893 posts, 45 pages, 376,218 views
Originally posted by Secur:
Mua käy teitä ihmisii sääliks kun joudutte armeijaan, itselläni on ollut niin hyvä tuuri ettei mua sinne edes oteta. Ei kuulema niin kauhee hieno paikka tai toiset tykkää toiset ei. Itselleni se ei kyllä sopis, en ole sitä tyyppiä.
Originally posted by plink:
yleensä inttijutut ja intin paskuus ovat liioiteltuja. myönnettäköön, että itsekään en olisi päivääkään tuolla vapaaehtoisesti, mutta ei se niin paha paikka ole kuin mitä olen monilta (myös paljon löysemmissä palveluspaikoissa olleilta) kuullut. jälkeenpäin monet jutut vielä naurattavat ja ovat tavallaan hauskoja kokemuksia.
"oppii" tuolla myös jotain järkevääkin, mm. nykyään parin tunnin seisoskelu -15 asteen pakkasessa ei tunnu juuri missään. :)
...jälkeenpäin monet jutut vielä naurattavat ja ovat tavallaan hauskoja kokemuksia.
Originally posted by kitty:
murrr....
11 päivää ennen ku on pääskykoe ilmavoimien teknilliseen kouluun..... any advice?!?! anyone?!?!
Originally posted by TomiS:
Heh heh. Been there..
Mun mielestä yo-kokeet ei aiheuttannu ollenkaan niin paljon hetkellistä stressiä kuin noi kokeet... Täys päivä kaikenlaisia testejä palikka- ja hammasratastesteistä nelikirjaimisten "sanojen" muistamiseen. Kaikki aikarajalla tietty. Ei noihin oikeen voi valmistautua, paitti nukkumalla hyvät yöunet.
Mut jos sisään pääset niin luvassa on 2kk ihan vertailukelposen vittumaista morttikautta, 4kk koht. vittumaista aukkia ja 6kk maailman rennointa lennostoaikaa.... niin ja kertaukset helvetin usein (mä oon menossa kesällä toista kertaa 1½ vuoden sisällä)
eix ne hammasratatestit oo niit ku "tos on hihna, tos on pyörä, kun vipua nostetaan niin minne paino liikkuu" -kysymyksii?!?!?
... joo ja sit hauskimmat oli semmosia että sivu täynnä esim. kertolaskuja, jotka alkaa helpoista ja vaikenee koko ajan. Turhauttavaa oli kun ei läheskään kaikkia ehtinyt tekemään, mutta sitä ei kannata säihkähtää. Kunhan tekee mahd. monta ja oikein.
Kuntotesti on muuten vissiinkin poissulkeva, eli vaatimusrajat eivät ole hirveän korkeat...
Muuten kyllä suosittelen mestaa ihan varauksetta, jos lentskareista yhtään kiksejä saa Ja katoaapahan kaikki hohto noista "siisteistä hävittäjistäkin". Rukkiin pääsy on sitten tuolla tosi vaikeeta.
eix ne oo monivalinta kysymyksii!?!? ainaki juttuja kuulin et olis... ja sit joku helvetin tylsä ääni tulee nauhalt ja pitää muistaa et siel kavastetaan jotain hedelmii yms. tosi turhaa tietoo...
ei mul mitään stressii oo siit kuntotestist.... ööö....
ei ne häätäjät mitään kiksejä anna.... hekot on mun alaa.... *joy*
Joo on monivalintoja ja tais siellä joku tollanen höhlä kuullunymmärtäminenkin olla.
Harkitseppas vielä niitä hekoja. Utissa on maavoimien kuri. ....Niiden vanhojen venäläisten romujen (mi-8) kanssa ei tehdä muuta kuin tankata ja muistaakseni kuulin että jotain vittumaista öljyhommaakin siihen sisälty. Uttiin joutuneet kiroili jälkeenpäin eniten...
Että semmoista muistelua tällä kertaa. Noh, kokemus opettaa jos sinne päädyt.
[ 26 March 2002: Message edited by: TomiS ]
Originally posted by Late:
Eli onkos muita tulossa heinäkuussa vekaralle?
Late // (I-SVP/KarPr)
itsehän olen lähdössä sieltä pois.
plink // (2. VK/I-SVP/KarPr)
ps. http://tj.vaurio.net