Ettei mee offtopic niin tällä viikolla tulee mun softalla vääntämiä kiksu-leadeja potentiaalisilla synilla (jopa uuden Native Instruments Absynthin (jota mm. herra BT aka Brian Transeau tykkää käytellä) PC-VSTi-versiolla väänneltyjä )
-ReQ-
202 posts, 11 pages, 31,150 views
Originally posted by spacefloor:
emmä nyt ihan sitä meinannu... haluisin vaa tietää niinku et millä efekteillä se on tehty tos frutiyssä... vai oks siin paljoo efektei ees käytetty ja käytetääks siin cutoffii jne... haluisin vaa vähä tämmösii perustietoi et millei sen saa väsättyy...
Originally posted by FoFlow:
Oma korsi kekoon: Nord Lead classic (efektoitu simppelillä delay+reverbillä Alesiksen Microverbistä).
faili sunpointissa -> leikkaa ja liimaa seuraava browserisi otsikkokenttään...
www.sunpoint.net/~fjonga/hollantikixxu.mp3
Originally posted by Zero Frequency:
Tässä mun viis senttiä hyvän asian puolesta...
Eli 100% Yamahan CS2x:llä väännetty kiksuliidi.
File särkee vähän (innoissani väänsin nupit kaakkoon kiksutellessa)...
Melodiaraakile omasta työn alla olevasta biisistä, ei sit källitä sitä!
http://www.sunpoint.net/~westsidesb/zerof-cs2x.mp3 ("Save Target As" tai kopsaa osokenttään, muuten ei toimi jostain syystä)
[ 25 April 2002: Message edited by: Zero Frequency ]
Originally posted by FoFlow:
Kyl se suht lähellä on, mutta selvä ero kuultavissa. Mulla on alempana telineessä JP joten voin tehdä vertailuja. JPn soundi ja filsu on ehkä vähän pehmeemmän kuuloinen. Nordista on perinteisestikin saatu hyvin noita hieman särmikkäämpiä soundeja. Ton patchin vääns noin 20 sekunnissa.
[edit: asiavirhe]
[ 25 April 2002: Message edited by: FoFlow ]
Originally posted by delphion:
Tässä pari kiksuleadia ala Delphion
Tehty Reasoniin subtractoreilla, molemmissa 3 kpl subtractoria, yhteensä 6 sawia.
Kiksuliidi 1
Kiksuliidi 2
Noissa esimerkeissä on sitten muutakin tauhkaa, koska ne on otettu parista biisinraakileesta..
[ 25 April 2002: Message edited by: delphion ]
Mikä toi envelope-efekti on? Täysin vieras mulle Ja miten se tehdään?
Edit : Ja lähinnä, miten se kuuluu noissa? Eiköhän sen sais tehtyä jos huomaisin vaan että mitä se tekee tuolle saundille..
[ 25 April 2002: Message edited by: delphion ]
Mitäs muuten sanot noista mun leadeistä, Cosmic?