Ajattelin tässä mukavan ja aurinkoisen kesäpäivän kunniaksi vähän kysellä ihmisen kesäduuneista.
-Millaista hommaa teet ja millä alalla? (yhtiötä ei ole pakko sanoa)
-Pidätkö työstäsi? Miksi ja miksi et?
Myös kaikenlainen läppä työstä ja sen hienouksista/huonouksista, työkavereista, paskoista pomoista on sallittua ja jopa suotavaa.
Joo täältä hermoromahduksen partaalta kirjoitellaan... ei kun oikeesti ihan kiva se kesä on viettää töissä ja töissä! *rolleyes*
Olen siis koulun puolesta 5 kuukautta kestävällä työharjoittelujaksolla Taidehallilla, tuottajaharjoittelijana siis. Nasta paikka, kaikki on ihan kohdallaan; näkee siistejä näyttelyitä [mainos: Eero Aarnio (pallotuoli, 1960's) ] ja tapaa kaikennäköistä porukkaa, kenet on hyväkin tavata, ammatin puitteissa siis. ja tietty, mikä parasta: "joutuu" edustamaan avajaisissa yms kekkereissä ;)
Mutta kun ottaa huomioon (tästä olen avautunut 'vituttaako' topicissa jo) että en voi nostaa opintotukea kesällä (vapaatulonraja bullshittiä yms) niin joudun siis olemaan illat töissä. Tosin vaan 3 iltaa viikossa, mutta kyllä se alkaa tuntumaan. on tätä nyt jatkunut maaliskuusta asti ja harmittaa kun ei toi väri oikein tartu naamaan kun aurinkoa ei juurikaan ehdi vilkuilla (ainakaan piitsillä). Tosin kai sitte rahat säästyy kun ei tarvi ostella läjäpäin kesävaatteita tai mitään..
Luultavasti pärjään tämän kesän nyt kuitenkin. Päivinä jolloin oikein ärsyttää tehdä töitä kun aurinko paistaa täydeltä taivaalta ja ois vaik mitä kivaa tekemistä niin oon vaan alkanu hokea mantran lailla itselleni ett "kyllä niitä kesiä vielä tulee, tää on nyt vaa yksi tällanen kesä" .joo ei auta.
nim. kaikesta huolimatta hyvillä viiliksillä :D