V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 685,732 views

Avatar
#741 • • mark hamilton Guest

Nyt vituttaa..!
Perkelen pommit ja raketit.

Niiden äänet pelottaa
1.7 vuotiasta Miukua :heart:
joka kuulee ensimmäisen kerran noi saatanan råketit.
Siitä syystä murisee ja on piilossa. Ja siksi jäin himaan...
Kun taas kokenut 10/5.v Liisa :heart: ei ole moksiskaan.

Vittu kun pitää pomittaa niitä ikkunan vieressä..
Niskat nurin niiltä pennuilta jotka eivät tajua, että niillä ei ole tarkoitus rikkoa ikkunoita... :mad:
Taidan kohta lähtee ulos näyttämään taivaan merkit.. :angry:



Joo.. perkeleen raketit..

Mä pistin tänään moniputkisen K-18 sarjatuli härpäkän hankeen ja ekasta laakista se kääntyi vinoon (hanki petti alta), mutta onneks ei mua kohti.
Muutenkaan paukut ei lähtenyt suoraan sinne minne yläpää osoitti vaan ihan mihin sattuu..
Padat piti olla turvallisia..

Onneksi vanhat thunderkingit on kielletty (vaikka niitä onkin kiva itse paukutella). Tenavat ei pääse tekeen niillä pahoja. Olin joskus Tampereella mäkin kulmilla. Joku pikkupoika pisti thunderkingin mäkkärin ikunnan alla olevaan monttuun just siihen missä mä olin. Kun se räjähti niin tunsin räjähdyksen aiheuttaman paine alloon nahoissani ja mun päälle lensi vielä lunta. Paikalla oli vielä ihan sairaasti ihmisiä. Oon nähnyt Tampereella monta kertaa kakroiden paukuttelevan paukkuja väkijoukossa. Yksi kakara ammuskeli roomalaisella kyntillällä ihmisiä mäkin kulmilla, mut onneks poliisit vei sen kakaran pois.
Avatar
#742 • • valo Guest
Himskutti kun meidän taloyhtiön sanomalehdenkeräyslaatikkoa ei oo tyhjennetty... Kävin katsomassa jo ennen joulua, mutta se oli jo silloin ihan täynnä, arvatkaas onko nyt!!! Vituttaa kun lehdet alkaa valtaamaan alaa kun niiden normaali paikka (kaapin hylly) on jo ihan täyteen ahdettu :mad:
Avatar
#743 • • Hempp@ Guest
Ei minua *tuta!
Avatar
#744 • • cajwirman Guest
Joo vituttaa ku ei oo hattaraa!!
Avatar
#745 • • LindaGP Guest
Hatuttaa kun toisissa mandariineissa on kamalasti siemeniä.
Avatar
#746 • • -=aave=- Guest
Viduttaa tää fysiikka, ku ei tajua pätkääkään, ja tentti olis ens keskiviikkona. :angry:
Avatar
#747 • • Bio Guest
Mua ottaa päähän toi päättötyö, kun se viivästyy hieman, eikä se oo mun vika! Yhden ylilääkärin moka kun se unohtelee asioita :angry:
Pjärkele!!
Avatar
#748 • • Mrrshan Guest

Vituttaaa kun viina ei mee taas millän alas ja kello on jo yli kymmenen ja viina on viä paljon jäljellä enkä ole edes viä kännissä. Pitäisi jotekin saada viinat juotua ennen miauta.

Voispa viinat vaan teleportata mahaan niin olis paljon helpompaa.



On se PERKELE jos ei nuorella miehellä mene viina alas! Kyllä se niin on poijaat että se viinahan JUODAAN vaikka pitäis kiskoa HAMPAAT IRVESSÄ!
Avatar
#749 • • Tapsa Guest

..Kyllä se niin on poijaat että se viinahan JUODAAN vaikka pitäis kiskoa HAMPAAT IRVESSÄ!..



Verbaalinen yhtyminen !
Avatar
#750 • • Tapi T Guest
Viikon 2 vitutukset:

1. Tiistaina sairastuin jostakin syystä kuumeeseen. Viimeksi olin kipeänä yli vuosi sitten. Kuumetta oli pahimmillaan melkein 39, ikinä ei ole ollut noin paljon. Oli nuppi niin sekasin kun voi vaan olla!

2. Keskiviikon ja torstain olin sitten kotona armottomassa flunssassa joka jatkuu vieläkin. Samalla olin toisen kerran koko elämäni aikana sairaslomalla.

3. Tänään tulin töistä himaan vasta kolmen jälkeen yöllä. Oli suorastaan raamatullisen hienoa herätä tänään ennen seitsemää ja lähteä töihin uudestaan.

:heart: :heart:
Avatar
#751 • • Hansu Guest
Itäkeskus lauantaisin :panic:
Avatar
#752 • • Bio Guest
V***ttaa turun mauttomat baarit..
Avatar
#753 • • Quu Guest
Olen Vantaalla.
Avatar
#754 • • Tapi T Guest

Olen Vantaalla.


Huh! :scared: Millasta siellä on?
Avatar
#755 • • Jukka I Guest

Itäkeskus lauantaisin :panic:



Itäkeskus koska tahansa. :panic:

(ostoshelvetti siis)
Avatar
#756 • • Quu Guest

Olen Vantaalla.


Huh! :scared: Millasta siellä on?



Idyllisiä betonibunkkerilähiöitä ja saatanan kylmä. :panic:
Avatar
#757 • • Han Gover Guest
Vitun MatLab. Perkele. Kuka tällasta osaa käyttää.
Avatar
#758 • • insertxox Guest
Vitun verkkokauppa.com :angry:
Vein optisen hiiren virhekorjaukseen eilen sain tänään viestin, että se on noutoa vaille valmis.
Kävin hakemassa sen ja sanottiin, että ei siinä ole vikaa.
Sen jälkeen isketään 10e lasku käteen ja sanottiin maksa se kassalle.

Onneksi kaveri oli mukana ja lainasí 10e koska pankkiautomaatti oli revitty pois siitä samasta rakennuksesta.

Tekstarissa olisi voinnut olla sen ns"korjauksen maksut"Tai soitto missä mainitaan kustannukset :angry: :mad:

Tähän ei voi todeta kuin haistakaa pas*** verkkokauppa.com

Tämä ei jää tähän..... :angry:
Avatar
#759 • • timppa^ Guest

Olen Vantaalla.


Huh! :scared: Millasta siellä on?



Idyllisiä betonibunkkerilähiöitä ja saatanan kylmä. :panic:



Tääl on punatiiltä, ahdistusta, rapaa ja tappelevia naapureita. Sama Vantaa, eri kledjut.
Avatar
#760 • • Taedium Guest

Vitun verkkokauppa.com

Ostappa sieltä prosessori, joka osoittautuu vialliseksi jo ennen ku sitä edes kiinnittää koneeseen.

Ostappa sieltä CD polttava, joka on niin solmussa, ettei mikään kone lähde käyntiin jos se on kiinni...

...Ja sitten koita vaihtaa se ehjään...