Mutta joo että pysyis topicissa edes jotenki, niin kyllähän toi ti:kin ihan synana hyvältä vaikuttaa. Henk. koht. en usko, että toi usb tulee koskaan pelaamaan tarpeeks hyvin esim. tilanteissa, joissa koneen cpu joutuu työskentelemään jo muutenkin kovilla, koska cpu:ta tarttee ton usb:n pyörittämiseen. Ennemmin käyttää sitten vaikka normaalisti ilman usb:tä. Saa nähdä putoaako ton synan hinta joskus. Voihan se vaikka pudotakin, jos ne ei saa noita bugeja heti korjattua ja moni jää vain odottelemaan käyttäjien raportteja, että "nyt toimii" tms. Toi ei oo kovin hyvä homma varsinkaan jos miettii jotain studiota, jossa tarvitaan laite joka toimii, eikä oo varaa kikkailuihin. Varsinkin siis, jos on vartavasten ajatellu käyttää sitä usb:n kanssa.
Mulle riittäis, että tossa toimis toi automaatiopuoli, ni audion ja vaikka midinki saa tuutattua perinteisin metodein ja se on vähintä mitä tolta nyt kandee odottaakaan.
Accessilta tuli hommaan perinteinen "oletkos tsekannut eri äänikortin buffereilla" ym peruskauraa ekassa vastauksessa ongelmaan, joten pitää varmaan paneutua ongelmaan itse vähän syvällisemmin, jos ne ei seuraavassa postauksessa tarjoa mitään kakunpalaratkaisua. Oma dedikoitu usb-väylä laitteelle asetettuna riittävän korkeeseen prioriteettiin varmaan auttais asiaa, mutta en ala testailemaan totakaan ennen kuin se näyttää ainoalta toimivalta ratkaisulta (on aika reilusti usb-laitteita, audio ja non-audio, vaikkeivat käytössä koko ajan olekaan).
Toi hinta nyt varmaan noudattelee perinteistä linjaa, eli kun myynti alkaa hiipumaan / se ei lähde kunnolla käyntiin, niin tullaan alas. Kyllä mä silti uskon, ettei toi koe ihan mitään Alesis-efektiä.