66 posts, 4 pages, 19,977 views
Originally posted by Jna:
Mä oon hiljanen tyttö.
Originally posted by ricebowl:
Harmittaa vaan kun ei aina uskalla tutustua uusiin ihmisiin koska jotkut(/useat) näyttää siltä että niitä ei uskalla lähestyä.. =:/ My loss. Tulkaa tutustumaan muhun!!
Originally posted by Pan:
Hmmm.. Kirjoituksita saa sellaisen kuvan, että te (melkein)kaikki olette pelkkiä hyviätyyppejä, sano toiset mitä tahansa. Tämä kysely ei kuitenkaan ole kovin puolueeton, koska itselleen on usein helpointa valehdella.
Minkälaisia me sitten oikeasti olemme? Ehkä totuus löytyy jostain omankuvan ja muiden saaman kuvan välistä
Originally posted by pHaze:
Niin ja respectit niille jotka ovat uskaltaneet vastata ja kertoa arkojakin asioita itsestään.
Tottakai me ollaan hyviä tyyppejä, useimmat ovat ja monesti jos luulet muuta, et vain tunne tai ymmärrä ihmistä.
Tottakai me ollaan hyviä tyyppejä, useimmat ovat ja monesti jos luulet muuta, et vain tunne tai ymmärrä ihmistä.
Originally posted by miiko:
eli perun nyt aiemman kommenttini aiheesta. ehkei olekaan rohkeutta vuodattaa enemmän tai vähemmän anonyymisti tässä foorumissa.
niin juuri. kukapa sitä nyt olisi mitään muuta kuin hyvä tyyppi. kaikissa on hyviä asioita...
otan esimerkiksi itseni. jollen olisi ystävieni mielestä hyvä ja mukava ihminen, ei minulla olisi mitään syytä olettaa heidän olevan hetkeäkään tekemisissä kanssani.
Originally posted by Dani Cior:
Mä luulen että tällaiset omakuvaukset on aina aika rankkoja pelkistyksiä. Suurin osa ihmisistä ovat aika monisäikeisiä.
Heh, kaikille selvennykseksi että tuo alkuperäinen "Tottakai me ollaan hyviä tyyppejä"-kirjoitukseni oli kuitenkin aika pitkälti kieli poskessa kirjoitettu (ainainen sarkasmi kuuluu pahoihin tapoihin), mutta tässäkin asiassa minulla on se naivi katsomus, ettei ainakaan suurin osa ihmisistä ole pohjimmiltaan pahoja, vaan tahtovat hyvää, olkoonkin että omat kärsimykset ja kivut ja ties mitkä tekevät joskus meistä kaikista kusipäitä.
Originally posted by miiko:
ymmärrän sarkasmia, ja ymmärsin tuonkin enemmän tai vähemmän huumorilla höystetyksi kommentiksi. mutta haluan silti painottaa, että IMO kaikki me oikeasti ollaan hyviä tyyppejä. itse en välttämättä ymmärrä miksi herra tai neiti X olisi hyvä tyyppi, mutta aiva varmasti herra tai neiti X:n ystävät/kaverit ymmärtävät. samaa mieltä?
Originally posted by Pan:
Hmmm.. Kirjoituksita saa sellaisen kuvan, että te (melkein)kaikki olette pelkkiä hyviätyyppejä, sano toiset mitä tahansa. Tämä kysely ei kuitenkaan ole kovin puolueeton, koska itselleen on usein helpointa valehdella.
Minkälaisia me sitten oikeasti olemme? Ehkä totuus löytyy jostain omankuvan ja muiden saaman kuvan välistä
Ai niin, mähän on olen ihan pirun hyvä tyyppi, suorastaan täydellinen, jumalan poika