273 posts, 14 pages, 71,991 views
Miksi se tupakki maksaa tässä maassa näin paljon?
olisko teillä jättää yhet jämät
Juu, tai jos olis sellanen röökiannostelu ku Korben Dallaksella o himassaan.
Liian halpaa se vielä on. 37,50e/12,5g olisi oikein sopiva hinta moisesta päättömyydestä.
Meitsi on poltellu 11v. Pari kertaa oon meinannu lopettaa, mut eihän siitä mitään tullu. Kokeilin inhalaattoria, laastareita ja purkkaa, mut silti vain koko ajan teki niin mieli, et oli pakko polttaa.
Nyt olen tullut siihen tulokseen, et en edes yritä lopettaa.
Se loppuu sit jos loppuu...
Ps. mulla palaa noin 1,5 askia päiväs. (normaali kokoisia)
7. kerta toden sanoo...? 2 savutonta viikkoa takana. Tällä kertaa ei tee edes mieli röökiä.
Paljon on edellä puhuttu siitä, miten tupakoijan on helpompi luoda sosiaalisia kontakteja. Tämä on ihan totta, mutta olen kyllä valmis maksamaan tupakoimattomuudesta sen hinnan, että olen aavistuksen verran epäsosiaalisempi.
Tässä topikissa lopettamisesta kirjoittaneet voisivat nyt pistää tilanneraportin onko lopettamispäätös pitänyt.
Kyllä se lopettamispäätös pitää tulla ihan itsestä ja omasta motivaatiosta. Ulkoisten seikkojen takia lopettava aloittaa kuitenkin jossain vaiheessa uudestaan.
Tässä topikissa lopettamisesta kirjoittaneet voisivat nyt pistää tilanneraportin onko lopettamispäätös pitänyt. Vai onko lopetettu ja aloitettu ja lopetettu jo monta kertaa? :happyroll:
Tässä topikissa lopettamisesta kirjoittaneet voisivat nyt pistää tilanneraportin onko lopettamispäätös pitänyt. Vai onko lopetettu ja aloitettu ja lopetettu jo monta kertaa? :happyroll:
Kuinka kauan pitää olla ilman nikotiinia että se mieliteko lakkaa?