Originally posted by triip:
Naiset ovat aina niitä jotka vaativat "yhdessäoloaikaa" tms juttuja, toisinsanoen mies ei saisi mennä kavereidensa kanssa tai esim. harrastaa niin että nainen ole siinä osallisena. Mulla ei ole maallikkona hajuakaan mistä tuo johtuu (tosin sehän on varmaan melko yleistä että tytöt tykkää jo pienestä pitäen olla kahdestaan tms pienellä porukalla, ja pojat sitten isolla laumalla ja "ryhmähengessä"..).
joop... kai toi on joku naisen luonnollinen tarve varmistaa et lisääntymiskumppani on "suojelemassa" ja perustamassa perhettä jos kerran vakavoidutaan...
Oon kans huomannut muiten ja omia heterosuhteitani seuranneena että naisen mustasukkasuuden kohteena voi olla vaikka miehen harrastus - tai mikä tahansa muu joka verottaa yhteistä aikaa.
Oon kelaillu itse et onko tää nykymeininki luonnotonta silleen et ainakaan itse en pysty oleen vaan himassa kaikkee vapaa-aikaa ainakaan siis vielä tän ikäsenä.
Ei toi oikeestaan oo naisten vika silleen et se menee noin vaan toisaalta ehkä myös meidän äijien pitäs tajuta ettei ala oleen vakavassa ihmissuhteessa ennenkun itse pystyy rauhottaan vapaa-ajan...
Jossain oli myös tutkimus (kelattiin tätä just siiderillä kaveriporukassa kun kaveri oli lukenut tän) missä oli selvitetty että 80% miehistä ketkä jää kotimiehiks liian nuorena eikä harrasta omia juttuja kuolee masennukseen :/ sad...
mutjoo... mun mielestä toi on naiselle luontanen reaktio.
Kuitenkin nainen on aina se vastaanottava osapuoli ja mies se jakava osapuoli. Jos miettii sukupuolikäyttäytymistä niin nainen joutuu myös ottaan suuremman vastuun kun sillä on kuitenkin se oma keho mistä se jälkikasvu sit alottaa taipaleensa. Mies silleen ehkä enemmän jakaa tota DNA:ta eteenpäin ja nainen taas joutuu ottaan...
Jooh... no turhaa läppää taas mut mun mielestä naisten ja miestenväliset erot ja kiristelyt melkein kaikki aina liittyy lisääntymiseen ja oman selustan turvaamiseen.