490 posts, 25 pages, 88,755 views
Originally posted by XTC:
Nyt kyllä Mekaanikkokin innostui vahvistamattoman tiedon buustaamiseen. Siis pari detaljia metsästä, vähän niinkuin sun äänten yhteenlasku tuolla paras tiskijukka topikissa
Originally posted by Dani Cior:
. Jenkit on kyllä vitun sekaisin...kunpa ne itsekin tajuaisi sen.
Originally posted by triip:
En mä ainakaan ole ihan heti valmis elämään koraanin tiukkaperseisen tulkinnan mukaan..
Joillain kun tuntuu olevan niin jyrkkiä mielipiteitä länsimaista elämäntapaa vastaan, vaikka samaan aikaan eletään tyytäisenä melkoisessa yltäkylläisyydessä. Tuo tuntuu olevan päivän trendi, "ei vitsi hei amerikka on perseestä, länsimäinen elämä on hapatusta, mut hei käydääx vähän bilettääs viikonloppuna ja pokataan parit ämmät, mä sain iskän volvon viikonlopux lainaan"..
Originally posted by Dani Cior:
jenkit suoltaa öljyrahaa Saudi Arabiaan pitääkseen yllä öljyaddiktiotaan.
Bin Ladenin rahat, kuten Saddaminkin ovat peräisin länsimaiden ölyaddiktiosta...
Eikun olin tänä aamuna itse miettimässä, mitä öljyrahoilla onkaan tällä kertaa saatu aikaan ja miten paljon parempi olisi, jos maapallolla olisi siirrytty esim. aurinkoenergian käyttöön jo aikoja sitten ja autotkin kulkisivat aurinkosähköllä vaan.
Siinä pohtiessani oivalsin myös, millaiset maat todennäköisesti omistaisivat eniten myös "aurinkoenergiarahaa", olisivatko ne taaskin nämä kuumat aavikkomaat. En sitten katsonut aiheelliseksi jatkaa utopiamietiskelyjäni sen pitemmälle.
Tämä siitä riippumatta, onko eilisten tekojen takana todella varmasti öljyrahat vaiko ei. (Siitä, että ryhmä a on joskus tullut tunnetuksi itsemurhaiskuista ei voi päätellä, että seuraavienkin itsemurhaiskujen takana on aina, nyt ja tulevaisuudessa yhä se sama ryhmä a. "Todennäköisyys" ei ole yhtä kuin "varmuus", ellei todennäköisyys ole sataprosenttinen.)
Originally posted by Felis:
Mielenkiintoinen pointti muuten nousi esiin tässä: onko kukaan kuullut/lukenut/mitenkään noteerannut Kiinan reaktiota? Jopa Taleban on ilmaissut pahoittelunsa ja Irak riemunsa, mutta mikä mahtoi olla Kiinan virallinen reaktio?