V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 685,480 views

Avatar
#761 • • jouni a Guest
Vituttaa HOMO naapuri, joka soittelee kyttiä käymään oven takana, häiritsevä melu oli hiljaisella soiva musa, jota kuuntelin koneelta kouluhommien ohessa. Okei oli yö, mutta musa oli todellakin hiljasella.

Olis voinu edes pimpottaa ite ovikelloa tai panna jonku kirjeen...yrittää hiillostaa mua pois tästä kämpästä. Lisäks kun en edes tiedä kuka kyseinen henkilö on.

Ja mun keinot toimia on aika rajalliset...tekis mieli käydä nakkaamas turpaan...sehän se vasta auttais :D
Avatar
#762 • • Hansu Guest

Vituttaa HOMO naapuri, joka soittelee kyttiä käymään oven takana, häiritsevä melu oli hiljaisella soiva musa, jota kuuntelin koneelta kouluhommien ohessa.



Hansu Tiukkapipo nostaa päätään: lisääkö toi sun naapurin homous jotenkin sen vittumaisuutta vai miksi se piti ylipäänsä mainita ja vielä isoilla kirjaimilla?
Avatar
#763 • • Daniel Braun Guest

Vituttaa HOMO naapuri, joka soittelee kyttiä käymään oven takana, häiritsevä melu oli hiljaisella soiva musa, jota kuuntelin koneelta kouluhommien ohessa.



Hansu Tiukkapipo nostaa päätään: lisääkö toi sun naapurin homous jotenkin sen vittumaisuutta vai miksi se piti ylipäänsä mainita ja vielä isoilla kirjaimilla?


Niinpä...
Oletan että tune-inc tekee koulujuttuinaan tutkimusta homoseksuaalisuuden vaikutuksesta ihmisen vittumaisuuteen tms.
Mitenköhän tune-inc perustelee tietävänsä naapurinsa homoseksuaalisuudesta, vaikka valittaakin heti perään sitä ettei tiedä kuka naapuri on kyseessä...?
Onko kyseessä jokin rakennus jossa jokainen asukas sattuu edustamaan seksuaalista vähemmisöä vai onko kyseessä vain omakohtaiset kokemukset?

Mielestäni tollainen ilmaus olis sopin paremmin jollekkin teini "rakastan_antti_tuiskua" foorumille...
Ärsyttää tollaset ihmiset :mad:
Avatar
#764 • • Taedium Guest
Oli pakko duunii tullessa käydä vessassa kattoo peiliin. Ei, ei minulla lue mitään. Olin ihan saletti, että joku on yöllä tatuoinut otsaani tekstin "STONER".

Kämppiksellä oli hirmu kiirus tänä aamuna... No tämän maan poliisin virkaa suorittavien partiopoikien*1 mielestä se ei ollut hyvä idea. Pysäyttivät. Siinä kun kämppis keskusteli sen karkkireivaaja-vartijan*2 kanssa, niin toinen kurkki autoon sisään, näki minut, tuli luo ja koputti ikkunaan. Avasin, jolloin syntyi keskustelu:

- "Good morning, do you smoke cigarettes or rollies?"
- "Rollies."
- "Can I see your bag?"
- "Most certainly, there."

Ja sitte räpläs ja hiplas mun tupakkapussia pitkään. Kämppiksen tupakkapusiin ne ei ees halunnu kurkistaa. Mikä se minun olomuodossa tekee niin, että on pakko epäillä joksu myssyttelijäksi?

Prkl.

*1 - Tässä maasa ei ole poliisia. Poliisin virkaa suorittaa nimikkeellä y. Garda, m. Gardai olevat henkilöt. Heillä ei ole oikeaa auktoriteettiä, eikä heillä ole muuten edes asetta/pamppua. He eivät kirjoita sakkojakaan usein, vaan kertovat isommille, eli uhkaavat aina oikeudella. Teollisuusvartijat uhkaavat sitten aina Gardoilla, gardat taas sitten oikeudella. Ja oikeudella uhkaamiseen liitetään joku eurosumma, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Ja koska pieni ylinopeus on sellainen, ettei siitä oikeasti oikeuteen joudu, eikä siitä joudu missään nimessä maksamaan kahtatuhatta euroa, niin taas laski Gardojen auktoriteettiä, kun eivät sakkoja kirjoittaneet. - SUSI, SUSI! - Eipäs ollukkaan.

