Keneltä on varastettu mitä, missä, miten juttu selvisi ym.

163 posts, 9 pages, 18,752 views

Avatar
#41 • • Hulda Guest
Pyörältä katkastiin lukko ja vaihdettiin omaan ja väitettiin omaksi vaikka asuivat samassa talossa. Oli aika hilpeä varkaus oikeastaan. Sitten näytin alapuolella olevan nimikaiverruksen ja olivat hiljaa. haha. Saa kyl olla ihme porukkaa että pöllii omalla takapihallaan olevan pyörän ja vaihtaa lukot että se olisi sitten "oma". Ei v*ttu mitä porukkaa
des

Posts: 118

#42 • • des
Itseltäni pöllittiin kerran vanha polkupyörä. Ostin kirppikselta sen noin kahdella sadalla markalla.
Ei suuri menetys.

Sitten viime kesänä yritettiin varastaa toinen polkupyörä. Rikkoivat vain sen. Oli hieman epäkunnossa muutenkin.
Ei suuri menetys.

Sitten viime viikolla multa ryöstettiin lippis kampissa. Sain sen kuintenkin takaisin jollakin tavalla.
Poliisiauto ilmeistyi kuin tyhjästä ja pysäytti niiden auton sadan metrin päässä ryöstöpaikasta just silloin kun otin kännykän käteen soittaakseni poliisiin.
Oli kuulemma rutiinitarkastus.
<off topic>
onko jumala olemassa?
</off topic>

Vanhemmilta taas on varastettu paljon arvokkaimpia esineitä. V**ttaa tosi paljon.

[ 13 July 2002: Message edited by: des ]
Avatar
#43 • • ricebowl Guest
Joskus yläasteella varastettiin pyörä. Myöhemmin samana vuonna näin erään miehenalun polkevan sillä ohitseni (pyörä omasi erikoiset tuntomerkit, ei voinut erehtyä).

Mut sit tos vuos pari sit mult varastettiin phoun. Sillee `auto kurvaa paikalle'-tyyliin. Robberzit oli kuitenki sen verran high et usko mua ku sanoin et ei oo massii "on me". Vaik en fyysisä väkivaltaa kokenutkaan, se pisti silti ajattelemaan. Ei se kännykän arvo...kai se omas jotain tunnearvoo.

Mutta mitäs tässä, vältellään pimeitä kujia. eiksjeh?
Avatar
#44 • • Ana-- Guest
En kyl muista mitä multa on viimeks pöllitty. en oikeesti
muista.

Ainiin. zippo ropeconissa vuonna 2001.

Se jäi vartiks pihalle saunaillan aikana ja heti oli viety.

Se sieppas kyl.
Avatar
#45 • • kiksu Guest
nokia 6110 kännykkä varastettu kekkereistä mikä onkin ainut "vähän" kalliimpi tavara mitä on saatu vietyä. en yleensä ole hirveän suopea antamaan kenellekkään pummijalle tavaroitani ylipääätänsä.
Avatar
#46 • • HardS Guest
Joskus 5 vuotta sitten multa pöllittiin vanha jo melko hajoamiskunnos oleva maastopyörä.

Nyt vasta viime aikoina on alkanut tuntua että olen maailman huono-onnisin tyyppi. selitys:

juhannus 2002 : digikamera ja siskon Nokia 8210-känny.

Sundance 2002 : Olkalaukku,jossa lompakko, suht tavallinen kamera ja mun Nokia 8850.
Avatar
#47 • • unknown Guest
viime viikolla pöllittiin tyttökaverin polkupyörä joka oli mulla lainassa ...

mut jos ei jotain pahaa niin hyvääkin, tuleepahan itselle ja kumppanille enemmän liikuntaa ja saa liikakilot kyytiä
Avatar
#48 • • mmmedian Guest
joo itseltä lähti kanssa kahvilassa käynnin (=alle tunti) aikana lukitusta autosta reppu täynnä sälää: md-soitin md ja cd levyjä pääsykoekirjat yhtennsä about 500e:n arvosta, mutta onneksi vakuutusyhtiö oli armollinen. Tosin meni siinä 120e omavastuu.....
Avatar
#49 • • Edited Lachesis Guest
Tänään varastotyöpaikallani, joku idiootti päätti murtautua pukukaappiini ja viedä reppuni, joka sisälsi 3e:n edestä varaston myymälästä hankittua safkaa ja korvakittirasian. Varkaalle ei kelvannut upouudet kengät taikka vaatteet ja kotiavaimet. Kasettimankkanikin jäi kaappiin.

