Originally posted by Taedium:
No nyt ainakin puhutaan samaa kieltä!
jaa-aa...
[QB]...ihan tavalliselta (tribaalitatskoja ja läväriä)... mä en oo extreme... oikeestaan missään... noh, ehkä wannabe...
ei mullakaan oo kun pari hassua lävärikuvaa 1,6:lla koruilla ja yks kokemus ja sit tuolla iam-puolella sivut.. oon tässä kyllä miettiny et vois nailingia vaikka koittaa palleihin ja elimeen ja jotain kivoja play piercing kuvia otella ja lähetellä tonne... no eksy vähän alkuperäsestä seksi-aiheesta, mut kummiski
Tarkoitin esmes, jos joku saa kiksit tukehtumistunteesta syanidilla. Noi hengenvaarallisten juttujen kanssa kandee olla tarkka.
no joo.. tukahduttamisleikit vaatiikiin jo aikamoista osaamista, varsinkin jos tykkää kuristella toista tajuttomaksi, ja muutenkin on breath regulation-leikeissä varmaan muutama ihminen kuollut
mutta se, että liha edustaa eläintä/ihmistä ja se leikataan ruhosta tarkoituksenaan tunkeutua tämän lihankappaleen sisään on... erikoista.
Kuka sitten määrittelee sairauden rajat? Se on kyllä jokaisella itsellään päässä. Laki kertoo oman versionsa, kulttuureissa on eroja, ei kuitenkaan mitään maatamullistavia... Minun mielestäni on sairasta, että naiset pakotettiin Japanissa pienentämään jalkojaan leikkauksilla ja liian pienillä kengillä. En voi kertoa, kuin sen mikä on minun mielestäni sairasta, sekä sen, mikä on "yleisesti hyväksyttävää". (Omalta osaltani ne poikkeavat aika paljon.)
Ja nykyään sitten jokunen marginaaliryhmä haluaa vapaaehtoisesti pakottaa jalkojaan tiettyyn muotoon japanilaisten malliin ja osa vapaaehtoisesti ympärileikata elimensä.. anyway tajusin pointin aika hyvin ja tossa se sairaus mun mielestä alkaa, eli jos aletaan tehdä jotain vastoin toisen tahtoa... esim. lapselle tai eläimelle, vaikka "lapsien" kohdalla on vaikea vetää tiettyä rajaa missä on perverssiä? 18v. kundi ja vaik 14v. voi olla suht tervettä vielä, jota ei ehkä voi laskea varsinaiseksi pedofiliaksi vielä..
ja sitten esimerkkinä vaikka jotkut 24/7 master/slave-suhteet, jossa toinen tosissaan nauttii siitä että voi palvella jotain ja haluaa tehdä mitä toinen käskee.. esim. leikkaamaan elimen poikki tai ottamalla polttomerkkauksen perseeseensä omistussuhteen merkiksi.. ja sitten vaikka master hylkääkin toisen heti... mutta tietty tämäkin muuttuu heti erilaiseksi, jos slave on "fiksu" ja tajuaa mitä on tekemässä ja tekee sen "omasta halustaan", ei vain miellyttääksen master/dominaansa.. rajanveto voi olla aika vaikea..
pakottaminen (poislukien "leikkipakottaminen" sm-sessio-tyylisesti) on aina mun mielestä sairasta..
Virtsaputki? ...noh... taas minun täytyy tunnustaa olevani rajoittunut. Minulla joskus jotain kävi niin, että olki tai heinä sujahti siitä terskan kärjestä hieman sisään. (Joku 5-10mm) Sattui aivan prklkekrlk... paljon. Ja virtsaaminen sattui jälkikäteen. En varmasti edes kokeile tarkoituksella sinne mitään työntää.
no ihan alle 10-vuotiaana muistan että oli oksettavaa koskea oman elimeensäkin, ja ei itsestänikään kovin hyvältä tuntunut kun sukupuolitautitestejä sieltä otettiin, mutta kaikkeen voi tottua ja jopa alkaa siitä nauttimaan..