Ei ihme, ettei ketään kiinnosta liikennesäännöt, kun ei ylinopeudestakaan tarvitse muuta kuin käydä kääntymässä poliisiasemalla.

*2 - Niillä on ihan törkeen rumat neon-keltaiset liivit ja heijastimia kilkkuu joka suunnassa.


Oletan että tune-inc tekee koulujuttuinaan tutkimusta homoseksuaalisuuden vaikutuksesta ihmisen vittumaisuuteen tms.

No kyllä itseänikin on joskus IHMIS naapurit häirinny. Eläin-sellaiset harvemmin.

(Voi v... tuli taas hyvää läppää... liian aikasta tänä aamuna...)
Avatar
#765 • • JussiS Guest

Ja sitte räpläs ja hiplas mun tupakkapussia pitkään. Kämppiksen tupakkapusiin ne ei ees halunnu kurkistaa. Mikä se minun olomuodossa tekee niin, että on pakko epäillä joksu myssyttelijäksi?


Jos ne on lukenu sun postauksia täältä? :D
Avatar
#766 • • Taedium Guest

Jos ne on lukenu sun postauksia täältä? :D

Täh? Enkö mä ole kuitenkin täällä osoittanut kunnioitusta lakia kohtaan? Hä? Semmonen toiminta mistä ne epäili on kumminkin laitonta.

Besides: Kirjoitan suomeksi. Asuin jonkun aikaa hullun perheen kanssa, jonka 17-vuotias poika näytti koulutehtäviään välillä. Eivät vielä olleet toisen asteen yhtälöissä... Eli en usko, että ne gardatkaan mitään ruudinkeksijöitä ole... Eivät osaa edes toista kotimaista kieltään, joten en usko, että suomi heiltä taitaa.
Avatar
#767 • • JussiS Guest

Jos ne on lukenu sun postauksia täältä? :D

Täh? Enkö mä ole kuitenkin täällä osoittanut kunnioitusta lakia kohtaan? Hä? Semmonen toiminta mistä ne epäili on kumminkin laitonta.

Besides: Kirjoitan suomeksi. Asuin jonkun aikaa hullun perheen kanssa, jonka 17-vuotias poika näytti koulutehtäviään välillä. Eivät vielä olleet toisen asteen yhtälöissä... Eli en usko, että ne gardatkaan mitään ruudinkeksijöitä ole... Eivät osaa edes toista kotimaista kieltään, joten en usko, että suomi heiltä taitaa.


Muista salaliittoteoriat a'la Zeraf. Supo lukee tätä kuitenkin, ja pitäähän sunkin saada osas kuumotuksesta. Sitäpaitsi, etkö sä tiedä, et jokainen teknomusiikkia kuunteleva on vähintään rikollinen tai ainakin epäilty? :D

(älä ota tosissas tätä) :)
Avatar
#768 • • Taedium Guest

Muista salaliittoteoriat a'la Zeraf. Supo lukee tätä kuitenkin, ja pitäähän sunkin saada osas kuumotuksesta. Sitäpaitsi, etkö sä tiedä, et jokainen teknomusiikkia kuunteleva on vähintään rikollinen tai ainakin epäilty? :D

Ai nii... Meillä oli Radio Nova soimassa ja sieltä tuli taloa, kun käänsimme volyymin pois. (Ei oo kiva puhuu niiden tonttujen kanssa jos soi tekno.)

