Piis Aut!
- yksilöitähymiökaikki -
[ 29 May 2002: Message edited by: H.Abismo ]
116 posts, 6 pages, 23,300 views
Originally posted by jUSSi:
mut eiks sinkuilla ole aina kädet ihan rakoilla ei se oo kivaa
Originally posted by H.Abismo:
Osta tummelia kaupasta. Eikä masturbointia pidä dumata, se on seksiä ihmisen kanssa, jota rakastan.
Lav In!
- onhymiöania -
[ 29 May 2002: Message edited by: H.Abismo ]
Originally posted by bulk aka. electro lt:
Naiset kehittelevät keskenään koko ajan riitoja mitä ihmeellisimmistä asioista, en pysty käsittämään sitä, että aina on jonkun (naisen) kanssa riidoissa. Kenelläkään ei ole selvyyttä, miksi asioita ei selvitetä. Miehet selvittävät suorasanaisesti, lyövät toisiaan turpaan jos on tarve ja unohtavat asian. Niinpä miespuolisten kaveripiiri pysyy pienenä ja samanlaisena, naisella kaveripiiri muuttuu koko ajan.
Miehet ja naiset saavat onnistumisen elämyksiä eri asioista. Miehellä on tarve olla hyvä, naisella on taas tarve puhua. Mies on tyytyväinen, kun voittaa kaverinsa tikanheitossa, nainen taas, kun pääsee analysoimaan asioitansa muitten kanssa.
Toisaalta, jotkut miehet ovat ihan kuin ämmiä ja jotkut naiset hyviä jätkiä.
Ja miehillähän on putkiaivot ja naisilla kukkakaalimalliset.
Originally posted by bulk aka. electro lt:
Miehet selvittävät suorasanaisesti,...
Originally posted by 029:
joop... jos kaikki masturbois säännöllisestä ois täällä paljon vähemmän kireetä sakkia liikenteessä... ei sitä kannata todellakaan disauttaa
Originally posted by Thunderbird:
Siitä naistenvessasta vielä et siel tapaa hiton paljon uusii tuttavuuksii... mä oon moneen hyvään frendiin tutustunut Kaapelitehtaan vessassa, niin uskomatonta kuin se onkin
Hups... tutustuin muuten taas yhteen Gelebrationissa ]
Originally posted by Partyangel:
Ja kysymys: Miksei saa sitä kenet haluu? ja jos saa ni sitten sitä ei enään halua?
Ongelma joten olen sinkku 4ever.
Ja kysymys: Miksei saa sitä kenet haluu? ja jos saa ni sitten sitä ei enään halua?
Originally posted by Timce:
Olen aina ollut hieman ulkona naisten ja yleensäkin kaikkien *kaksijalkaisten ajatusmaailmasta (*tikapuut mukaan lukien) ja yksi (+100 muuta) asia on jäänyt vaivaamaan päätä.Miksi tyttöystävältä pitää aina pyytää lupaa kun lähtee kavereiden kanssa esim. kaljalle? No okei...onhan se ihan tervettä sanoa emännälle,notta sitä lähdetään frendien kanssa parille stobelle,mutta kun tuntuu aina siltä,että tämä kauniimpi sukupuoli ottaa nokkiinsa tästä ja sille kaverille jää sellainen olo,kuin tämä olisi joku perheen rikkoja tahi "toinen nainen"
Suuntaa antava vuoropuhelu:
poju: Kulta,lähden kavereitten kanssa kaljalle.
tyttö: ai jaa....(hälläväliä tyyliin,katsekontaktia on turha hakea.)
poju: kai se sopii? (poju katsoo tyttöä anovasti,mutta katsekontaktista ei tietoakaan)
tyttö: (mmmm)...jooo...(tässä vaiheessa tyttö siirtyy olohuoneen puolelle katsomaan televisiota)
poju epäröi hieman: Onkohan toi kiukkunen mulle?...ei kai..lähden vaan menemään,tuommonenhan se on AINA,mutta silti...
Pojun itsetuntoa soimaa ja hän käy vielä viimeisen kerran varmistamassa,että asia on ok
½ tunnin päästä poju kavereineen lähtee kaljalle..tyttö mukanaan.
[edit:nakkisormet]
[ 29 May 2002: Message edited by: Timce ]
Originally posted by Vares:
Naiset... can't live with or without you.
Originally posted by M I:
..juuh.. oli kiva tutustuu Mistäköhän se keskustelu alko? jostain puutereista muistaakseni
Originally posted by miiko:
kuulostaapa tyhmältä... voi olla miehinen näkökulma, mutta herää väkisinkin kysymys: haluaako oikeasti?
Originally posted by Pan:
Vaadin masturbointitaukoa työpaikoille!
Ei ku ihan oikeesti.