Muuten ei edes v*tuttaisi, mutta työpaikalla ei luulisi tällästä sattuvan + reppu oli syttärilahja serkulta, joten tunnearvoa oli.
Avatar
#50 • • Sampson Guest
eilen käännettiin pyörä tuosta Makuunin edestä. p*rkl.
Avatar
#51 • • Taedium Guest

Originally posted by Sampson:
eilen käännettiin pyörä tuosta Makuunin edestä. p*rkl.



Olen siitä ottanut onkeeni, vaikka kalamiehiä en olekkaan. Minulla pyörät on ollu sellasia raadoista kasattuja jo jonkun aikaa. Minulle kun pyöräily ei ole harrastus, vaan tapa päästä humalassa halvalla pisteestä f pisteeseen q pisteiden a, c, ja e kautta. Siksi pyöräni on tällä hetkellä joku vanha naisten pyörä, joka on ruosteessa ja juuri ja juuri pysyy kasassa. Maksoin siitä yhden... tupakan... ja jos joku sen vie, niin vieköön.

Jos pimeellä vie, tuo valosalla takasi.
Avatar
#52 • • yomanda Guest
No niin, minulta (silloin) viattomalta pilettäjällä varastettiin pari vuotta sitten Kouvolan PartyPlanetin DJ/pile-teltassa (en muista nimeä) laukku, jonka olin ottanut pois olalta tanssiessani. Laukku oli kyllä ihan vieressäni mutta takin alla, joten en huomannut sen häviämistä.
Laukussa meni ainakin: puhelin, silmälasit, lompakko (jossa ajokortit, pankkikortit ja pari sataa rahaa), paita, koti ja auton avaimet (vanhempien auto, keskuslukitus, jonka uudelleen sarjoittaminen maksoi aika paljon ),
kaverin rahat, ajokortit etc.
Mukavaa oli aamuyöstä soittaa vanhemmat hakemaan auto (Lappeenrannasta 100km) ja tuomaan minut kotiin, koska ilman laseja on huono ajaa..
Tekijää ei saatu poliisin voimin kiinni, mutta kaverin ajokortti löytyi Helsingin lähimaastosta, muuta ei löytynytkään.
Että se siitä, onneksi vakuutusyhtiö korvasi sentään osan kuluista.

[ 31 July 2002: Message edited by: yomanda ]
Avatar
#53 • • fontaine Guest
Fillareita lähtee helposti, multa on kähvelletty viime vuosina kaksi sekä lisäksi yhdestä rengas ja toisesta satula Yhdyn aikaisempaan kommenttiin siitä että fillariksi kannattaa valita ruma mutta toimiva romu joka ei kelpaa kenellekään. Siihen vielä yksi tai kaksi kohtuullista lukkoa niin ei kukaan viitsi edes kännipäissään alkaa repiä niitä irti. Joku voi tietysti turhautuneena pahoinpidellä vermeen tai heittää sen lähimpään vesialueeseen, mutta jos pyörä on hinnaltaan vain pari kymppiä, ei se kovin kauan harmita. Yksi juttu mikä kylläkin harmittaa on Hkin kaupunkipyörien tuhoaminen, ärrh...
Avatar
#54 • • sakin Guest

Originally posted by fontaine:
[QB]Fillareita lähtee helposti, multa on kähvelletty viime vuosina kaksi...

Yhdyn aikaisempaan kommenttiin siitä että fillariksi kannattaa valita ruma mutta toimiva romu joka ei kelpaa kenellekään. Siihen vielä yksi tai kaksi kohtuullista lukkoa niin ei kukaan viitsi edes kännipäissään alkaa repiä niitä irti:/QB]



-Jep jep minäkin voin sanoa samaa... (2) fillarii lähtenyt tosta paikallisen starttarin pihasta, jotka tietenkin ovat olleet lukossa.. ( rivarin pääty kämppä, mistä ovat hävinneet..tietenkin tosta kun joku kävelee niin mukaanhan ne lähtee... illan päätteeks... ->>asumus alue jatkuu... vaik kuinka pitkälle... )

2. fillarin jälkeen ostin syksyllä auton ja ajattelin ettei toi lähde niin helposti.. totta..

kevät tuli..lainasin kaverin mutsin fillaria, joka oli tommoinen "mamma" fillari, v**u sillä oli hyvä ajaa, ja se rullass eri makeesti.. jätin sit senkin kerran kaupungille, paikallisen horttolan eteen..`ajattelin` juuri samalla tavalla kuin fontaine, EI sitä kukaan vie.. onhan se niin paska ja vielä lukossa....


.. mut mut... eihän sitä mistää enää sen jälkeen löytynyt, pollareilla joka kerta sama juttu... ->> ota talteen jos satut törmäämään..!!

