Nyt on mennyt viime viikon lauantaista ilman ainuttakaan savuketta. Pahin tulikoe, eli ensimmäinen savuton viikonloppu on edessä, pakanajumalat minua auttakoon.
273 posts, 14 pages, 71,970 views
Haha tämän threadin aloittamisen jälkeen lopetan kolmatta kertaa. :D
Nyt on mennyt viime viikon lauantaista ilman ainuttakaan savuketta. Pahin tulikoe, eli ensimmäinen savuton viikonloppu on edessä, pakanajumalat minua auttakoon.
varmasti on vaikeeta selvitä viikonlopusta. varsinkin jos vetäset suomalais-ugrilaiset perskännit :laugh:
Sitten onkin mennyt jo niin pitkään, ettei koko tapaa (toivottavasti) enää muista.
Arjen sankari selvisi viikonlopustakin ilman savukkeita. Vaikka lauantaina oli saunailta ja tuli otettua kaljaakin.
Olen polttanut pisimmillään noin puoli vuotta päivittäin, sen jälkeen välillä satunnaisesti sekä lyhyempiä jaksoja joka päivä. Lopettaminen onnistui yllättävän helposti nikotiini-imeskelytablettien avulla. Kuitenkin väsyneenä tai kahvia tai alkoholia juodessa välillä iskee järjetön himo...
Kuinka kauan pitää olla ilman nikotiinia että se mieliteko lakkaa?
Päätin itse eilen lopettaa tupakoinnin. Tupakit lensi roskiin ja tabletti suuhun. Takana n. 7 vuotta polttamista ja noin 15 röökiä päivässä. Eniten päätökseen vaikutti tupakasta aiheutuvat terveydelliset haitat ja rahan säästyminen. Keuhkot kyllä tykkää hyvää kun lopettaa mutta mieleeni tuli sellainen asia että, kun käytän Nicoreten Microtabuja onko siitä saatava nikotiini ihan yhtä haitallista elimistöllä kuin tupakasta saatava? Onko minulla edelleen vaara saada sydäntauteja kun käytän nikotiinikorvaushoitoa? :confused:
:confused:
Haha tämän threadin aloittamisen jälkeen lopetan kolmatta kertaa. :D
nyt mennään pelkän jenkin voimalla.
Mutta mä olen ajatellut sen sillai et sit se viimeistään loppuu kun on muksu tulossa. En halua olla tupakoiva äiti.
Ma yritan olla tupakoimatta, kun olen raskaana.ajatelkaa kuitenkin lapsenne parasta ja unohtakaa omat tarpeenne jos ne ovat lapsellenne haitallisia. muistakaa että tupakan haju käsissä kertoo siitä että myrkkyä on vielä jäljellä ja muistakaa että pelkkä tupakan tumppi voi tappaa pienen eläimen. miettikää mitä se voi tehdä lapsellenne