seksi

706 posts, 36 pages, 274,850 views

#101 • • diezel Guest

Originally posted by Taedium:
No nyt ainakin puhutaan samaa kieltä!

jaa-aa...

[QB]...ihan tavalliselta (tribaalitatskoja ja läväriä)... mä en oo extreme... oikeestaan missään... noh, ehkä wannabe...

ei mullakaan oo kun pari hassua lävärikuvaa 1,6:lla koruilla ja yks kokemus ja sit tuolla iam-puolella sivut.. oon tässä kyllä miettiny et vois nailingia vaikka koittaa palleihin ja elimeen ja jotain kivoja play piercing kuvia otella ja lähetellä tonne... no eksy vähän alkuperäsestä seksi-aiheesta, mut kummiski

Tarkoitin esmes, jos joku saa kiksit tukehtumistunteesta syanidilla. Noi hengenvaarallisten juttujen kanssa kandee olla tarkka.

no joo.. tukahduttamisleikit vaatiikiin jo aikamoista osaamista, varsinkin jos tykkää kuristella toista tajuttomaksi, ja muutenkin on breath regulation-leikeissä varmaan muutama ihminen kuollut

mutta se, että liha edustaa eläintä/ihmistä ja se leikataan ruhosta tarkoituksenaan tunkeutua tämän lihankappaleen sisään on... erikoista.

Kuka sitten määrittelee sairauden rajat? Se on kyllä jokaisella itsellään päässä. Laki kertoo oman versionsa, kulttuureissa on eroja, ei kuitenkaan mitään maatamullistavia... Minun mielestäni on sairasta, että naiset pakotettiin Japanissa pienentämään jalkojaan leikkauksilla ja liian pienillä kengillä. En voi kertoa, kuin sen mikä on minun mielestäni sairasta, sekä sen, mikä on "yleisesti hyväksyttävää". (Omalta osaltani ne poikkeavat aika paljon.)

Ja nykyään sitten jokunen marginaaliryhmä haluaa vapaaehtoisesti pakottaa jalkojaan tiettyyn muotoon japanilaisten malliin ja osa vapaaehtoisesti ympärileikata elimensä.. anyway tajusin pointin aika hyvin ja tossa se sairaus mun mielestä alkaa, eli jos aletaan tehdä jotain vastoin toisen tahtoa... esim. lapselle tai eläimelle, vaikka "lapsien" kohdalla on vaikea vetää tiettyä rajaa missä on perverssiä? 18v. kundi ja vaik 14v. voi olla suht tervettä vielä, jota ei ehkä voi laskea varsinaiseksi pedofiliaksi vielä..

ja sitten esimerkkinä vaikka jotkut 24/7 master/slave-suhteet, jossa toinen tosissaan nauttii siitä että voi palvella jotain ja haluaa tehdä mitä toinen käskee.. esim. leikkaamaan elimen poikki tai ottamalla polttomerkkauksen perseeseensä omistussuhteen merkiksi.. ja sitten vaikka master hylkääkin toisen heti... mutta tietty tämäkin muuttuu heti erilaiseksi, jos slave on "fiksu" ja tajuaa mitä on tekemässä ja tekee sen "omasta halustaan", ei vain miellyttääksen master/dominaansa.. rajanveto voi olla aika vaikea..

pakottaminen (poislukien "leikkipakottaminen" sm-sessio-tyylisesti) on aina mun mielestä sairasta..

Virtsaputki? ...noh... taas minun täytyy tunnustaa olevani rajoittunut. Minulla joskus jotain kävi niin, että olki tai heinä sujahti siitä terskan kärjestä hieman sisään. (Joku 5-10mm) Sattui aivan prklkekrlk... paljon. Ja virtsaaminen sattui jälkikäteen. En varmasti edes kokeile tarkoituksella sinne mitään työntää.

no ihan alle 10-vuotiaana muistan että oli oksettavaa koskea oman elimeensäkin, ja ei itsestänikään kovin hyvältä tuntunut kun sukupuolitautitestejä sieltä otettiin, mutta kaikkeen voi tottua ja jopa alkaa siitä nauttimaan..
#102 • • Felis Guest

Jos asuu tynnyrissä (Platon voisi tähän todeta jotain...)

Mitähän Platon mahtaisi tietää tynnyrissä asumisesta?

Eli lukemani/näkemäni artikkeli/dokumentti oli väärässä? (Tai sitten muistini.) Jos jokin asia vaivaa, niin naisetko pystyvät unohtamaan sen seksin aikana yhtä hyvin, kuin miehet?

