seksi

706 posts, 36 pages, 274,714 views

#481 • • Taedium Guest

Ettei vaa loppus sormet kesken... Kolme muijaa, yheksän reikää, sehän ei oo ees täyskiekka! Fore! Tai siis four..?

Jos kyseessä on se, että haluaa 1-3 tilanteen. Voi sitä olla 3-1 toisinkin päin. Tai sitten 2-2 parit. Tai 4-0 jako. Riippu ihmisten tottumuksista ja mieltymyksistä.

Ja taitaa olla Fore... ehkä...

"apua-poikaystäväni veti käteen viime yönä-eikö hän enää halua minua"

No itse taas nostin jo suhteen alkuvaiheessa kissan pöydälle. Sanoin, että tulen masturboimaan, vaikka olemmekin yhdessä. Hän otti asian hyvin. Ja niin sitä sitten runkkailin välillä rauhassa. Välillä vähemmän rauhassa.

"Kukas sen kissan hännän nostaa, ellei eläimiinsekaantuja itse?"
#482 • • Edited Felis Guest

"apua-poikaystäväni veti käteen viime yönä-eikö hän enää halua minua" -teksti. IMO itsetyydytys on parisuhteessa aivan normaali asia! Mä en tajua miten se on joidenkin mielestä niin kauheeta...

Ne kai kelaa et se on niiltä pois, vars ku toi orkku on sen verran tasa-arvottomasti sukupuolien välillä suunniteltu.:(

Varmasti niinkin (mä ainakin voisin tunnustaa ajattelevani noin itsekkäästi ;)), mutta kyllä mä voisin kuvitella myös, että ihminen, joka on hieman epävarma omien taitojensa suhteen voi ottaa sen kritiikkinä itseään kohtaan, seksi kun on niin herkkä asia useimmille. Tuosta(kin) ongelmasta tietysti pääsee eroon puhumalla, ja selvittämällä.

Edit. kuten Taedium on näköjään tehnytkin. Tuolla asenteella mahdollisten ongelmien setviminen on huomattavasti helpompaa.
#483 • • Orange Guest
Ot:

Annahan niin neuvon asian sinulle oikein hitaasti. Sano siinä kohdassa kun putoat kärryiltä.

Alkuvalmisteluksi tarvitaan kaksi kappaletta A (mu-luk-ku) ja B (pimp-sa)

1) Varmista että kappale A on käynnissä. Sen tunnistaa yleensä sen muuttuneesta muodosta

2) Varmista että kappale B on kasvanut tarkoitukseensa riittävän suureksi

3) tartu kädelläsi kappaleeseen A

4)kuljeta se kappaaleeseen B. Ne liittyvät yhteen yleensä melko sopivasti.

5)ta-daa

Jos taas olette teinejä joita nolottaa olla toisen edessä alasti ja yrititte juttua pimeässä huoneessa peiton alla, on tilanne hieman kinkkisempi. Antakaa silloin kappaleiden A ja B olla vielä hetki telakoilla.

DEMI.FI , ahdistaako? Muilla menee varmasti enemmän pieleen ;-) viikon, päivän ja vuoden naurut tarjoaa demi.

topikkiin: olisi edes se muija... sinkkuilu sux !
#484 • • kuilu Guest

"Kukas sen kissan hännän nostaa, ellei eläimiinsekaantuja itse?"

Kaikki voi silti valua hukkaan...:D

- kuhanhymiökäynhymiövetäsemässä -
#485 • • Taedium Guest

"apua-poikaystäväni veti käteen viime yönä-eikö hän enää halua minua"

Mä luen aika usein NYT.fi keskustelupalstaa, silloin kun Plattarilla ei ole mitään vastaavaa uutta juttua.

Nyttenkin siellä on aiheeseen liittyvä juttu.
#486 • • Sniff Guest

Kaikki voi silti valua hukkaan...

...ellei kaikki ole jo kanissa :eek:
#487 • • Edited kuilu Guest

...ellei kaikki ole jo kanissa :eek:

Täällä revettiin. "Mikset jänö hyppele..?"

Tuli muuten pari päivää sitten uus roolileikki mieleen istuessani sporas:

smurffi vs. puputyttö...

"Matkaliput olkaa hyvä..." "Voivoi, kun minulla jäi se tuonne...":D Pitää varmaa kysellä HKLlt asukokonaisuutta. Pupuasu taitaa olla jo pesty, hmm?;)

Mut joka tapaukses pakko testaa!

- pamppuahymiösano! -
#488 • • Edited Taedium Guest

Enkä ole viime torstain jälkeen koskenut itseeni. (Ts. torstaina en koskenut, keskiviikkona kyllä.) Enkä muihin. Vaikka kyseessä on seitsemäs päivä, niin yllättävän hankalalta tuntuu.

9. päivä. :016:

(Lähtee se kyl ens torstaina... mutta kestänkö minä?)

edit:

smurffi vs. puputyttö...

LOL! "Eikö ole lippua? Eikö rahaakaan? Kyllä minä nyt joudun sakottamaan..." - "Eih, älkää, teen mitä tahansa!" - "Mitä tahansa? ..." :001:
#489 • • kuilu Guest

"Mitä tahansa? ..." :001:

Ja vetäsee esiin porkkanan ja hep.. eiku kepin.

- shymiöm -
#490 • • pakana Guest

(Lähtee se kyl ens torstaina... mutta kestänkö minä?)

... ma luulen et tollasen selibaatin lopussa kiitoskin seisoo. Älä sottaa paikkoja ;)
#491 • • pakana Guest
Näistä ei kai vielä puhuttu; varsinaiset vehtausvehkeet.

(disclaimeri : joojoo, liikutaan siis vähän typerän bees&honeyteknisfyysisellä erotiikan osa-alueella, mut käsi ylös kellä ei kertaakaan oo ollu "nenä kiinni karvoissa", tai kalu kädessä? Lähituntumaan... Oon ite huomannu ihmisten eroilla näissä suhteissa olevan osuutta seksiin ja sen onnistumiseen, ehkä muillakin?)

Miehillä pötkäle paisuvaiskudosta, naisilla kostuva kolonen- voivatko nämä olla seksikkäitä? Vaikka seksuaalinen nautinto ei rajotukaan varsinaisiin sukupuolielimiin, niin normaalia yhdyntää ne kummasti helpottavat... kun mietitte silloin aniharvoin erotiikkaerää toisen immeisen kanssa, niin pyöriikö kellään mielessä se itse "asia"?

Itse olen jotenkin ristiriitaisesti sitä mieltä, että itse asia ei useinkaan ole se huokuttelevin osa naista - vaikka sinne siis alitajusesti kuitenkin pyrkii?

Ja ison mustan kissanki voi kai tässä yhteydessä nostaa pinnalle; miehen mitta. Kadehdittaako, jos olet mies / kadehdittaako, js olet nainen? Kuinka moni on tehnyt vertailua tosielämässä, noin niinkuin käsituntumalta - vai liikutaanko vain mielikuvamaailmassa?

Naisen mitoistahan harvemmin puhutaan, mutta erothan on vähintään yhtä suuria... mitä jos oma rakas ei tunnukaan sieltä siltä mitä luuli/toivoi/joku muu?

Seksihän vois olla aika jännää, jos näitä elimiä ei oiskaan... vaikka pelkkää herkkää ihoa tietyillä alueilla?
#492 • • Edited ville Guest
Elinten ulkonäkö: Lyhyesti sanottuna elin voi olla mielestäni kaunis tai ruma.

Naisilla kauneus yhdistyy helposti sopivan kaarevaan häpykumpuun, niukkaan ja vaaleaan alkuperäiskarvotukseen, trimmattuun karvotukseen noin yleensä ja ihon väriin. Epämiellyttävä olisi harmaa tursuava pesä täynnä paksuja tummia karvoja, joita ei ole ajaltu. Kaunis olisi se mitä tuossa pari riviä ylempänä kuvailin.

Miehen elin voi myös olla kaunis, vaikka sellaisia ei ole juuri tullut nähtyä (missäköhän on syy :rolleyes: ). Kauneusihanteita (erektiossa) ovat mielestäni sopivasti ylöspäin kaareutuva muoto, kovahko, muuhun vartaloon nähden sopiva koko (HUOM toiselle sopiva voi olla toisella liian suuri), sileä iho, ihannedildon muotoinen terska, sopivan ja saman kokoiset kivespussit, vähäinen alkuperäinen vaaleahko karvoitus (trimmattu tietysti) ja mukava väri. Epämiellyttävä malli olisi harmaa, tiheän viidakon peitossa oleva epäluonnollisen suuri, löysä ja epätasainen lenkki, jonka pallit ovat eri-kokoiset/tasolla ja niiden pinnalla rastan näköisiä karvoja harvassa.

Aivan kuten perinteisen kauneuden kohdalla uskon myös, että täydellinen sukupuolielin on aika harvinainen.

Nyt kun asiaa ajattelen, niin sukupuolielimiä tulee ajateltua todella harvoin (vaikka tämän postin jälkeen sitä ei kyllä kukaan usko). Ihmisessä kun on niin paljon kauniimpiakin asioita, joita ajatella ... aika väliinpitämätöntä suhtautumista myös kertoo se, että pelkän sukupuolielimen näkeminen ei saa allekirjoittaneessa minkäälaista reaktiota aikaan.

Ja sitten mennään taas peräpuolelle:

Mielestäni anusaukko voi olla huomattavasti sukupuolielintä kauniimpi. (sinne meni viimeistekin rippeet maineesta). Anusaukon ympärillä on naisen kaunein osa, itse aukko on mukavasti piilossa ja muoto on kuin pieni ruusunnuppu. Toisaalta toinen ääripää olisi karvainen selluliittiperse, jonka keskellä nököttää ulostyöntyvä harmaa aukko .... ei ehkä niin kaunista

mitoista:

Juuri eilen tuli selaitua kamasutraa. Siinä naiset jaettiin kyyhkysiin (6), tammoihin (9) ja norsuihin (12), miehet jäniksiin (6), sonneihin (9) ja hevosiin (12). (Suluissa olevan ovat sormen leveyksiä, määritelmät keskiajalta.) Periaate on, että ääripäät eivät sovi yhteen, vierekkäiset kuten kyyhkynen ja sonni voivat menestyä temperamenteista ja taidoista riippuen.

Täytyy kyllä sanoa, että Kamasutra on jälleen oikeassa. Välillä vaan on tilanteita, että miehellä/naisella on liian suuri/pieni ja silloin homma ei vaan ilman ongelmia toimi, todella sääli itseasiassa :( Sinänsä aika jännä juttu on, että yleisesti puhutaan vain miesten koosta. Nainen saattaa sanoa: "sillä oli todella pieni, en mä siitä mitään saanut", vaikka totuus voi olla, että naisen paikat ovat teollisuushallin kokoa.

Kuten varmaan 95% miehestä, kuulun myös itse siihen ryhmään, joka voisi ottaa ne ratkaisevat pari senttiä lisää. Naiset ovat kyllä sanoneet, että sille ei ole tarvetta, mutta komeaa ulkonäköähän tässä haetaan ...

Nyt kun elimistä puhtaan niin voisi samalla ottaa puheeksi pituus/paksuus kysymyksen. Kumpaa tämän paikan naiset noin yleensä suosisivat?
#493 • • Edited Saskia Guest
--

Taisimmekin juuri irssistä näistä keskustella...anyways hyviä pointteja Ville.

Elinten ulkonäkö: Lyhyesti sanottuna elin voi olla mielestäni kaunis tai ruma.

-klips-

Aivan kuten perinteisen kauneuden kohdalla uskon myös, että täydellinen sukupuolielin on aika harvinainen.

-klips-

Nyt kun asiaa ajattelen, niin sukupuolielimiä tulee ajateltua todella harvoin (vaikka tämän postin jälkeen sitä ei kyllä kukaan usko). Ihmisessä kun on niin paljon kauniimpiakin asioita, joita ajatella ... aika väliinpitämätöntä suhtautumista myös kertoo se, että pelkän sukupuolielimen näkeminen ei saa allekirjoittaneessa minkäälaista reaktiota aikaan.

-klips-

Täytyy kyllä sanoa, että Kamasutra on jälleen oikeassa. Välillä vaan on tilanteita, että miehellä/naisella on liian suuri/pieni ja silloin homma ei vaan ilman ongelmia toimi, todella sääli itseasiassa :( Sinänsä aika jännä juttu on, että yleisesti puhutaan vain miesten koosta. Nainen saattaa sanoa: "sillä oli todella pieni, en mä siitä mitään saanut", vaikka totuus voi olla, että naisen paikat ovat teollisuushallin kokoa.

-klips-

Kuten varmaan 95% miehestä, kuulun myös itse siihen ryhmään, joka voisi ottaa ne ratkaisevat pari senttiä lisää. Naiset ovat kyllä sanoneet, että sille ei ole tarvetta, mutta komeaa ulkonäköähän tässä haetaan ...

-klips-

Nyt kun elimistä puhtaan niin voisi samalla ottaa puheeksi pituus/paksuus kysymyksen. Kumpaa tämän paikan naiset noin yleensä suosisivat?

Lyhesti sanottuna: sopivan kokoinen sekä hyvä käyttötaito.

Juuri toi Kamasutran luokittelu on aikoinaan oivaltanut sen, että samankokoiset ovat parhaiten toisillensa sopiva pari.

Miehellä voi siis olla liian iso (ts naisella liian pieni). Itse en ole törmännyt, mutta tiedän useita tapauksia joissa seksi ei ole onnistunut kivun takia. Liian paksu ei mahdu sisään (liukasteetkin auttavat vain tiettyyn rajaan asti), ja liian pitkä tökkii kohdunkaulaa varsinkin koira-asennossa. Eikä ole kiva jos pitää olla liian varovainen ton takia.

Naisella iso/miehellä pieni ei myöskään ole hyvä yhdistelmä.

Yksi tärkeä kriteeri sukupuolielinten kauneudessa on puhtaus. Se että ne tuoksuvat hyvälle on hyvin iso juttu. Siksi pitää käydä pesulla hyvin ennen toimintaa. Ja karvojen pois ajelu, jos ei ihan kokonaan, niin ainakin tietyista paikoista (siis sekä miehillä että naisilla).

Kaunis penis on siis puhdas, sheivattu sekä sopivan kokoinen. Mulle ei oikeastaan ole väliä onko kiveksiä yksi vai kaksi. Itse en ole koskaan ollut ympärileikatun pojan kanssa, en sitten tiedä onko se erilaista?

--
#494 • • kuilu Guest

(sinne meni viimeistekin rippeet maineesta)

Kunnia menee, mut MAINE sen kun kasvaa!

- bhymiörappu -
#495 • • Edited Taedium Guest

:016: 12. :016:

Epämiellyttävä olisi harmaa tursuava pesä täynnä paksuja tummia karvoja, joita ei ole ajaltu.

Jaa...
#496 • • vaavu Guest

Juuri eilen tuli selaitua kamasutraa.

Kamasutra on muuten oikeasti aivan loistava kirja. Useimmat mieltävät sen lähinnä kummallisten akrobatia-asentojen oppikirjana, mutta todellisuudessa tämä on vain hyvin pieni ja epäolennainen osa kirjassa. Kamasutra käsittelee kaikki seksiin, deittailuun, parisuhteeseen, avioliittoon ja rakastajien pitoon liittyvät kysymykset. Se on harvinaisen moderni, suurin osa ajatuksista on täysin projisoitavissa nykyaikaan - ja siltikin se on kirjoitettu vajaa kaksituhatta vuotta sitten. Kaikenlaiset Cosmon vinkkipalstat ja mars-ja-venus -vedätykset se peittoaa helposti.

