:016: 13. :007: Alkaa jo sattumaan. :016:
"Känsä kämmenessä on keveämpi kestää, kuin rakko raajassa." Henkeä pidätellen...;)
706 posts, 36 pages, 274,757 views
"Känsä kämmenessä on keveämpi kestää, kuin rakko raajassa." Henkeä pidätellen...;)
Nii, mut mä lasken oman käden avut myös mukaan.
pussies ;) 4kk ilman, ei tuntunut missään :017:
Nii, mut mä lasken oman käden avut myös mukaan.
TJ2
:eek: OHMYGOD! :eek:
"yöllinen siemensyöksy"
Hei, eli sä tiedät ton homman jollain lailla. Onko tuo tutkimus, mistä mainitsin tuossa yllä mitenkään pätevä? Onko sulla mitään infoa noista ajoista keskimäärin? Mietityttää vain, että onko TJ2 liikaa vai riittävästi?
kohta sun oma fysiologias hoitaa ton ihan itsekseen :003:
:eek: OHMYGOD! :eek:
Niin tätä en tullut ajatelleeksi. Aamuisin olen herännyt niin, että suorana kävely on tehnyt vaikeaa. Ja kun siinä vieressä nukkuu vieras, niin tuo olisi todella noloa! AAAARGH! Pakko se on kai pyytää kohteliaasti häntä käymään vaikka kävelyllä tänään. Alkaa olemaan sellainen tarve, että kohta on ongelmia.
Helpompaa olisi olla nainen. (Ainakin parilla kaverilla näyttää olevan helppoa, vaikka edelliskerta lasketaan vuosissa. Eikä kuulemma itsekkään koske itseensä. Outoja kaikki tyyni. Miten se on fyysisesti mahdollista?)
Luin tutkimustuloksen, että maksimissaan mies voi olla noin 65 päivää ilman tyydytystä. Eli siis sukukypsästä siihen saakka, kun alkaa olemaan leikit leikitty vehkeiden kanssa. Ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä pidempi on se aika keskimäärin. Mutta kumminkin max. 65 päivää. Itselläni tekee tiukkaa jo 13. päivä, niin en tiedä mitä tekisin vielä 52 päivää. Varmasti pruiskahtaisi. Ehkä jo tänä yönä.
Nyt voi sanoa, että panettaa ku pientä eläintä.
edit:Hei, eli sä tiedät ton homman jollain lailla. Onko tuo tutkimus, mistä mainitsin tuossa yllä mitenkään pätevä? Onko sulla mitään infoa noista ajoista keskimäärin? Mietityttää vain, että onko TJ2 liikaa vai riittävästi?
edit:Hei, eli sä tiedät ton homman jollain lailla. Onko tuo tutkimus, mistä mainitsin tuossa yllä mitenkään pätevä? Onko sulla mitään infoa noista ajoista keskimäärin? Mietityttää vain, että onko TJ2 liikaa vai riittävästi?
Njoo,...vastakohtana tälle pidättäytyvyys/selibaatti aiheelle kysynkin että kuinka monta kertaa mies voi saada 12h aikana? Onkohan tutkimustuloksia? :D No on tietysti yksilöllistä...
Kiitos. Osa ei mua tunne irl, jolloin ei ole syytä peitelläkkään. (Piiloudun nicin taakse.) Osa tuntee livenäkin ja he kuulevat samat stoorit irl. Vaikk' eivät haluaisikaan...
Oot kyllä ihanan avoin... ;)
En oo kokeillu niin pitkään aikaan, että en ole varma olenko koskaan. (Siis sukukypsyyden saavutettuani.) Tämä on miesmuistiin ensimmäinen kerta, kun tulee edes viikko, ettei ole joko toisen tahi itsensä kanssa "sillai".
pari viikkoa kauempaa ilman.
En edes kuseta... vuorokauden aikana, kolmen eri naisen kanssa 8 kertaa yhteensä ;)
En edes kuseta... vuorokauden aikana, kolmen eri naisen kanssa 8 kertaa yhteensä.
Toi "en edes kuseta" sai mut repeemää... Toi lukema ei nyt nii uskomaton oo.
- suhteellistahymiö -
No, kun musta tuntuu, että kaikki tuntuu aina tälläisissä asíoissa suurentelmaan saavutuksiaan. Toi tapahtu tuossa reilu 2 ½ vuotta takaperin kun olin vähän tuuliajolla. Mulle toi oli aikamoinen urheilusuoritus kyllä...
Naiset ovat tiellä kun tosimies ryhtyy hommiin!
petra: u must be kiddin'me :eek: