893 posts, 45 pages, 376,065 views
Mitkäs saumat tuolta on päästä mihin RUKkiin jos vaikka innostuisi sen 12kk palvelemaan sitten? Osaatko mitään kertoa?
Lähtö on lähellä. Vekaranjärvi ja viestintä osoitteena. 6 kuukaudessa pois, niin kerkee tekemään vähän duunia ennen opiskelujen alkua.
Välttämättä et pääse, riippuu oletko virka-apuosastossa vai et, se on ihan
tuurista kiinni.
Jea, toivottavasti olisi vapaa. Olis taas Diskolarp-kemut järkättävänä. Tuutko muuten soittaa?-)
Juu onneksi suhtaudun koko inttihässäkkään lähtökohtasesti varsin positiivisin mielin. Oikeastaan ihan kiva mennä tuonne: raskaan pääsykoerupeaman jälkeen pääsee köllöttelemään vailla mitään stressiä. Itselleni sopii tällä hetkellä mainiosti tuo kaikenlaisen ajattelun unohtaminen..;)
Täytyy pistää korvan taakse nuo lämärihommat, ties vaikka sitä pääsisi moisiin puuhiin. Pitänee särmäillä juu mahdollisimman paljon alussa että pääsisi vaikuttamaan valintaan.
Pro
- Pitemmät lomat (Pe 16:45 - Ma 08:00)
Jea. Ja lomaviikonloppujakin on lukumääräisesti suht. saman verran kuin muualla? Olin jopa kuullut että jo torstai-iltana pääsisi lomille, mutta se taisi olla vähän liikaa luultu. Kuitenkin ihan kiva tuo maanantai-aamu.
- RUK
Mitkäs saumat tuolta on päästä mihin RUKkiin jos vaikka innostuisi sen 12kk palvelemaan sitten? Osaatko mitään kertoa?
Vielä sellainen juttu, että onko sulla Ana mitään käsitystä siitä, että voiko tuolta Isosaaresta päästä jotenkin hommiin ajelemaan noita yhteysveneitä Isosaaren ja Santiksen välille? Olisi pari tuttua skapparia tossa Santiksessa tota hommaa hoitamassa.
Kiitti sikana varsin perustavanlaatuisesta setistä, eiköhän näistä saanut aika vahvan kuvan mihin sitä on menossa!
-TommyT-
Lähtö on lähellä. Vekaranjärvi ja viestintä osoitteena. 6 kuukaudessa pois, niin kerkee tekemään vähän duunia ennen opiskelujen alkua.
Noni, toivottavasti pääset 1. VK:hon, sit kannattaa pyrkiä ALV-viestijoukkoihin niin pääsee suht vähällä.
ALV-viestijoukkue=Alvi=Tyyne whatever.. :)
ite tuli oltua siellä..
Sanot sitte vaan kaikkiin AUK ja RUK kyselyihin EI... Ne meinaan kysyy
pari kertaa sitä :)
Jos kerrankin erehtyy vastaa väärin =KYLLÄ.. niin se on menoa sit.
- Yliluutnantti Rodriguezin vaimo bikineissä rannalla
Vaikka kuinka myönteisenä koitin suhtautua inttiin, niin mulla ei siltikiään ole vielä ollut yhtään kiinnostavaa päivää intissä, mä en vaan saa tasan mitään kiksuilua ampumisesta tms.
Nolla + 180 ny ainakin lisää.
Korpraalina kotiuduin perjantaina ja eilen (maanantaina) palasin vlv:ltä (reservistä) samaan paikkaan sopimuskorpraaliksi. Ihan lepposaa on kyl ollu :)
Mä oon edelleen sitä mieltä että tähtikorpraalit on intin hassuin näky :P
Mä oon edelleen sitä mieltä että tähtikorpraalit on intin hassuin näky :P
Ana, taaaakse PSTU! Ana, kolmiriviin JÄRSTY! :laugh:
T: Palkkasoturi :)
2.K/MerivKoulKesk/SlMepa
Ekoilla lomilla kahteen viikkoon :happyroll:
Väsyttää niin paljon, että ei keksi muuta sanottavaa.
2.K/MerivKoulKesk/SlMepa
Ekoilla lomilla kahteen viikkoon :happyroll:
Väsyttää niin paljon, että ei keksi muuta sanottavaa.
SlMepa/MerivKoulKesk/4.K/3.J/Tupa 22
Väsyttää todellakin. Meikä on vielä natsinelosessa a.k.a. kurikomppaniassa, messiin ei olla vielä päästy ja yhtenä iltana tais olla kolme tuntia vapaa-aikaa. Lt. Hasan ei näemmä halua päästää meitä helpolla :scared:
venaa ku lasken montaks tarvii et pitää totella.. hm.
Oho, nolla taitaa olla liian vähän :)
EI PYÖRITÄ.. IMETÄÄN SITÄ HYMYÄ PERSEESEEN.. NAAMA NÄKKÄRILLE
:angry: :mad: :angry: