myyn stringejä ja bikinejä :excellent:
:eek:
154 posts, 8 pages, 25,907 views
ja siis vaikka täällä turussa onkin asiat toisin, niin yleisesti ottaen suomalaiset on aika rumia
Vakkarina olen lehtimyyntifirmassa jossa on ihan kivat edut:6tuntia päivässä duunia ja aina ainoostaan ma-pe. Joka aamu tarjoillaan ilmainen aamiainen ja firma maksaa vielä jumppa ja kuntosalikäynnit motivuksessa. Palkka kuitenkin saattaa vaihdella suurestikin vaikka provision lisäksi onkin pohjapalkka.
Tulevaisuus tulee vietettyä hoitoalan töissä joten olen saanut tehdä avopuolen sijaisuuksia, aina vanhain/dementiakodeista kenttätyöhön joka käsittää lähinnä ruokien lämmitystä ja lääkkeiden jakoa vanhuksille. Palkka on ihan hyvä, työ parhaimmassa tapauksessa mukavaa ja suht kevyttä. Tosin kaikki paikat ovat vähän erilaisia ja kokemuksia on myös todella raskaasta, lähinnä vuodepotilaiden hoidosta. Vaihtelu kuitenkin virkistää ja siksi onkin kivaa ettei tarvitse olla pitkään yhdessä paikassa.
Huh, taas on aika tarkistaa omia elämänasenteita. Kuulun (tai siis kuuluin) niihin, joiden mielestä lehtimyynti ja hoitoalan työ on paskaa ja ala-arvoista. Tai siis väärinkäsitysten välttämiseksi, hoitoalan työ on ÄÄRIMMÄISEN tärkeää, mutta itse en koskaan moista tekisi. Hämmentävää, että joku voi olla noin tyytyväinen tuollaisiin töihin. Ja palkkakin on kuulema "ihan hyvä". Mikä mahtaa olla hyvä palkka? Mielestäni esim. 2300/kk on huono, 2500/kk kohtalainen ja sen yli menevä hyvä. vaikea uskoa että lääkkeiden jakamisella ansaitsisi noin hyvin. :scared:
Mulle työnteko ei ole vain rahanansaitsemista, vaan olennaista on, että työstä saa myös tyydytystä. Että työtä tehdessään kokee saavansa aikaan jotain hyvää ja hyödyllistä. Että työssä voi kehittyä ja että se tarjoaa haasteita ja palkitsee. Kyllä tietynlainen urakehityskin on tärkeää, kuka jaksaa tehdä samoja hommia 40 vuotta?
Itse olen akateemisesti koulutettu, hyvässä työpaikassa seksikkäällä media-alalla. Silti olen stressaantunut ja tyytymätön.
Kuten alussa sanoin, aika tarkastaa elämänasenteita. Oliskohan sittenkin pitänyt ryhtyä puhelinmyyjäksi? :rolleyes:
Terv. Elitisti-Karo