Katos! Kiitos... Aloitan täs ruuvailun samantien;) Miten noi detune arvot? Ja ku mikki hiirellä oli 14 oskilaattoria?? Vaikka Jp olikin niin voiks vaikka 3v-stadionia linkittää soimaan yhtä aikaisesti Cubase SX:äs? Entäs 14 oskilaattorin detunetus?
Typeriä kysymyksiä, tiedän.... :confused:
Ei kait typeriä kysymyksiä ole, vain vastauksia :D . Muistaakseni V-Stationissa oli sillä välilehdellä Unison moodiin noita säätöjä, detunea ja sen sellasta. Ei noita arvoja voi oikeen "antaa" vaan pitää vaan koklata mikä soundaa hyvältä ja mikä syvältä. V-Stationistakin saa fattia soundia aikaan helposti.
Suosittelisin kokeilemaan myös Superwave-8 VSTi:tä. Sillä softalla päästään lähimmäs (ainakin mitä mä oon tyypannu) JP:n saha-aaltojen rikasta harmoniaa. Mutta filtteri... sepä onkin sitten eri juttu. Ei taida olla vielä softaa joka mallintas JP:n filsua uskottavasti.
Tai no... oli mulla tossa demo-ostastolla yks kipale missä sahapadi tuli FM-7sta ja sitä luultiin JPx :) :D Mutta onks sillä väliä mistä se soundi tulee, kunhan kuulostaa hyvältä... Harvat (hyvät) biisit ne yhden soundin varaan rakentuu.