Olisi pitänyt tunnustaa kaikki. Ei oo oikee tunnustettavaa, mutta oisin silti tunnustanu. Minä murhasin Hoffan ja hautasin takapihalle!
Avatar
#769 • • Taedium Guest
Pisti ahistaa. Tässä chattilogi, lähes lyhentämättömänä. (En jaksa kirjoittaa uusiks.)
  • Taedium says: nii... kämppikselle ei tullu ylinopeudesta mitään. ne vaa uhkaili oikeudella.
  • Taedium says: se on niiden tapa.
  • Taedium says: on ne aika rassukoita. välillä käy paikallista virkavaltaa sääliksi. miltä tuntuis jos sun pitäis pitää järjestystä yllä, mutta et voi edes puolustaa itseään jos toisella olisi edes keppi kädessä...
  • Blondie says: onneksi suomessa on oikeita poliiseja
  • Taedium says: o
  • Taedium says: olis täälläki hyvä, jos ne ois oikeita.
  • Taedium says: ku on vaa ruvennu vituttaa, ku ne ei saa mitään aikaseks täällä.
  • Taedium says: niillä ei oo oikeutta, eikä mahdollisuutta, eikä kiinnostusta tehdä yhtään mitään.
  • Taedium says: ei täällä ole varsinaista liikennepoliisiyksikkökään.
  • Blondie says: aika ihme homma että sitten tollanen instanssi pidetään yllä
  • Taedium says: nii-i... säästäis munki verorahoja, jos niitä ei tuhlattais tollasee pelleilyy.
  • Blondie says: ihana toi ezzyn lähettämä stupid photo!
  • Taedium says: jeps.
  • Taedium says: no toisaalta... meitin motari valmistu 85% EU rahotuksella puoli vuotta sitten (2 vuotta myöhässä) ja siellä on jo toisen kerran vedetty ykskaistaseks 50km matkalla tietöiden takia.
  • Taedium says: ja 85% EU rahotusta, 15% valtion rahotusta, sekä joku yksityinen sijoittaja, joka on pistänyt tullikopin. ...siis mikä yksityinen? kusettivatko irlantilaiset EUta ja eivät maksaneet kokonaan sitä 15% osuuttaan, vaikka se sopimuksissa mainittiin?
  • Taedium says: eikä se motari ole rakennettu eu säädösten mukaan, sieltä puuttuu mm. keskivalli...
  • Blondie says: voi herranjestas!
  • Taedium says: ja siellä on jo kerran menny auto vastaantulijoiden kaistalle, pisti bussinkylkeen ja neljä kuoli, myöskin yks motskarilla pisti vastaantulijoiden kaistalle... mut irkut ei haluu rakentaa keskivallia, ku se ei pysäytä rekkaa eikä bussia.
  • Blondie says: huono perustelu tuo bussi/ rekka
  • Taedium says: nii-i. se oli niiden virallinen vastaus EU komissiolle, ku eu komissio kysy, et miksi vallia ei oo rakennettu, vaikka eu anto rahat.
  • Blondie says: haluisimpa tietää mihin ne rahat on menny?
  • Taedium says: jos sä haluut satasta kulkevan rekan pysäyttää, ni siihen pitäis rakentaa kivitalo.
  • Taedium says: jonku taskuun.
  • Taedium says: eniten häiritsee se yksityinen sijoittaja, joka on laittanu tullikopin.
  • Taedium says: eka eu antaa rahaa jotta valtio saa rakennettua, ja sit valtio ei ees itte laita rahaa likoon, vaa päästää jonku yksityisen sinne väliin vielä.
  • Blondie says: sä oot vissiin ihan oikeesti ärsyyntyny tosta?
  • Taedium says: oon
  • Taedium says: mä tykkään rehellisyydestä.
  • Taedium says: mä en tykkää yhtään siitä, että kusetetaan. en siitä, että kusetetaan veronmaksajia, en siitä, että kusetetaan euta, en siitä, että ei tehdä niinku sovitaan, en siitä, että ei hoideta edes omia hommia, vaan päästetään joku kolmas osapuoli väliin.
  • Blondie says: totta
  • Taedium says: enkä tykkää siitä, että rekat ajaa täällä ilman keskivallia noin 110-120km/h, kun ne on ilmeisesti ruuvvannu rajottimiaan.
  • Blondie says: huh!
  • Taedium says: enkä tykkää siitä, että joka aamu ja joka ilta motarilla rekka ohittaa toista rekkaa noin 2km/h nopeammin, joskus jopa jää jälkeen. ja vielä yrittää ylämäessä ohi tukkien koko motarin.
  • Taedium says: ja sit ku vilkuttaa valoja, niin tulee torvea ja ku menee ohi, ni laittavat ne helvetin megavalot päälle.
  • Taedium says: tänne tarttettaisiin a) oikea poliisi b) liikennevalvontayksikkö
  • Blondie says: no sitähän ne tekee suomessakin, ja vielä ärsyttävää on ne ohitukset ohituskaistoilla (eli on normaalisti vain 2 kaistaa ja välillä 1,5km ohituskaista) ku kukaan muu ei sitten pääse ohittamaan ku sen rekan ohitus kestää ikuisuuden
  • Taedium says: nii-i... ja minkä v:n takia ne ohittaa? jotta ne on kesoililla ennen toista tilaamassa munkkikahvin? se kaks sekuntia, minkä ne voittaa ei oikeesti merkkaa yhtään, ku niillä on rajottimet kumminkin, eikä ne pääse yhtään sen nopeammin.
  • Blondie says: nii-i
  • Taedium says: pitäsköhän tääki kirjoittaa tonne vituttaa topicciin?
  • Blondie says: kirjota ihmeessä
Avatar
#770 • • hexagon Guest
Vituttaa tyypit, jotka käyttää kirjastossa about puoli tuntia viimeksi palautettujen cd-levyjen tutkimiseen. Aina kun mä haluan tsekata sen hyllyn, niin joku peelo on siinä lukemassa hitaasti jokaisen levyn nimen lävitse ja tutkii vielä kannetkin läpi :mad: Pitäis nyt perkele tunnistaa vähän nopeammin, että mitkä levyt kiinnostaa, mulla ainakaan ei kauan siinä kulu aikaa.
Avatar
#771 • • Remotion Guest
tätä mursua vedettiin eilen henkisesti haarukalla vasempaan kivekseen ja sahalla silmään kun muija ilmoitti ettei meistä tuu mitään ja se haluu pistää poikki. :( :sad:
Avatar
#772 • • Taedium Guest
JUNALAUTOJA SAATAVANA PERKIÖN ASEMALTA!

Siis oikeesti meidän verkkoa "ylläpitävät" apinat pitäis raahata kadulle ja pistää niskalaukaus, ettei ne koske enää ikinä mihinkään elektroniikaan!

tätä mursua vedettiin eilen henkisesti haarukalla vasempaan kivekseen ja sahalla silmään kun muija ilmoitti ettei meistä tuu mitään ja se haluu pistää poikki. :( :sad:

Onks kukaa sulle soittanu näin sanoen: "mennääks kahville?" ja sit kahvilla selittäny, että "tiedäksä sen diip pluu somttinin piisin ku 'breakfast at tiffany's'?" - "juu" - "no niillähän oli siinä piisissä yhteistä se, että ne molemmat tykkäs siitä leffasta." - "niin?" - "no meillä ei ole edes sitä."

...se muuten vähä kolahti.
Avatar
#773 • • Tapsa Guest

..se muuten vähä kolahti..



:(
Avatar
#774 • • r.pete Guest

"tiedäksä sen diip pluu somttinin piisin ku 'breakfast at tiffany's'?" - "juu" - "no niillähän oli siinä piisissä yhteistä se, että ne molemmat tykkäs siitä leffasta." - "niin?" - "no meillä ei ole edes sitä."



Huh huh - aika paha! Itse sain kuulla, että "mulla on vähän kiirettä nyt ja oikeastaan koko loppu kesän!"
Avatar
#775 • • Hitchhiker Guest
On se kumma kun tarttee niiden puhelimien äänien kanssa leikkiä bussissa, koko saamarin matkan (kesto n.25 min.) kuului erin kuuloisia soittareita ja ne vain kiersi ympyrää koko setin uudestaan ja uudestaan (eikä ollut mikään pikkuinen henkilö vaan aikuis iällä oleva mies).
Eikä muuten ollu eka kerta :angry: ...Eli mikä ihmisiä vaivaa! liian kiire kotona? Tylsää bussissa? Halu saada muiden ihmisten vittu**tumis käyrä ääri rajoille? :mad: :angry: :angry: :mad:
Avatar
#776 • • Hansu Guest
Saiskohan noi naapurit ton musiikkinsa vielä vähän kovemmalle... ja riitelisivät vielä vähän kovempaa niin kuulisin joka ikisen sanankin...
AAAAARGHHH! :angry:
Avatar
#777 • • Taedium Guest
Perjantaina duunista lähdettäessä kaasupolkimen ja moottorin välistä katkes vaijeri. Eli kaasupolkimella ei tehny mitään. Onneksi olimme Gardiner Streetin ja Dorset streetin risteyksessä, tulossa Gardinerilta, kääntymässä Dorsetille. Dorset omaa kolme kaistaa kumpaankin suuntaan, Gardiner vain kaksi per suunta.

Sit meidän hieno AA-RoadWatch, jonka pitäis pelastaa meidät mistä vaa ja koska vaa lähetti McGyverin paikalle, joka veti narun sieltä moottorista käteen ja sano, että toinen vaihtaa vaihteita ja kuski vetää narusta, niin kaasutellaan.

No eiköhän se helkkarin naruviritys hajonnu M1-moottoritiellä aika alussa, Donabaten liittymän jälkeen, sellasessa kohassa, jossa oli pitkä silta, ja me ohituskaistalla... (fiksua) eikä siis tietenkään hard-shoulderia, siis mikä se on? Leveä piennar?

No ei fikkaria, joten ei sitä nartsaa saanu takas, vaa sit vedättää ykkösellä vauhti, kytkin alas, kakkonen sisään, kiihdytti snadisti... kolmonen... nelonen... vitonen... moottoritietä hard-shoulderia pitkin vitosvaihteella ilman kaasupoljinta neljääkymppiä. Onneksi ei ollu matkaa siitä enää ku joku 40km himaan.

Neljältä lähdimme duunista, yhdeltätoista himassa.

Ja sit sitä osaa ei saa tästä maasta... Irkut ei vaa ymmärrä. Niille pitää piirtää se osa valmiiks ja kertoa niille miten ne itse tilaa sen itselleen, että ne ymmärtää - no ei pidä syyttää irkkuja - tän maan koululaitos on niin surkee, että ymmärrän kyllä ettei aivotoiminta kehity.

Eilen piti itte vetää sit kans mäkkaiverit ja duunata se temprary solution sinne siten, että se kans pysyy. Odotellaan osaa Saksasta.

Ja vielä toinen juttu. Kävin täyttää passihakemuksen. Ja parta ajamatta, tukka sekasin ja pitkä... Näytän ihan rantarosvolta. Tuli hyvät kuvat. En ees kattonu niitä kuvia, näen ne sitten ku passi saapuu.
Avatar
#778 • • Edited valo Guest
Kyllä.

Kyllä vituttaa.
Valehtelevat ihmiset siis.

edit: plaa plaa
Avatar
#779 • • Mikco Guest


Help...anyone.



\o_
Avatar
#780 • • Remotion Guest
Duunipaikalle tulee niin paljon pakokaasua viereisestä nosturihallista että päätäsärkee ja ei varmaan ihan terveellistä muutenkaan... :angry:
Tietääks joku jonkun numeron minne voi soittaa että tänne tulee mittarimadot heilumaan ja sais aloittaa viikonlopun ja vierusfirmalle sakkoja prkl! :angry:


Aamulla ei ollut auton lohkolämmitin ja sisälämmitin jostain syystä päällä, joku tomppeli on mennyt säätämään sitä kelloa, sääliksi käy konetta ku tuikkaa -20 käyntiin. :mad: