyy, en mikään hirveä hifisti ole enkä oo vastaavia Sonyja Pioneereja tai Sennheisereita koittanut eli en hirveesti osaa sanoa, paitsi että soundi on hyvä, tosin hieman bassovoittosta.
Hyvin pysyvät päässä ja eristävät eikä ole vajaassa vuodessa (onneksi) hajoamisen merkkejä tullut missään muodossa vastaan.
#403 • • eletrik Guest
Hifi-miehiä en ole itekkään. Arvostan tottakai äänenlaatua, mutta en ala nussimaan pilkkua. Ja ei niitä kuulokkeita Hifi-käyttöön ostetakkaan. Tärkeintä mulle on se basson toisto ja että kuulokkeet sulkee kaikelta ulkopuoliselta hälinältä kokonaan.
#404 • • MikkiHiiri Guest

Tärkeintä mulle on se basson toisto ja että kuulokkeet sulkee kaikelta ulkopuoliselta hälinältä kokonaan.

Osta Sennheiser HD-25
Caro²

#405 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Postaukseni katosi serveripäivityksen myötä. Tässä samaa kamaa

Tärkeintä mulle on se bassontoisto ja että kuulokkeet sulkee kaikelta ulkopuoliselta hälinältä kokonaan.

Tekisi mieli kysyä, kuin moni dj täällä miksaa bassoista, epätarkimmasta taajuusalueesta mitä löytyy. Imho tärkeintä on, että kuulottimet toistaa koko taajuuskaistan mahdollisimman erottelevasti ja tasaisesti. Tähän on dj-kuulokkeista kyennyt omaa korvaa eniten tyydyttäen Sennheiserin 25.
#406 • • Dirt Guest

Postaukseni katosi serveripäivityksen myötä. Tässä samaa kamaa
Tekisi mieli kysyä, kuin moni dj täällä miksaa bassoista, epätarkimmasta taajuusalueesta mitä löytyy.

ehditkin jo kerran tänään todeta :rolleyes: , että en minä ainaskaan. siksi mulle kelpaakin noi sonyn viisisataset ihan hyvin vaikka niiden bassot onkin ihan kuraa.
#407 • • MikkiHiiri Guest

Tekisi mieli kysyä, kuin moni dj täällä miksaa bassoista, epätarkimmasta taajuusalueesta mitä löytyy

Frankie Wilde! Eiku se ei ollukaa täällä :hah:
#408 • • Daniel Braun Guest

Tekisi mieli kysyä, kuin moni dj täällä miksaa bassoista, epätarkimmasta taajuusalueesta mitä löytyy.

Varmaan jok ikinen überpolkkadj...
Kato, sitä sitä bassoo ei o koskaan riittävästi :D
Caro²

#409 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Varmaan jok ikinen überpolkkadj...
Kato, sitä sitä bassoo ei o koskaan riittävästi :D

Ei polkassa o bassoa.
#410 • • eletrik Guest
en nyt väittänytkään että miksaisin bassosta. TYKKÄÄN bassosta ( :hearts: ) en miksaa siitä.
#411 • • miikkah Guest

Tekisi mieli kysyä, kuin moni dj täällä miksaa bassoista, epätarkimmasta taajuusalueesta mitä löytyy

Frankie Wilde! Eiku se ei ollukaa täällä :hah:

viimeksi pari kuukautta sitten. kuulokevahvari oli ilmeisesti rikki tai tarjoilu pelasi liian hyvin, koska saundista ei saanut mitään selvää. homma onnistui pelkästään (pääasiassa kai bassojen) korvan ympäristöön takoman paineen perusteella - ei siis äänen. ei edes korvat soineet pahemmin aamulla, mutta en kyllä suosittele pidemmän päälle... :D
#412 • • Funkatronik Guest

Täältä löytyy. Erittäin bassovoittoinen ääni joka vaatii jonkun verran totuttelemista. Luurit myös puristuvat päätä vasten aika lujasti mikä saattaa joitakin häiritä mutta eipä niitä tarvitse ainakaan painaa käsillä korvia vasten jotta kuulisi jotain. Puhtaasti äänenlaadullisesti ajatellen ei yhtä hyviä kuin senkkarit, mutta senkkarit eivät allekirjoittaneen korvien muodoille sovi ja muutenkin haluan suljetut kuulokkeet jotta voin tarvittaessa sulkea pois kaiken taustahälyn. Muuten hyvin paljon Sonyn seiskasatasten tyyliset, mutta jonkin verran paremmat ja kestävämmät.
#413 • • eletrik Guest

Täältä löytyy. Erittäin bassovoittoinen ääni joka vaatii jonkun verran totuttelemista. Luurit myös puristuvat päätä vasten aika lujasti mikä saattaa joitakin häiritä mutta eipä niitä tarvitse ainakaan painaa käsillä korvia vasten jotta kuulisi jotain. Puhtaasti äänenlaadullisesti ajatellen ei yhtä hyviä kuin senkkarit, mutta senkkarit eivät allekirjoittaneen korvien muodoille sovi ja muutenkin haluan suljetut kuulokkeet jotta voin tarvittaessa sulkea pois kaiken taustahälyn. Muuten hyvin paljon Sonyn seiskasatasten tyyliset, mutta jonkin verran paremmat ja kestävämmät.

Just ton takia Sonyn MDR V700DJ kuulokkeet oon vaihtamassa. puristavat päätä niin paljon ettei niitä kovin pitkään pysty päässä yhtäjaksoisesti pitämään. Tunnin päässä pitämisen jälkeen korvat on ihan punaiset ja niin helvetin kipeät... ehkä mulla sit vaan on vääränmalliset korvat. Aika monia kuulokkeita oon kokeillu ja mikään ei tunnu istuvan... pitää vissii kohta ruveta mittatilaileen.
#414 • • Rasse Guest

Just ton takia Sonyn MDR V700DJ kuulokkeet oon vaihtamassa. puristavat päätä niin paljon ettei niitä kovin pitkään pysty päässä yhtäjaksoisesti pitämään. Tunnin päässä pitämisen jälkeen korvat on ihan punaiset ja niin helvetin kipeät... ehkä mulla sit vaan on vääränmalliset korvat. Aika monia kuulokkeita oon kokeillu ja mikään ei tunnu istuvan... pitää vissii kohta ruveta mittatilaileen.

Kaippa niittä venyttämällä voi löystää ;D
#415 • • Quu Guest

Tsiisus, mä kun luulin että se riippuu vähän biisistä.
#416 • • Daniel Braun Guest

Mikä riippuu?
Epätarkkuus?
Se mistä miksaa?
Caro²

#417 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Niin. Voin vaan puhua omasta kokemuksesta, kun ei niiden muutaman tuhannen biisin joukkoon mahdu kuin ehkä yksi josta pystyy miksaamaan tarkasti bassosta. Silloinkin puhutaan soundista jossa on bassoa ja jotakin muuta mistä se tarkkuus löytyy.

Tai sitte siulla on vaan tarkat korvat, jos pystyt oikeasti bassotaajuuksista vetämään biisit kohdalleen, kiinnittämättä huomiota siihen kokonaisuuteen josta puhuin aikaisemmin.. Itsehän miksaan kokonaisuutta kuunnellen, riippumatta biisistä (kuten jo aiemmin mainitsin).

Vinoileppa vaikka siitä seuraavaksi.
#418 • • Quu Guest

Vinoileppa vaikka siitä seuraavaksi.

En mä jaksa vinoilla. Sanon vaan, että se riippuu aika paljon biisistä missä taajuuksissa ne rytmiset elementit lymyilee. Enkä ole oikeastaan koskaan ajatellut koko asiaa.
Caro²

#419 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

[Sanon vaan, että se riippuu aika paljon biisistä missä taajuuksissa ne rytmiset elementit lymyilee.

Mjoo. Ite olen huomannu kovinkin usein kuuntelevani paljon muutakin kuin pelkästään sitä kunkin biisin tarkinta rytmistä elementtiä. Tietty tuossa homohousessa on niin suoraa komppia, että siellä harvemmin on mitään källejä. Mutta joskus sattuu niin, että eri elementtien delayt tms istuu parhaiten soivaan kappaleeseen silloin, kun ne oikeasti "laukkaa", tms.

Enkä ole oikeastaan koskaan ajatellut koko asiaa.

Empä itsekkään ajatellut asiaa, vasta jälkikäteen käynyt miettimään itse vaihtoprosessia kuuntelun kannalta, mitä sieltä oikeastaan kuuntelen.
#420 • • prizi Guest
Mulla meni Sony mdr-v700 luureista johto poikki.
Onko joku joskus vaihtanut?mistäköhän sais uuden johdon?
mist kohtaa se kuuloke pitää avata?