Hurjimmat teknoskeneen liittyvät huhut?

114 posts, 6 pages, 11,747 views

#101 • • plink Guest

Mä vingutin mun pahvikitaraa istualteen keittiön lattialla, kun olin 8 v.

god damn ku on hyvää läppää :rolleyes:
#102 • • Damien Guest

uh, mielummin suomirokkia kuin polkkaa - anytime! =D

Mitäs vikaa "polcassa" on? Ja sitten toi polcca sana....grrr! Soitatatsä sitten "jazzia"? No anyway, olenkohan ainut laatuinen kun hyvä musiikki uppoaa muhun genrestä piittaamatta?
#103 • • hiski Guest

Mitäs vikaa "polcassa" on? Ja sitten toi polcca sana....grrr! Soitatatsä sitten "jazzia"? No anyway, olenkohan ainut laatuinen kun hyvä musiikki uppoaa muhun genrestä piittaamatta?

uuh, was?! =D
#104 • • Pocambo Guest

Myöskin olen nähnyt viimeeksi NCH:ssa käydessäni kuuntelemassa klassista, että orkesterissa viulisti, huilisti ja sellisti soittaa istualteen.

</offtopic>

orkesterissa soitetaan aina istuvalteen.
selloa ei edes voi soittaa seisaalta:D
#105 • • Timmo Guest
porukka tamppas eilen kotibileissä Hot Butter - Popcorn originaaliversiota kädet ilmassa....

ja mä kun yritin kiusata tanssijoita.... :eek: :)
#106 • • Pete Input Guest

god damn ku on hyvää läppää :rolleyes:

Sä et vaan tajuu...:011:
#107 • • Timmo Guest
Kavereiden enkunopettaja Mäkelänrinteen Urheilulukiosta raveaiheisen enkunkappaleen jälkeen:

"Eikös siellä tarjoilla huumeita ovella kaikille sisääntulijoille. Ainakin sellaista ainetta kuin Acid House...Niin, tietääks kukaan muu vielä jotain muuta reiveistä?"

Mitähän huhuja toi opettaja oli kuullut??? :O
#108 • • tomik Guest

Jotain pientä tuli mieleen:

DJ IRWIN on kuulemma jokaisella keikallaan niin pihalla, että biisit vaihtuvat vain vahingossa (äijä pitää crossfaderista kiinni horjahtaessaan oikealle tai vasemmalle ===> pystyvaihto! )

Mä oon kuullu huhua että Irwin olis ollu jollain keikalla selvinpäin!

Eivais, oli se kerra ihan ok kunnossa. C-tankista tulee häröteknoo kun sen soittaa väärällä nopeudella. Irwin on taiteilija \o/

Nessihuhuista vois kirjoittaa vaikka kirjan, mut olkoon.
#109 • • Taedium Guest

orkesterissa soitetaan aina istuvalteen.
selloa ei edes voi soittaa seisaalta:D

Oon myös kuullu, että Dave Brubeck soittais istualteen.
#110 • • phace Guest

Tällainen topic olikin jo joskus kauan sitten, mutta näytti jo hävinneen bittiavaruuteen!

Joten kysytäänkin, että mitkä ovat hurjimpia, hauskimpia ja älyttömimpiä teknoskeneen liittyviä huhuja, joita olet kuullut?

Ajattelinpahan vain kysäistä, kun muistui mieleen eräs vanha juttu vuosien takaa, jonka mukaan Laurent Garnier soittaisi keikallaan 12 levarilla yhtaikaa!

juontaiskohan toi juurensa koneisto 2001-tapahtumaan
missä oli 6 (vai 5) tyyppiä f-commista ku soitti yhtäaikaa
kahdellatoista levarilla.
#111 • • Laite Guest

juontaiskohan toi juurensa koneisto 2001-tapahtumaan
missä oli 6 (vai 5) tyyppiä f-commista ku soitti yhtäaikaa
kahdellatoista levarilla.

Oli muuten helmi keikka :excellent:
#112 • • Tapsa Guest

..missä oli 6 (vai 5) tyyppiä f-commista ku soitti yhtäaikaa
kahdellatoista levarilla..

5 & 10.
#113 • • JussiS Guest

Oli muuten helmi keikka :excellent:

Nojaa, suurimman osan ajasta tais maksimissaan kaks jätkää olla dekkien takana, eli eipä oikein ollu 10 dekkiä käytössä... Musa oli kyl helmee.
#114 • • kilobitti Guest

Oon myös kuullu, että Dave Brubeck soittais istualteen.

LOL. Ovelaa on myös, että kun kaveri kävelee ni se näyttää ikäiseltään (80+), mutta soittaessaan ehkä vetreältä 60:seltä. Näin sen livenä pari vuotta sitten suomessa, ei ollenkaan paha keikka :)