No, riippuu luultavasti siitä, liittyykö vaivaava asia mahdolliseen partneriin vai maitotölkkeihin. Vai eikö miehiä sitten yhtään vaivaa, jos vastapuoli jostain syystä herättää lähinnä negatiivisia tunteita? Esimerkissäsi syypäänä tuskin ovat maitopurkit, vaan se, että toivomusten kaikuessa kuuroille korville luottamus alkaa hiljalleen murentua ja epäilys vallata tilaa.
#103 • • mekaanikko Guest

Originally posted by sinihh:
Tai sit sä et vaan ole saanut hyvää seksiä, sääli..

Kun tämä argumentti tulee esiin jo toista kertaa niin pakko kommentoida tohon. Itse olen ainakin saanut aivan helvetin hyvää seksiä useinkin (tietysti aina voi spekuloida että jotain vielä parempaakin on olemassa - epäilemättä onkin mutta tuskin nyt kymmenen tai sata kertaa parempaa esimerkiksi) ja ylipäänsä yleisesti ottaen nautin seksistä, mutta silti se ei vaan kerta kaikkiaan ole se ykkösjuttu itselleni.

Suhtaudun seksiin melko pitkälle samaan tapaan kuin esimerkiksi ruokaan. Pidän esimerkiksi hyvästä ruuasta todella paljon ja joka päivä on joka tapauksessa syötävä vaikka ei mikään hillitön herkuttelufiilis olisikaan, ja aina silloin tällöin saa syödäkseen aivan orgastisen hyvää ruokaa, mutta silti maailmani ei pyöri ruuan ympärillä. Itse asiassa vaikka useimmat varmaan sanoisivat että mieluummin eläisivät nälässä kuin puutteessa, niin jos asiaa tarkemmin ajattelee niin kumman vaikeaa ainakin itselleni on luopua hyvästä ruuasta vaikka pieni laihduttaminen varmasti tekisi seksuaaliselle vetovoimalleni ihan hyvää.. ;)

Sitten toinen juttu joka tuli mieleen näitä viestejä lukiessa. Anaalipuolen juttujen yhteydessä on mainittu ainakin n kertaa ettei miehestä tee homoa jos hän on kiinnostunut myös oman peräaukkonsa kiihottamisesta. Erittäin totta. Mutta vaikka tekisikin, niin mitäs sitten? Jotenkin kauhean suuri tarve ihmisillä on alleviivata heteroseksuaalisuutta(an). Kuvittelisin, että teknoskenen porukka olisi sen verran suvaitsevaista, ettei homous, lesbous tai biseksuaalisuus pitäisi olla sen ihmeellisempi asia kuin vaikka se pitääkö lyhyt- vai pitkätukkaisista (vai sekä että) tytöistä/pojista. Sellainen perussuomalainen homofobinen pohjavire kielenkäytössä tuntuu olevan sellaisillakin ihmisillä jotka eivät itse lainkaan homofobisia ole - syyllistyn tähän todella usein itsekin joten kata pattilaa vai mitens se meni, mutta tulipa nyt mieleen. Eli en syytä ketään homofobiksi mutta kannattaa kiinnittää huomiota ihan mielenkiinnosta siihen miten itse asioita muille esittää. "Ei minulla ole mitään homoja vastaan, mutta itse olen kyllä täysin hetero" on erittäin tavanomainen ilmaus jota itsekin paljon tulee käytettyä. Toisaalta, miksi pitää heti alleviivata, että vaikka hyväksynkin homot niin hyi olkoon en minä nyt itse sellainen ole.. =) No joo. Menee "aika" nyansseilla pelaamiseksi tämä..
#104 • • Mrrshan Guest

Originally posted by diezel:
jos tykkää syödä esim. paskaa ja saa siitä hyvän olon, niin musta se on hyvä ja tervettä oman seksuaalisuutensa toteuttamista..

Uskomatonta paskaa toi kommentti. Vai on itsensä sairastuttaminen hyvä ja tervettä.
#105 • • anco Guest

Originally posted by Mrrshan:
Uskomatonta paskaa toi kommentti. Vai on itsensä sairastuttaminen hyvä ja tervettä.

En ole lääkäri, en biologi, enkä ole syönyt omaa paskaani, mutta..

Käsittääkseni viittasit tässä ihmisen terveyteen?

En usko, että ihminen saa mitään pahempia sairauksia oman ulosteensa syömisestä, sillä kaikkihan se on jo kiertänyt kerran oman kropan ympäri. Paska on vain niitä ylijäämä aineita, joita ihmiskeho ei osannut hyödyntää..
#106 • • Lachesis Guest

Originally posted by anco:
En ole lääkäri, en biologi, enkä ole syönyt omaa paskaani, mutta..

Käsittääkseni viittasit tässä ihmisen terveyteen?

En usko, että ihminen saa mitään pahempia sairauksia oman ulosteensa syömisestä, sillä kaikkihan se on jo kiertänyt kerran oman kropan ympäri. Paska on vain niitä ylijäämä aineita, joita ihmiskeho ei osannut hyödyntää..

Nyt meni päin metsää ja kovaa.
Ulosteesta noin puolet on bakteerimassaa. Kyseiset bakteerit elävät ihmisessä VAIN suoliston loppuosassa ja joutuessaan muualle elimistöön aiheuttavat eri syistä johtuvia vaarallisiakin häiriöitä. Nyt väsyttää niin perhanasti etten tarkemmin jaksa ottaa selville ja selittää eikä ketään varmaan kiinnosta tän tarkemmin, mutta oletko koskaan pysähtynyt miettimään, miksi vessassa käynnin jälkeen pestään kädet ja miksi ylipäätään noudatetaan hygieniaa?
#107 • • Taedium Guest
Diezel: No jep. Aika samoilla linjoilla mennään kyllä mielipiteissä. Ongelmanani näköjään on saada ulosantini riittävän selkeäksi. ...tosin 10-vuotiaana mua ei oksettanu koseka omaan elimeen. Kyllä mä sitä oon räplänny siitä saakka ku kädet sinne on vaan yltäny. Joskus ... varmaan oisko ollu 12-13v? huomasi, että kitkallakin saa jotain kivaa aikaan.

<offtopic>
Noh. Mitä tatskoihin ja läväreihin tulee, niin ihan nänniä olen seuraavaksi lävistämässä ja sen jälkeen olen ottamassa muutamaa tatskaa. Viivakoodia harkitsin alahuulen sisäpuolelle, mutta suosittelivat, että muualle ottaisin. Kuulemma kuluu pois. Selkään tribaali siivet ja selkäranka. Sen jälkeen kurkun alapuolella olevaan kuopan alle läväri ja ehkä jos sen selkärangan saan tatuoitua, niin nikamien kohdalle bar lävärit. ...jos saan aikaiseksi sen selkäjutun...
</offtopic>

Originally posted by Felis:
Mitähän Platon mahtaisi tietää tynnyrissä asumisesta?

Heureka! Luolassa ja tynnyrissä asumisella on yhteys!

Originally posted by Lachesis:
Nyt meni päin metsää ja kovaa.
Ulosteesta noin puolet on bakteerimassaa. Kyseiset bakteerit elävät ihmisessä VAIN suoliston loppuosassa ja joutuessaan muualle elimistöön aiheuttavat eri syistä johtuvia vaarallisiakin häiriöitä.

So true! Toinen mitä olen kuullut on se, että esmes jos bensaa menee silmiin, niin virtsalla sen voi "desinfioida". Joo. On virtsa steriiliä. Urea aine on elimistön oma sterilointi aine. TOSIN kun urea menee virtsarakkoon se on siellä sitä varten, että kun elimistö lisää noin 1% nestettä nautitusta nesteestä (99% nautitusta nesteestä poistuu muita teitä.), se lisää myös paljon kuona-aineita ja se urea on siellä pitämässä homman hanskassa että ei itse saa tartuntaa omasta virtsasta. Sehän se fiksua on jos jollain menee bensaa silmään ja kaveri "pissii linssiin", niin tulee poltteen lisäksi silmätulehdus.

Yllättävän yleinen on luulo siitä, että ulosteet olisivat jotenkin puhtaita ja steriileitä. Kakan tummanruskea väri tulee kuolleista verisoluista. Verihän ei ole hyvä kasvualusta bakteereille?

Ja se, että onnettomuustilanteissa jos vatsakalvo ja suoli repeää; suolen sisällön tyhennyttyä vatsalihaksien ympärille, lihakset saavat välittömän tulehduksen aikaiseksi ja ne kovettuvat kivikoviksi. Lihakset tulevat kipeiksi ja tämä voi johtaa jopa verenmyrkytykseen. Niin puhdasta se suolen sisältö on.

