Hurjimmat teknoskeneen liittyvät huhut?

114 posts, 6 pages, 11,755 views

#81 • • Individual Guest

Ja topikin aihe oli ... :003:

Aivan...onkohan taas pientä rönsyilyä havaittavista..?:D

Mutta jos palataan alkuperäiseen aiheeseen, niin jotkut nimeltä mainitsemattomat henkilöt ovat väittäneet kirkkain silmin joskus, että Paul van Dyl soittaisi dj-keikkansa jollain jakkaralla tms. istuen...

T:Tero
#82 • • dixoff Guest

Mutta jos palataan alkuperäiseen aiheeseen, niin jotkut nimeltä mainitsemattomat henkilöt ovat väittäneet kirkkain silmin joskus, että Paul van Dyl soittaisi dj-keikkansa jollain jakkaralla tms. istuen...

Kyllähän deejiillä joskus voi olla vaikka vähän selkä jojossa, joten ei mikään ihme, vaikka olisikin jollain keikalla joskus tehnyt niin. Kyllähän tuota muutkin ovat joskus yksittäisissä tapauksissa tehneet. Mutta ei kyllä tule yhtään deejiitä mieleen, joka istuisi kaikilla keikoillaan, tuleeko jollain muulla? :)
#83 • • Remotion Guest
Soitin viime uutenavuotena iltapäivästä klo viidestä aamuun kello kuuteen... Mulla oli kyllä baari jakkara mutta ei tullut sitä käytettyä. Sitten kun lähdin kotiin siitä ajelemaan ja kavereita heittämään oli vähän tuska kun ei kaasua jaksanut painaa... Ois kannattanut edes välillä istahtaa... :confused:
#84 • • Edited Tres Guest

- Aphex Twinillä on oma tankki

RDJ FAQ:

First of all, it's not technically a tank. Second of all, he doesn't really drive it around right now. It is
currently at his sister's house in Cornwall where he uses it to chase sheep
around on the countryside. But he does indeed own a Daimler Ferret Mark 3
Armoured Scout Car.

ks.
lg_Daimler%20Ferret.jpg

Nimim. itsekin samantyyppiseen ruotsin armeijan käytössä
olleeseen panssaroituun jeeppiin silmänsä iskenyt. ;)
#85 • • Individual Guest

Kyllähän deejiillä joskus voi olla vaikka vähän selkä jojossa, joten ei mikään ihme, vaikka olisikin jollain keikalla joskus tehnyt niin. Kyllähän tuota muutkin ovat joskus yksittäisissä tapauksissa tehneet. Mutta ei kyllä tule yhtään deejiitä mieleen, joka istuisi kaikilla keikoillaan, tuleeko jollain muulla? :)

Niin tuntuisihan se kyllä loogiselta varsinkin kun jotkut heittää jotain 16 tunnin maratonkeikkoja...
Lokoisa, pehmeä nahkasohva ja soittimet siinä mukavasti edessä käsien ulottuvilla , levyt toisella puolella ja drinksut toisella puolella...DJ't varmaan osaa kertoa oisko siinä mitään ideaa...:)

#86 • • Jokke Guest

jotkut nimeltä mainitsemattomat henkilöt ovat väittäneet kirkkain silmin joskus, että Paul van Dyl soittaisi dj-keikkansa jollain jakkaralla tms.

Miksei DJ voisi soittaa istualtaan? Tämä on varmaan kielletty samassa tekno-ohjekirjassa, missä sanotaan että yleisön on pakko tanssia rintamasuunta lavalle päin. :D

Soitapa joskus muutaman tunnin setti pöydällä mikä on viritetty polviesi tasolle...
#88 • • Tapsa Guest
Postatkaapas joku kuva tästä!
#90 • • Tres Guest

Postatkaapas joku kuva tästä!

googelilla löyty, ks. aiempi postauxeni.
#91 • • Tapsa Guest
.
#92 • • Edited Individual Guest

Miksei DJ voisi soittaa istualtaan? Tämä on varmaan kielletty samassa tekno-ohjekirjassa, missä sanotaan että yleisön on pakko tanssia rintamasuunta lavalle päin. :D

Soitapa joskus muutaman tunnin setti pöydällä mikä on viritetty polviesi tasolle...