....taidan vieläkin olla sen ison kosanderin velkaa kaverin MUTSILLE!!!

opetus: älä omista mitään, säästyt paljolta!!!

S.

Ps. yks ainut ley `hävinnyt` viim 5. sisään!!!
Avatar
#55 • • sakin Guest
kesällä hki, pieni muotoisissa kemuissa..

`hävisi` ainakin 8 pientä putelii mustaa kultaa ( DK )
+ yks redBull + sirkku + ( Friikin @ Octanin uus levy)
olin jätt'änyt sen areenan vierelle.. kun sitä hain.. `fuck` ja takas bilettämään... minkäs teet... no jatkan bilettämistä... tulihans siellä kumminkin niin hyvää saundia... =)


" ei harmittanut edes seuraava päivänä, totesin vaan ettei kehenkään voi luottaa... ->> paitsi k a v e r e i h i n . . .
Avatar
#56 • • stak_etop Guest
tossa viime syksynä sain mutsilta auton lainaan LAHDEN reissua varten. jätettiin se auto siihen torin reunaan, tais olla joku muukin auto siinä. bileitten jälkeen päästiin autolle takas ja huomattiin että joku oli heittänyt kiven takaikkunasta läpi ja vienyt pari reppua takapenkiltä. toisessa repussa tais olla kännykkä ja toisessa partakone vitutti kyllä varsinkin auton ikkunan sekä kaverin partakoneen puolesta ja käytiin poliisiasemalla tekemässä rikosilmoitus. piti teipata ikkunaan jätesäkki ja sit loppumatka menikin sitä teippiä haistellessa
Avatar
#57 • • Jone Guest
No, olisivat edes pöllineet sen mun edellisen pyörän, mutta kun sille piti tehdä vielä jotain yleishyödyllisempää eli nakata paikallisjunan eteen. Tämä tapahtui Jokelassa asuessani... En voinut kuin naureskella tummaa naurua yrittäessäni parhaani mukaan ymmärtää mitä kicksejä joku oli pyöräni tuhoamisesta saanut. Tehokkaasti oli solmussa.

edit: väsytoistoa

[ 01 August 2002: Message edited by: Jone aka. @lex ]
Avatar
#58 • • kristian Guest
pari viikkoa sitten 1000 euron parkpren maastopyörä 10 metrin päästä sängystäni. kyllä vituttaa.

tästä lähtien suosin ainoastaan mummo-gt mallistoa ja naisten kolmivaihteisia kaupunkipyöriä.
Avatar
#59 • • -=aave=- Guest
Multa ei oo pöllitty lähiaikoina mitään (ainakaan että itse olisin huomannut). Mut vuonna miekka ja kypärä multa anastettiin mopedi (suzuki pv50). Mut löyty parin viikon päästä, kun laitettiin löytöpalkkio (pölliän kaverit kavalsivat tyypin).

Originally posted by kristian:
pari viikkoa sitten 1000 euron parkpren maastopyörä 10 metrin päästä sängystäni. kyllä vituttaa.

tästä lähtien suosin ainoastaan mummo-gt mallistoa ja naisten kolmivaihteisia kaupunkipyöriä.



Mummo-GT jyrää kaikki. On muuten erittäin miellyttävä ajettava!
Avatar
#60 • • Jay Guest
[hoono soomi]
Joskus kun olin 15vee niin multa vietiin mopo, siitä seuras vaan hyvä, sain enemmän takaisin vakutusyhtiöltä kun mitä olin maksannu siitä.Sain niillä rahalla ostettu prätkän ja hankittu A-luokan ajokortin mulle...

Viime vuonna mun autoon mentiin sisälle kaks kertaa, muistan hyvin millainen fiilis oli kun tulin pois labyrinth 2001 afterpartystä dtm:ssä(auto oli parkerattu noin 50m sieltä) ja näin kun ovet oli auki ja mun tavarat oli pitkin käytävää...
Autossa oli mun laukku täynnä kräsää + 2 bissee, multa vietiin silloin 16 tupla albumia, känny, kahdet aurinkolasit, dödöt(mun ja mun tyttöystvän), autolaturi ja yks niistä oluesta, tuli varmaan jano mutta stereot ei viety *hah* Oli oikeita ammattilaisia asialla kun ne jätti tiirikan auton vielä
kuukaus myöhemmin sama setti 16 tupla albumia, känny jne...
Ainut juttu mitä vietiin silloin mitä todellakin jäi v***ttaa oli se että ne pölli multa looney:n mix-albumi, sitä en oo vielä saanu hankittua takaisin
Silloin tuli opittua että en silytä mitään tavara autossa meen bilettää tai muutenkin...
[/hoono soomi]