Why can't I get just one screw?
Why can't I get just one screw?
Believe me I know what to do.
But something won't let me make love to you!
#108 • • diezel Guest

Originally posted by Mrrshan:

Miten ton nyt ottaa.. tietoinen itsensäsaastuttaminen on aina pahasta, ja jokainen sellaista harrastava tulisi ampua kukaanhan sen jälkeen ei polttaisi tupakkaa tai joisi viinaa...

en tiedä ketään joka paskan syömistä harrastaisi, joten en oikein osaa sanoa miten toi käytännössä "toimii", eli kuinka paljon he sitä tykkäävät syödä vai vain leikkiä sillä... eli eihän toisten ruumiin eritteiden nuoleminen/syöminen ole koskaan steriiliä, vaikka myönnettäköön että paska on .. well paskasinta

eli tuskin kenenkään seksuaalinen mieltymys paskaan häviää, vaikka kuinka olisi epäterveellistä (ihan fyysisesti), ehkä saa vaan tekemään sen harkitummin ja jonkun järjen kanssa...

Diezel: No jep. Aika samoilla linjoilla mennään kyllä mielipiteissä. Ongelmanani näköjään on saada ulosantini riittävän selkeäksi. ...tosin 10-vuotiaana mua ei oksettanu koseka omaan elimeen. Kyllä mä sitä oon räplänny siitä saakka ku kädet sinne on vaan yltäny. Joskus ... varmaan oisko ollu 12-13v? huomasi, että kitkallakin saa jotain kivaa aikaan. .

muistan kyllä että tuntu oudolta leikkiä sillä... ja tuntui tosi oudolta vetää esinahka kokonaan taakse... muistuu kanssa kuinka sitä oli tosi hankala suihkuttaa edes suihkussa kun oli pieni, kun nyt sitä voi huuhdella ihan "kuinka kovalla" tahansa, että onpa jo näin nuorena lähteny suurin osa tunnosta pois

sinäänsä hassua, että mitä nopeemmin laukee niin sitä herkempi on ollu just sillon elin ja sitä parempi orgasmi (noin yleisesti ottaen) ja josta tietty tyttö ei ole paljon irti varmaan saanu...

<offtopic>
Noh. Mitä tatskoihin ja läväreihin tulee, niin ihan nänniä olen seuraavaksi lävistämässä ja sen jälkeen olen ottamassa muutamaa tatskaa. Viivakoodia harkitsin alahuulen sisäpuolelle, mutta suosittelivat, että muualle ottaisin. Kuulemma kuluu pois. Selkään tribaali siivet ja selkäranka. Sen jälkeen kurkun alapuolella olevaan kuopan alle läväri ja ehkä jos sen selkärangan saan tatuoitua, niin nikamien kohdalle bar lävärit. ...jos saan aikaiseksi sen selkäjutun...
</offtopic>

offtopiccina pysyen..

surface kurkun alapuolelle, vaiko? vai deep oral piercing? surface kai? nännejä pitäisi itellä suurennella tässä varovasti... kummassakin on 2 2mm:n tankoa vähän x:n muotoon... ja arpikuviota olisi kiva saada lisää ja oi yksi selän kuva parannella, kun vähän epätasasesti nousi (kai omia mokia, mutta kun oli vasta eka niin ei kaikkea vielä tienny tietty ongelma on vähän se että sattuneesta syystä Suomesta ei enää tekijää löydy vähään aikaan... vaikka aika huono on olla itsekäs.. ja koruja olisi kiva saada uusia niin transdermal implantteihin tossa rinnassa niinkun kaikkialle, kun standardi barbellit on tosi tylsiä...

Joo. On virtsa steriiliä. -- ---- Yllättävän yleinen on luulo siitä, että ulosteet olisivat jotenkin puhtaita ja steriileitä.. . ..

Onhan oma virtsa itselle "melko" steriiliä...lävärien puhdistus ainakin onnistuu omalla virtsallakin keittosuolaliuoksen sijaan jos haluu päästä helpolla
#109 • • olliS Guest

Urea aine on elimistön oma sterilointi aine. TOSIN kun urea menee virtsarakkoon se on siellä sitä varten, että kun elimistö lisää noin 1% nestettä nautitusta nesteestä (99% nautitusta nesteestä poistuu muita teitä.), se lisää myös paljon kuona-aineita ja se urea on siellä pitämässä homman hanskassa että ei itse saa tartuntaa omasta virtsasta.

pieni korjaus aiheeseen,
täysin OT mutta: urea, eli virtsa-aine on itsessään kuona-aine (hiilihapon diamidi, runsain virtsan typpipitoisista kuona-aineesta). Ureakierto taas on entsymaattisten reaktioiden sarja, jossa typpiaineenvaihdunnassa syntynyt myrkyllinen ammoniakki muuttuu ureaksi.

