Kuka oikeesti voi sanoo, että arpi tuli, kun oli Bagdadissa rauhanturvaajana?
_o/
...tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja lalalala....
706 posts, 36 pages, 274,698 views
Kuka oikeesti voi sanoo, että arpi tuli, kun oli Bagdadissa rauhanturvaajana?
No jos ei halua nähdä, niin valotkin voi sammuttaa. Ja peiton alle piiloon.
jos jollakin on tarve pysyä varuillaan niinkin intiiminä hetkenä
Kysymykseen millainen on seksikäs ihminen voisi myös vastata että sellainen, joka tykkää seksistä ja haluaa sitä, tietää mitä haluaa seksin aikana, on aktiivinen ja positiivisesti yllätyksellinen, reagoi kumppaniinsa ja panee kumppanin reagoimaan itseensä, ei pelkää ja on riittävän vapautunut, osaa olla sekä itsekäs että epäitsekäs.
Kunnon nyrkkipano on parasta mitä voit rakkaallesi antaa.
Suosittelen lainaamaan RockBitch yhtyeen ensimmäisen kotivideon. (En ole varma onko heiltä toista tullutkaan.) :003:
Mikäli olet tosissasi tämän suhteen, niin voitko antaa jotain vinkkejä, miten se parhaiten onnistuisi.
Mikäli olet tosissasi tämän suhteen, niin voitko antaa jotain vinkkejä, miten se parhaiten onnistuisi. Pari kertaa on yritetty
--hieman heikoin tuloksin. :rolleyes: ;)
Kyllähän se siitä venyy. Vauvatkin tulee ulos sieltä. Venyttäen.
Mitä tuohon fistingiin tulee, niin kaikki miehet ketkä sitä niin innokkaasti tarjoilevat naisille voisivat miettiä olisivatko itse valmiita ottamaan saman vastaan anukseensa. Ihan samalla tavalla sekin venyy, eikö niin?
No venyyhän se, mutta synnytyksessä lantion ja kohdun useat ligamentit löystyvät mikä laajentaa synnytyskanavaa huomattavasti. Myös vaginan tukiligamentit löystyvät runsaasti. Tämän saavat aikaan muutama synnytyksen aikan erittyvä hormoni. Löystymiset ovat tietenkin palautuva tila eli eivät ne ligamentit löysäksi synnytyksen jälkeen jää. ;)
Kyllähän se siitä venyy. Vauvatkin tulee ulos sieltä. Venyttäen.
Länsimaissa naiset pakotetaankin synnyttämään luonnottomassa tilassa - selällään. Auttaako painovoima? No en ole nainen, joten en nyt tuota letkautusta lukuunottamatta ota asiaan kantaa. Olen vain kuullut, että vedessä ja pystyasennossa olisi kivuttomampi synnyttää.
Niin, ja varmaan siinä on joku syy siihenkin että yleensä synnytyksessä naiset pumpataan täyteen mömmöjä ettei sattuisi niin paljon... (:
Exäni kanssa välillä harjoiteltiin rajujakin leikkejä. Kun alapään lihaksia treenaa, niin sekä kireyttä tulee, että isommatkin lelut sopii hyvässä kunnossa oleville lihaksille. Hän luki jonkun artikkelin, jossa ohjeet niin miehelle, kuin naiselle. Pari viikkoa tarvittiin ja tulokset näkyivät. En olisi ikinä uskonut, että jotku cosmot tai muut vois ikinä mitään järkevää julkasta.
Anatomiset eroavaisuudet ovat kyllä todella isoja. Joiltakin synnytys käy vain pienellä pusertamisella, joiltakin taas repeää väliliha ja koko alapää niin että seksistä nauttiminen saattaa loppua siihen paikkaan.
Anus venyy hieman erilailla kuin vagina. Mutta itse en ehdottele fistingiä, enkä anaalia, enkä epämukavia asentoja. Jos toinen sitä haluaa, niin minulla ei muita vastaan ole mitään, paitsi anaalia.
Mitä tuohon fistingiin tulee, niin kaikki miehet ketkä sitä niin innokkaasti tarjoilevat naisille voisivat miettiä olisivatko itse valmiita ottamaan saman vastaan anukseensa. Ihan samalla tavalla sekin venyy, eikö niin?
Loistava vastaus -en voisi paljoa enempää olla samaa mieltä kanssasi. Taitaakin jäädä aínoaksi asiaksi mistä ollaan yhtä mieltä ja vielä kinastelematta!
;)
Länsimaissa naiset pakotetaankin synnyttämään luonnottomassa tilassa - selällään. Auttaako painovoima? No en ole nainen, joten en nyt tuota letkautusta lukuunottamatta ota asiaan kantaa. Olen vain kuullut, että vedessä ja pystyasennossa olisi kivuttomampi synnyttää.
Länsimaissa naiset pakotetaankin synnyttämään luonnottomassa tilassa - selällään. Auttaako painovoima?
Kun alapään lihaksia treenaa, niin sekä kireyttä tulee, että isommatkin lelut sopii hyvässä kunnossa oleville lihaksille.
En olisi ikinä uskonut, että jotku cosmot tai muut vois ikinä mitään järkevää julkasta.
Anus venyy hieman erilailla kuin vagina.
Jos joku mies haluaa antaa fistingiä, mutta ei halua olla vastaanottava osapuoli, niin sekö estää häntä kysymästä? Onko niin, että kysyäkkään ei saa, jos ei itse ole valmis samaan?
Onko kukaan halunnut naida sinua takaapäin? --- Anteeksi tuo henkilökohtainen letkautus takaapäin asioista. Asia ei kuulu minulle, toin esiin vain siksi, että kaikkia asioita ei välttämättä tehdä tasapuolisesti.
Itse en esim. ole koskaan ymmärtänyt anaaliseksin viehätystä. Siitä reiästä tulee kakkaa! :eek:
Ku laittaa katetrin, voi kaiken kukkuraksi pelaa peliä "kuka juo eniten kaljaa kusematta".
öö... Herää kysymys että mites toi virtsaamishomma sulla hoituu?