Originally posted by mttklrv:
Tuo nyt on periaatteessa ihan uskottavaa. Ei se nyt niin
vaikeaa ole jos tietää mitä tekee.
Vaatii samplerit kuitenkin aika paljon enemmän työtä kun syntetisaattorit. Mikään ei ole vaikeaa jos tietää mitä tekee
114 posts, 6 pages, 11,730 views
Originally posted by mttklrv:
Tuo nyt on periaatteessa ihan uskottavaa. Ei se nyt niin
vaikeaa ole jos tietää mitä tekee.
Originally posted by CosmicMan:
Joku joskus sanoi että äijä ois vääntäny sämplerinki ite =)
Originally posted by upee jesse.:
Se, että mä ja Jukka sekä fiskit käydään bileissä viel monta vuotta. Aika hurjaa. Ainakin noin niinkuin muiden kemuilijoiden kannalta. Sori.
Originally posted by Pocahontas:
JAA JAA!
Se, että mä ja Jukka sekä fiskit käydään bileissä viel monta vuotta. Aika hurjaa. Ainakin noin niinkuin muiden kemuilijoiden kannalta. Sori.
Originally posted by SAMi:
mites tää liittyy tähän topiciin?
Originally posted by Mimako:
Yllättäen myönteinen, innostunut vastaus pyyntöön ja lyriikoiden suomeksi kääntämiseen saapui paluupostissa: "Of course we will allow you to translate our Robots into 'I am a reindeer, a folkdancing reindeer'." Ja tämä tarina on tosi, kertoi kaverini.
Originally posted by Dalai_Bis:
Muistaakseni joskus vuonna ~1998 kiersi huhu että Scooter olisi tulossa Köyliön Lallintalolle soittamaan, mutta että keikka peruuntui sen laulajan kuoleman vuoksi
Originally posted by Mimako:
(Siis Aphexi.) Mä taas luin/kuulin ammoisina vuosina, että Aphex ollessaan vielä noin 10-v. pikku-Richard ei tiennyt, että mitään syntetisaattoreita on olemassakaan, vaan _keksi_ ja rakensi syntetisaattorin itse huomaten vasta myöhemmin, että "pyörä" olikin jo keksitty...
Originally posted by Wing:
DJ MANIACIN on nähty hilluvan Vaasan keskustassa Mustanaamioksi pukeutuneena!
Originally posted by Jokke:
DJ Maniac on yllättänyt monesti omaperäisillä asuvalinnoillaan joiden rinnalla Mustis kalpenee kevyesti. Joten eiköhän tää huhu pidä tod.näk paikkaansa.
Originally posted by Wing:
Jotain pientä tuli mieleen:
APHEX TWIN oli Roskilden keikallaan heittänyt hiekkapaperin palan Teknarin päälle "soimaan" ja tyytyväisenä siemaillut taustalla kaljaa, kunnes äijä oli raahattu pois lavalta!
Originally posted by happybunny:
Siis hetko! Siis 'minä olen poro, tanhuva poro'??!! Tomin kanssa tässä just tipahdettiin, oiskos teitil tää nauhalla?