Ensinnäkään en ole dj ja toisekseen en ole väittänytkään etteikö saisi soittaa vaikka munasilteen jos siltä tuntuu...

ps. Mul on muutes toi " Teknon suuri ohjekirja kotiin ja keittöön"
( Otava 1997). Sen avulla mä oon päässyt piireihin ja oppinut edes vähän olemaan coolisti, ettei mua naureta bileistä pihalle, varsinkin silloin kun käy Hesas bilettääs...:D ;)
#93 • • Pete Input Guest

p.s. Suomirokkimiehet pitäis joskus viedä jonnekin polkkabileisiin ja sitoo kajareihin kiinni! Kele!:mad: :)

Mä lähden ostamaan kettinkii, osta sä lukot! :D :D
#94 • • supersamuli Guest

Mutta ei kyllä tule yhtään deejiitä mieleen, joka istuisi kaikilla keikoillaan, tuleeko jollain muulla? :)

Paul Johnson (sattuneesta syystä).
#95 • • supersamuli Guest
aaa.... ....ja Prince:n entisen bandin The New Power Generationin basisti soitti ainakin aiemmin kaikki keikkansa sohvalla istuen (en tosin tiedä oliko sillä aina sama sohva rundilla vai oliko homma aina keikkajärjestäjän vastuulla).
#96 • • Edited dixoff Guest

Paul Johnson (sattuneesta syystä).

Joo tuo minullakin käväisi mielessä, mutta sitten jäin miettimään, että mahtaakohan hän samaisesta sattuneesta syystä kovin paljoa keikkailla?

edit: Kyllähän mies keikkailee. TiedoksI muille: P. J. on pyörätuolimiehiä :(
#97 • • Taedium Guest

Prince:n entisen bandin The New Power Generationin basisti soitti ainakin aiemmin kaikki keikkansa sohvalla istuen

Eikös Bo Diddley ja muutama muu blues-artistikin istualteen soita aika usein?

Myöskin olen nähnyt viimeeksi NCH:ssa käydessäni kuuntelemassa klassista, että orkesterissa viulisti, huilisti ja sellisti soittaa istualteen.

Onko sillä mitään väliä missä asennossa sitä soittaa? Kuhan on tarkoituksenmukainen meininki ja homma toimii.

<offtopic johon ei palata enää tämän topicin alla>

Mä lähden ostamaan kettinkii, osta sä lukot!

:D Tuohon Individualin edellissivun tunnekuohuun palatakseni näin pikaisesti, että eipä kannata kovinkaan usein ottaa hernettä nenään siitä mitä mä vastaan tuommoiseen kommenttiin. Tavoitteenani on saada toinen ajattelemaan, että miten homma olisi jos asia olisi juuri päinvastoin. Eli se auttaa näkemään kokonaiskuvan. Jos teknoihminen pitää tiukasti siitä että tekno on hyvää ja suomirokki pahaa, niin eipä sitä näe omaa mielipidettään pidemmälle. Täysin vastakkainen kysymys, ja usein vielä copypastella otan sen ei-niin-suvaitsevaisen heiton ja käännän vaan sanat toisinpäin.

Esmes seksitopicissa joku heitti jonkun tosi sovinistisen läpän ja itse käänsin sanat niin, että se olisi feministin kirjoittama. En ole nainen, enkä käsittääkseni feministikään, mutta se lause nyt mielestäni auttaa ajattelemaan kokonaiskuvaa.

Ei herneitä nenään, mieluummin englantiin:

Peas, man.

J.K. En muuten itsekkään pidä suomirokista juurikaan. Ismon, YUP:n ja CMX:n koko tuotanto poikkeuksena. Ja joitain muita yksittäisiä levyjä. Mut siis joku YÖ ja Pelle Miljoonan uudet väännökset on oikein hyvä keino saada minut vaihtamaan paikkaa/pubia/asuntoa/missä se musiikki nyt kuuluukaan. En vain suvaitse suvaitsemattomuutta.

</offtopic>
#98 • • Sniff Guest

Eikös Bo Diddley ja muutama muu blues-artistikin istualteen soita aika usein?

Bohan ol iha vieteri, hait varmaan John Lee Hookerii.

kaipa sitä porukka istuilee aika pitkälti tarpeen/tilanteen
mukaan, muistelisin kuulleeni että esim. Autechren keikat
ois välistä ollu sitä et heebot istuu ringissä blaadaamassa
gearikasan takana :eek:
#99 • • Edited Taedium Guest

Bohan ol iha vieteri, hait varmaan John Lee Hookerii.

No onhan tosta aikaa reilu vuosi ku näin Bo:n keikkamatskua, (en kyl muista koska se keikka on ollu) mutta siinä hän istuen baarijakkaralla koko keikan lauleskeli mm. "Bo Diddley's crazy. Bo Diddley's a lunatic." mikä nosti hymyn huulilleni, sillä se rauhallisesti istuva kaiffariko kuuhullu?

No toisaalta se kaveri oli siinä melkosen heikkokuntosen näkönen, vanhuushan harvoin tulee yksin.

edit: Ja onhan Clapton heittäny keikkaa istualteen. Niin ja Nirvanan MTV-levykeikkakin soitettiin istualteen.

Miksi siis DJ:n tulisi seistä, kun jopa grunge-gurut istuu? Keeping it real? :rolleyes:
#100 • • Pete Input Guest
Mä vingutin mun pahvikitaraa istualteen keittiön lattialla, kun olin 8 v.