Paloautojako meidän pitäisi matkia?
Punasii voitte olla seksin aikana, mut eihän teil ees oo letkuu.
(Ei kai tästä huomaa, et on maanantaiaamun eka postaus?)
Kannattaa muistaa että eivät miehetkään aina saa automaattisesti joka kerta. Erityisesti jos on väsynyt, tai päihtynyt, tai muuten ei vain ole terässä, on ihan mahdollista että mieskään ei laukea. Ja ainakin omasta kokemuksestani voin sanoa, että se voi olla yllättävänkin kova paikka naiselle, jos mies ei saa.
Kyllä se on kova paikka miehellekkin. Ainakin itselleni oli ekan kerran kun totesi, ettei tosiaan tästä tule yhtään mitään, niin kävi mielessä monta asiaa syiden etsimiseksi. Ja kyl siinä käväs seki mielessä, että entä jos ei enää ikinä tule ja mitä jos enää ei ikinä enää seisokkaan? Teininä myös humalassa seisoi ja sitä ihmetteli vanhempien selittelyjä, että kännissä ei seisois. Mut sit kun hieman väsyneenä, eikä edes niin pahasti humalassa sitten ekan kerran ittellä totesi, että turha se on yrittää kuminauhaa työntää neulansilmään, niin itsetuntoa ropisi pois aika reippaalla mitalla.
Miehet pystyvät paljon paremmin saamaan omaa fysiologiaansa tyydyttävän kitkan aikaiseksi yhdynnässä, jolloin he pystyvät omatoimisesti tuottamaan itselleen orgasmin.
Öh, kiitti...
No onhan se tavallaa aika yksinkertaista miehenä...
(*) Toisaalta mikään ei estä naista omatoimisesti käyttämästä esimerkiksi käsiään oman orgasminsa edesauttamiseksi. Tällä reseptillä opin itse aikoinaan ylipäätään saamaan orgasmeja miehen kanssa.
Vaan moni nainen ei kosketa itseään aktin aikana. Eivätkä tykkää peilin edessä, ku reidet on nii läskit. (Vaikkei selluliitistä olis tietoakaan.)
Siinä vaiheessa kun seksistä tulee pelkkää suoritusta ollaan aika pahasti hakoteillä.
Kyl mä jostain luotettavalta aikuisten keskustelupalstalta (oisko ollu Demi tai Cosmo...) luin kuinka joku ei halunnut enää urheilijoiden kanssa sänkyyn, ku niille seksi on vaa urheilusuoritus - ei toistoja.
Säännöt pilaa sängyssä. Pääasia että on kivaa, ei sillä niin väliä mitä siellä tekee.
Voisin hyvin kuvitella että yllämainitun asenteen omaava mies saattaisi yllättyä ikävästi jos saisi tietää kuinka moni nainen on feikannut orgasminsa hänen kanssaan.
Oletko sinä teeskennellyt orgasmia? Entä muut? Miksi niin tehdään? Onkohan mun kanssa kukaan teeskennellyt? Ja miksi? Mitä siitä saa?
Guru on puhunut.
Veit saappaat suustani. Näin olen kuullut selitettävän. Ja tämän minulle selittäneen naisen kyllä tiedän ymmärtävän seksistä kuitenkin jotain.