Siinä samalla kun etsiskelin tuota elinten kokoluokitusta, tulin muutenkin lukeneeksi tuota kyseistä lukua. Siinä luvussa kumottiin muutama sitkeästi elävä harhaluulo, joista yksi oli juuri se että miehellä pitäisi aina olla iso. Toinen harhaluulo käsitteli naisen orgasmia. Kirjassa perusteltiin erittäin pätevästi, miksi naiset saavat orgasmin ihan siinä kuin miehetkin, ja myöhemmin kirjoittaja vielä päätteli, että miehen jopa tulisi asettaa naisen nautinto omansa edelle. Erittäin moderneja ajatuksia ottaen huomioon että länsimaissa naisen orgasmin olemassaolo myönnettiin avoimesti vasta 1900-luvulla.

Tämä on sellainen asia joka on hämmästyttänyt mua pitkään. Vaikka nainen olisi täysin tyytyväinen partnerinsa elimen kokoon, niin siltikin mies saattaa toivoa isompaa, ei seksin takia, vaan siksi että muille miehille olisi silloin parempi esiintyä alasti. Tuntuu jotenkin nurinkuriselta että elin jonka pääasiallinen tarkoitus virtsaamisen lisäksi on seksi onkin muille miehille näyttäytymistä varten... Ja usein tällöin vielä puhutaan nimenomaan lepopituudesta, ei taisteluvalmiudesta.

Sekä että. Sekä pituuden että paksuuden on oltava sopivat, jotta g-pisteeseen ja muualle saadaan optimaalinen kitka. Tässä kuitenkin on asennolla huomattavasti isompi merkitys. Mutta itse nostaisin vielä kolmannen entiteetin mukaan, eli kovuuden. Jos elin on kuin pullamössöä ei auta vaikka se ulottuvuuksiltaan kuinka yltäisi oikeille paikoille - silloin vain on vaikea saada oikeanlaista painetta.
#497 • • Tapi T Guest

Jaa...

:D ROTFLMAO! :D
#498 • • vaavu Guest

Onko sulla joku lupaus tästä asiasta vai miksi päivien laskeminen?
#499 • • Taedium Guest

Onko sulla joku lupaus tästä asiasta vai miksi päivien laskeminen?

Ei o lupausta. Sehän se v*tuttaakin. Ei periaatteessa muuta syytä, kun ei vain viitsi kutsua ketään yökylään, kun vieras nukkuu samassa huoneessa. Eikä viitsi säikäyttää tyttöä hoitamalla hommansa itse siinä vieressä. Ja vessassa on inhottavaa. Suihkussakaan en tykkää, kun se vesi tekee spermasta inhottavan sitkeää. Odotan, että hän lähtee ja sitten joko itse tai avun kanssa.

...Ja se on kaveri. Mulla on ehkä liian korkea moraali siitä kavereihin koskemisesta... Ei jaksa sitten sen jälkeistä kauniitten ja rohkeitten jatko-osia näytellä.
#500 • • kuilu Guest

myöhemmin kirjoittaja vielä päätteli, että miehen jopa tulisi asettaa naisen nautinto omansa edelle.

"Rakkaani, tuleeko sinulta, vai mitä tuo on?":D

Tuntuu jotenkin nurinkuriselta että elin jonka pääasiallinen tarkoitus virtsaamisen lisäksi on seksi onkin muille miehille näyttäytymistä varten... Ja usein tällöin vielä puhutaan nimenomaan lepopituudesta, ei taisteluvalmiudesta.

Useat eläimet (so. äijät), vars kädelliset, uhoavat toisille uroksille täydessä temmingissä olevilla elimillään. Miksi näin ei olisi myös ihmislajin uroksilla?

Sekä että. Sekä pituuden että paksuuden on oltava sopivat, jotta g-pisteeseen ja muualle saadaan optimaalinen kitka.

Myös kikun yhteensopiva käyryys auttaa kyseisen pisteen (ja niiden muidenkin) "oikeanlaisessa" koskettelussa. Tää on nyt siis "toisen käden" tietoa.

"Känsä kämmenessä on keveämpi kestää, kuin rakko raajassa." Henkeä pidätellen...;)

- drhymiöruth -