Oli pakko duunii tullessa käydä vessassa kattoo peiliin. Ei, ei minulla lue mitään. Olin ihan saletti, että joku on yöllä tatuoinut otsaani tekstin "STONER".
Kämppiksellä oli hirmu kiirus tänä aamuna... No tämän maan poliisin virkaa suorittavien partiopoikien*1 mielestä se ei ollut hyvä idea. Pysäyttivät. Siinä kun kämppis keskusteli sen karkkireivaaja-vartijan*2 kanssa, niin toinen kurkki autoon sisään, näki minut, tuli luo ja koputti ikkunaan. Avasin, jolloin syntyi keskustelu:
- "Good morning, do you smoke cigarettes or rollies?"
- "Rollies."
- "Can I see your bag?"
- "Most certainly, there."
Ja sitte räpläs ja hiplas mun tupakkapussia pitkään. Kämppiksen tupakkapusiin ne ei ees halunnu kurkistaa. Mikä se minun olomuodossa tekee niin, että on pakko epäillä joksu myssyttelijäksi?
Prkl.
*1 - Tässä maasa ei ole poliisia. Poliisin virkaa suorittaa nimikkeellä y. Garda, m. Gardai olevat henkilöt. Heillä ei ole oikeaa auktoriteettiä, eikä heillä ole muuten edes asetta/pamppua. He eivät kirjoita sakkojakaan usein, vaan kertovat isommille, eli uhkaavat aina oikeudella. Teollisuusvartijat uhkaavat sitten aina Gardoilla, gardat taas sitten oikeudella. Ja oikeudella uhkaamiseen liitetään joku eurosumma, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Ja koska pieni ylinopeus on sellainen, ettei siitä oikeasti oikeuteen joudu, eikä siitä joudu missään nimessä maksamaan kahtatuhatta euroa, niin taas laski Gardojen auktoriteettiä, kun eivät sakkoja kirjoittaneet. - SUSI, SUSI! - Eipäs ollukkaan.
Ei ihme, ettei ketään kiinnosta liikennesäännöt, kun ei ylinopeudestakaan tarvitse muuta kuin käydä kääntymässä poliisiasemalla.
*2 - Niillä on ihan törkeen rumat neon-keltaiset liivit ja heijastimia kilkkuu joka suunnassa.
Oletan että tune-inc tekee koulujuttuinaan tutkimusta homoseksuaalisuuden vaikutuksesta ihmisen vittumaisuuteen tms.
No kyllä itseänikin on joskus IHMIS naapurit häirinny. Eläin-sellaiset harvemmin.
(Voi v... tuli taas hyvää läppää... liian aikasta tänä aamuna...)