Urealla on tärkeä merkitys virtsan muodostuksessa; _sillä_ on kyky muodostaa konsentroitunutta virtsaa eli iman ureaa virtsan väkevöinti olisi lähes mahdotonta. (pissaa siinä sitten 180l päivässä... )

(joo tää meni totaalisesti ohi aiheesta, mutta oli vaan pakko oikaista)

Virtsaa muuten on käytetty joskus sterilointiin, kun ei muuta ole ollut saatavilla (siis itselleen).

[ 29 July 2002: Message edited by: olliS ]
#110 • • Lachesis Guest

Yllättävän yleinen on luulo siitä, että ulosteet olisivat jotenkin puhtaita ja steriileitä. Kakan tummanruskea väri tulee kuolleista verisoluista. Verihän ei ole hyvä kasvualusta bakteereille?

Toinen OT korjaus. Ulosteen ruskea väri johtuu sappinesteestä.

[ 30 July 2002: Message edited by: Lachesis ]
#111 • • khatt Guest
Kuinka yllättävää, että seksikeskustelu muuttuu ennen pitkää keskusteluksi kusesta ja paskasta.

Lisätään tähän mututiedon täydennykseksi pari linkkiä:
Watersports-sivu kertoo asiasta ja kaikesta siihen liittyvästä oleellista tietoa.

Tässä vielä yksi Kakka-faq, jossa kerrotaan mikä sellaisessa asiassa voi kiihottaa ja annetaan neuvoja niille jotka mahdollisesti aikovat kyseistä aktiviteettiä harrastaa.

Ja loppuun vielä disclaimeri, että itse en pidä ulosteita kiihottavana enkä ole myöskään opiskellut alaa lääketieteellisesti, heitän vain pari mielenkiintoista linkkiä.
#112 • • Cloud Guest
Heh päätimpä antaa oman osani tähänkin enemmän ja vähemmän kyseenalaiseen kyselyyn.

Hitot seksistä. oikeesti irtoseksi ok suhdeseksi ok.... näähhh ei se vaan tunnu miltään samaa se on saman hakua saman antoa... mitään eroa... mitä väliä sillä missä asennossa ... tai missä samaa sillä haetaan... samaa sillä annetaan... ei se tunnu miltään... se on juuri sitä mitä sanotaan ... kielletty hedelmä jota haluaa kun sitä ei saa ja kun sitä saa se muuttuu tylsäksi... ihan sama onko se sitten irtoseksiä hississä tai suhdeseksiä omassa sängyssää valotpoissa peiton alla.... sitä samaa ei mitään... joskus kivaa ja silti sitä haluaa??? eikö olekkin kummaa... mutta kass sehän onkin lisääntymisvaistomme joltain synkääkin synkemmältä maailman alun ajalta jolloin ihminen syntyi... ja vaistomaisesti oppi lisääntymään... mutta muuten ei mitenkään erikoista ja useasti aivan liian yliarvostettua ... tosin ei aina... silti uskallan sanoa että paremmat kiksit saa melkein mistä vain.... Mistä ikinä pitääkään.
#113 • • Cloud Guest
Tulipas luettua sitten kuitenkin noita topiceja tän viitteen alta vaikkei aluksi kiinostanutkaan .. ja nyt palan halusta kommentoida ja saada ehkä vihat.. kiitokset niskoilleni.. mutta samaan syssyyn voinkin sanoa ettei sillä ole minulle minkään laista merkitystä saati sitten minkään laista muutosta jokainen täällä shaissea jauhaa omalla tavallaan. mutta nyt kommenteihin ekalta sivulta.

Eli hirveästi pettämisestä.... ja Sitten sitä siteerataan uskontoon ja siihen kuinka uskonto on huono .. ainakin muutama ihminen sanoi että kristin usko "paskaksi" mutta silti siteeraavat että pettäminen on pahasta "uskonnollisesta" näkökulmasta kuten myös muuten..
etc etc yhteiskunta laeista etc etc.. ja sitten homoista etc etc ymmärrättekls mitä haen takaa? no niin nyt alkaa

Eli Uskonto Kieltää homot masturboinnin etc etc etc.. Samaten se kieltää pettämisen... eikö siis ole aivan yhtä oikeutettua rukata koko kristinuskoa jos sallitaan homous etc etc niin eikö silloin olisi sama oikeus pettämisellä.. Tietysti te sen sanotte että EI... mutta kuka sen 'päättää Tekö?? no siinä tuli vastaus myös siihen miksei homoja hyväksytä etc etc Koska Niin on päätetty! Eli jos se päätös estetään millä oikeudella tai miten kuvittelette ettei pettäminen pitäisi/annetaan tulla sallituksi... eivät ne eroa toisistaan kielloissa ainakaan kirkon silmissä mitenkään.. saati yhteiskunnissa joissa kummatkin on kiellettyä.. te vain haluatte toisen mutta jos jotkut haluavat sen toisen miten teistä tulee parempia? Ei mitenkään minusta... <-- tämä vertauskuva sopii ja pätee kaikkeen edellä puhutuun tässä suhteessa..

Sitten tämä ns.. norm.kansan tabuilu ja muu synkkäsilmäisyys ja piilottelu ja se ettei homoja saisi olla eikä pettää saisi... siinä se taas tulee Mikä oikeus on ajaa sen enempää kummankaan asiaa.. kummatkin ovat olleet tapuja.. kummatkin ovat olleet kiellettyä mikä tekee toisesta sallitumpaa? sekö ettei homous satuta mutta pettäminen satuttaa? Voi kuin naivia.. aivan kuin homous ei satuttaisi sen vastustajia... Ai he ovat mustavalkoisesti ajattelevia.. miten pettämistä vastustelevat ovat sen harmaa ajattelevaisempia kuin pettämistä tekevät?? eivät mitenkään se on vain massoista kiinni ja siitä mitä ihmiset haluavat...

tuomitsemme asiat joita muut tekevät jos emme itse niistä pidä ja silti itkemme kun mikätahansa mitä itse haluamme tehdä tuomitaan ja silti teemme sitä... mutta jos tuota meidän tuomitsemaamme asiaa tehdään tuomitsemme heidät edelleen.. ja kärrynpyörä kulkee...

Ai niin miksi kristin usko on sellainen kuin se on? Miksei se olisi... Koska sinä tahdot niin? koska minä tahdon niin?
Se on tälläinen Koska ihmiset ovat sen tahtoneet olevan sellainen.. tai ehkäpä Jumala on olemassa ja hän on Halunnut sen olevan tälläinen... Mikä oikeus meillä on mennä muuttamaan saati niskuroimaan meidän luojaamme? tietysti jos raamatun on kehittänyt joku mielipuoli nero asia on erilainen? vai onko...sitä me emme varmasti koskaan saa tietää...

Kolikolla on kaksipuolta.. Mikään EI ole Puhdasta!

p.s tälläisistä asioista on yleensäkkin turhaa spekuloida saati sitten puhua tälleen minusta koska kaikkea en minä ainakaan saa sanottua ja kaikki aina tuntuu erilaiselta mutta jos joku joskus haluaa keskustella kasvotusten miten tälläiset asiat pitäisi oikeastikin puida niin tulkoon LAHTI SITYYN niin kyl se mulle käy <<--Kuten saatoitte huomata tekstissäni Kyseen-alaistin teidänmielipiteenne koska minusta ilman kyseen-alaistamista ei voi nähdä kuin mustavalkoisesti koska MIELIPIDE on mustavalkoinen ja aina itselleen sopiva<-Fakta josta ei voi edes kiistellä
#114 • • Taedium Guest

tietoinen itsensäsaastuttaminen on aina pahasta

Miten muuten voi harrastaa, ellei tietoisesti? Minä ainakin harrastan itsesaastutusta ja olen ylpeä siitä!

Itsesaastutus
Hyvä kirjoitus itsesaastutuksesta
Itsesaastutus.jpg

<offtopic>

surface kurkun alapuolelle, vaiko? vai deep oral piercing? surface kai? nännejä pitäisi itellä suurennella tässä varovasti... kummassakin on 2 2mm:n tankoa vähän x:n muotoon... ja arpikuviota olisi kiva saada lisää ja oi yksi selän kuva parannella, kun vähän epätasasesti nousi (kai omia mokia, mutta kun oli vasta eka niin ei kaikkea vielä tienny

Surface. Kurkun alapuolelle. En halua deeppiä. Enkä näkyviä. Enkä sukuelimiin. (Mä en halua mitään riskiä siihen, että iloliha menettäisi hitusenkaan tuntoa.) Eli siis kun joutuu olemaan valkokaulustyössä, niin ei viitti mihinkään otsaan ottaa. Olen miettinyt t-baria tai sitä x-muotoista juttua nänneihin, mutta itse kun pidän sitomisista, niin renkaat ne varmaan tulee. Arpikuvion haluaisin, mutta mun ihotyyppi on melkoisen tavanomainen nuoren iho, mutta vain siten, että minulla tulee kääpäymiä helposti. Ei viitsi vielä ottaa arpia, kun kohoilee ikävästi. Kuulemma noi 15-30 vuotiaana tätä esiintyy yleisimmin. Odottelen, kunnes olen 30.

</offtopic>

lävärien puhdistus ainakin onnistuu omalla virtsallakin keittosuolaliuoksen sijaan jos haluu päästä helpolla

Suonette minulle sen, että en kuitenkaan virtsalla "steriloi"...

Originally posted by olliS:
pieni korjaus aiheeseen

Kiitos tästä. Tieto on aina positiivinen lisäys.

Originally posted by olliS:
Virtsaa muuten on käytetty joskus sterilointiin

Ja frenologia on ollut tieteenhaara.

Originally posted by Lachesis:
Toinen OT korjaus. Ulosteen ruskea väri johtuu sappinesteestä.

En hirveän kovasti väitä vastaan kun ei ole linkkejä laittaa, mutta meille kursseilla opetettiin, että kuolleista verisoluista. Odotetaanko jonkun laittavan luotettavan linkin, vai otetaanko kumpi ja kampi väittely? ...vai annetaanko olla?

Cloud:

WORD! Seksi on aina kivaa. Oli se kenen kanssa vaan ja missä vaan, kunhan tykkää!

Mutta tuo toinen teksti. Hyvin kirjoitettu ja kyllä se niin on, kuten sanoitkin. Pääosin. Monet ovat hylänneet raamatun, silti sitä siteeraten. Itse käytän kyllä raamatun sanaa lähinnä agitoidessani tai argumentoidessani raamattua vastaan. Kuitenkin meidän länsimaista yhteiskuntaa painostaa kristinuskonnot. Meidän yleinen etiikka on saanut vaikutteita kristinuskosta ja uskoisinkin, että esmes homouden pitäminen vääränä on lähes yksinomaan kristinuskon syytä.

Pettämisestä sen sijaan ei voida vain ja ainoastaan puhua uskontojen yhteydessä. Parisuhde mielestäni pitää pitää rehellisenä ja näin ollen pettäminen on kielletty terveessä parisuhteessa. Jos molemmat osapuolet sopivat, että pettäminen on hyväksyttyä, niin eihän se silloin ole pettämistä. Minun mielestäni siis on eettisesti väärin valehdella kumppanilleen. Toisten tunteet pitäisi ottaa huomioon uskonnosta riippumatta.

Toisaalta ei pidä olla 100% rehellinen. Jos kaikki olisivat 100% rehellisiä toisilleen, ei kukaan kestäisi toistaan. Onneksi tämä ei tule tapahtumaan, sillä kukaan ei ole 100% rehellinen edes itselleen.

Tämä on fakta! ...tai ainakin luulen niin...

Onkos teistä kukaan muuten harrastanut ryhmässä mitään? Itselläni on vain kaksi kokemusta noin niinku n+3 joukosta. Pari kertaa olen ollut lisäksi "kolmantena pyöränä". Kokemukset ovat olleet aina henkilöiden kera, jotka olen tuntenut jostain ja jotain kautta. Päätöksen olen tehnyt näiden kokemusten perusteella: Ei enää ikinä ryhmiä kavereiden kesken.

Estotonta seksiä on kivempi harrastaa silloin kun muutkin ovat estottomia. - Ja selvinpäin on aina kivempaa. (Tai no ainakin melkein aina)

edit: URLit mettässä...

[ 30 July 2002: Message edited by: Taedium ]
#115 • • dixoff Guest

En hirveän kovasti väitä vastaan kun ei ole linkkejä laittaa, mutta meille kursseilla opetettiin, että kuolleista verisoluista.

Asiasta kertova kirja on himassa, mutta se ruskea väri tulee sapesta, jonka elimistö väsää kuolleista punasoluista.

Ja kun nyt kerran pissakakkalinjalle on lähdetty, niin tiesittekös että suurin osa suoliston tuottamasta pierukaasusta poistuu hengitysilman mukana?
#116 • • Homegrove Guest
Mun henki onkin aina hiukan tuoksahtanut.
#117 • • diezel Guest

Miten muuten voi harrastaa, ellei tietoisesti? Minä ainakin harrastan itsesaastutusta ja olen ylpeä siitä!

Nopea korjaus... voi vastailla enemmän kun duunilta ehtii

Hmm... jäi hymiöt pois.. eli oli sarkastinen kommentti.. eli eiköhän jokainen tietoisesti saastuta itseään tavalla tai toisella tietäen/uskoen/toivoen että näin tehdessään saa jotain parempaa kuin itse riskit...

eli itsesaastutus tosiaan on "kivaa"..
#118 • • diezel Guest

Originally posted by Cloud:
-- -- Eli Uskonto Kieltää homot masturboinnin etc etc etc.. Samaten se kieltää pettämisen... eikö siis ole aivan yhtä oikeutettua rukata koko kristinuskoa jos sallitaan homous etc etc niin eikö silloin olisi sama oikeus pettämisellä.. Tietysti te sen sanotte että EI... mutta kuka sen 'päättää Tekö?? -- --

Pääosin hyvää tekstiä oli Cloudilta, mutta itteä ainakin häiritsi ei-kristittynä se, että mielestäni on aika sama mitä kristinusko moraalista/homoista/yms. opettaa.. eniten häiritsee, että se on niin kovin juurtunut länsimaiseen yhteiskuntaan (eli tollanen 100 hengen kristittyjen kultti olisi aika ok )... eikä siten paljon kiinnostaa kristinuskon muuttuminen mieleisekseni vaan yleisen moraalin muuttuminen mieleisekseni ja omasta mielestäni "terveeksi" moraaliksi..

Enkä tiedä tekeekö se minusta kristityn, että noudatan "heidän" moraalisääntöään "älä tapa" esimerkiksi ? (ok.. vähän kärjistys).. ja vaikka nyt en suoralta kädeltä pysty tarkempia viitteitä esittämään, mutta käsittääkseni ei kristinuskoakaan aivan tyhjästä aikoinaan syntynyt, vaan suurin osa opeista taisi olla lainattu muualta/aikaisemmista uskonnoista.. suurimpana erona taisi olla juuri "sijaisuhri" tai jumalan itsensä suorittama uhraus ilman vaadetta "vastauhrauksesta" atsteekkien tyyliin..

Ja eiköhän kirkolliskokoukset ole muokanneet kristinuskoa aikojen kuluessa heidän mieleisekseen hävittäen alkuperäistä sanomaa/tarkoitusta sopivaksi kirkolliskokouksen tarkoitusperiin... ja varmasti uskonnon alkuvuosina sopivammaksi massoille (en ole uskontohistorioitsija.. mutta )... taas karkailee alkuperäsestä aiheesta.. ja lukihäiriöisiä lauseita täynnä koko kommentti... pitäisi päästä jo kotiin duunista, ei kestä enää..

Eli siis kun joutuu olemaan valkokaulustyössä, niin ei viitti mihinkään otsaan ottaa. Olen miettinyt t-baria tai sitä x-muotoista juttua nänneihin, mutta itse kun pidän sitomisista, niin renkaat ne varmaan tulee. Arpikuvion haluaisin, mutta mun ihotyyppi on melkoisen tavanomainen nuoren iho, mutta vain siten, että minulla tulee kääpäymiä helposti.

Valitettava rasite kyllä valkokaulustyö.. .eli eipä paljon näkyville voi ottaa, jos septumia ei sellaiseksi laske.. kumminkin "jotenkin" on piilossa 5mm:n flesh tunnelilla..mulle tulee ens vkl:na t-bar kieleen, eli päädystä ulos, et saa nähä miten toimii... teflon-barbellilla kylläkin, että eiköhän kieli jotenkin taivu eikä hampaat ole niin vaarassa.. niinkun olisi vaan mustaihonen, niin arvistakin tulisi paljon kauniimpia

Meidän yleinen etiikka on saanut vaikutteita kristinuskosta ja uskoisinkin, että esmes homouden pitäminen vääränä on lähes yksinomaan kristinuskon syytä.

very true varmaan... ja yleinen ahdasmielisyys/kankeus on kristinuskon piikkiin pantavaa...

ja... taitaa olla vähentynyt jo ihmisiltä kiinnostunut tähän aiheeseenkin (siis tällä palstalla)... kun karkaillaan aiheesta, ja päivittäisten postausten määrä on vähänen
#119 • • Saskia Guest
--

Ai tylsää vai?

No sitten vaan galluppia littyen tohon paikka-asiaan:
kuinka moni on harrastanut seksiä bileissä?

*ensimäisenä jonossa käsi pystyssä*

--
#120 • • catt Guest

Originally posted by Saskia:
--

Ai tylsää vai?

No sitten vaan galluppia littyen tohon paikka-asiaan:
kuinka moni on harrastanut seksiä bileissä?

--

itse en ole, mutta moiseen touhuun olen bileissä törmännyt ;) ja tämä ei siis sattunut vessan puolella :)

(oletin että tässä oli kyse muista kuin kotibileistä?)

[ 30 July 2002: Message edited by: catt ]