Prince:n entisen bandin The New Power Generationin basisti soitti ainakin aiemmin kaikki keikkansa sohvalla istuen
Eikös Bo Diddley ja muutama muu blues-artistikin istualteen soita aika usein?
Myöskin olen nähnyt viimeeksi NCH:ssa käydessäni kuuntelemassa klassista, että orkesterissa viulisti, huilisti ja sellisti soittaa istualteen.
Onko sillä mitään väliä missä asennossa sitä soittaa? Kuhan on tarkoituksenmukainen meininki ja homma toimii.
<offtopic johon ei palata enää tämän topicin alla>
Mä lähden ostamaan kettinkii, osta sä lukot!
:D Tuohon Individualin edellissivun tunnekuohuun palatakseni näin pikaisesti, että eipä kannata kovinkaan usein ottaa hernettä nenään siitä mitä mä vastaan tuommoiseen kommenttiin. Tavoitteenani on saada toinen ajattelemaan, että miten homma olisi jos asia olisi juuri päinvastoin. Eli se auttaa näkemään kokonaiskuvan. Jos teknoihminen pitää tiukasti siitä että tekno on hyvää ja suomirokki pahaa, niin eipä sitä näe omaa mielipidettään pidemmälle. Täysin vastakkainen kysymys, ja usein vielä copypastella otan sen ei-niin-suvaitsevaisen heiton ja käännän vaan sanat toisinpäin.
Esmes seksitopicissa joku heitti jonkun tosi sovinistisen läpän ja itse käänsin sanat niin, että se olisi feministin kirjoittama. En ole nainen, enkä käsittääkseni feministikään, mutta se lause nyt mielestäni auttaa ajattelemaan kokonaiskuvaa.
Ei herneitä nenään, mieluummin englantiin:
Peas, man.
J.K. En muuten itsekkään pidä suomirokista juurikaan. Ismon, YUP:n ja CMX:n koko tuotanto poikkeuksena. Ja joitain muita yksittäisiä levyjä. Mut siis joku YÖ ja Pelle Miljoonan uudet väännökset on oikein hyvä keino saada minut vaihtamaan paikkaa/pubia/asuntoa/missä se musiikki nyt kuuluukaan. En vain suvaitse suvaitsemattomuutta.
</offtopic>