:eek: vau! :eek: Pitäiskö kokeilla?;) Heinäkuussa Niinisalo kutsuu ja mun vapaus riistetään. Tana ojossa marssimaan:) No on jo aikakin 3v lykkäyksen jälkeen..
Tervetuloa... :D
893 posts, 45 pages, 376,276 views
:eek: vau! :eek: Pitäiskö kokeilla?;) Heinäkuussa Niinisalo kutsuu ja mun vapaus riistetään. Tana ojossa marssimaan:) No on jo aikakin 3v lykkäyksen jälkeen..
TJ300, seuraavan kerran tätä asiaa vois miettiä siinä 200:n paikkeilla tai 180:n. :eek:
Missäs päin muuten oot inttiä suorittamassa?
Kiitoksia tasta infosta. Minulla on siis maksimissaan yhdet kertaukset edessa, jos vahingossa Suomeen eksyn.* Jokaisen henkilön kohdalla voidaan tehdä erikseen päätös siitä kutsutaanko taistelija seuraavan kerran harjoitukseen vai ei. Käytännössä kyseinen toimenpide tapahtuu joukkueenjohtajan aloitteesta.
Vekaranjärvellä viestiaukissa. Tavotteena päästä Haminaan viestirukkiin. Niin ois sitten vähän helpompaa toi loppuosa palvelusajasta. Mikäs muuten sun tuomio oli? Metsään ryynäämään vai sivariin? Ja koska?
12.7.2004 meitsi lähtee upinnimeen rannikkojoukkoihin :crybaby:
Toivottavasti sais sit siirron pansioon, kämpiltä on n.500m saaristomeripuolustuksen tukikohtaan :D
Onnee vaan neljänteen komppaniaan: upiniemen ehdottomasti vittumaisin
Vois melkeen veikata että mun tuurilla ollaan tuolla.
Upiniemen 4. komppania = Upiniemen rannikkojoukot :happyroll:.
Muut on sillikomppanioita. 1. ja 2. jää Upiniemeen laivalle, 3. menee Åboon. Mut kyllä sieltä neljännestäkin helposti laivalle pääsee, jos haluaa ja näkö riittää, vaikka ne muuta yrittää väittääkin. Meistä ainakin meni vaikka kuinka monta jo muutama joutui tahtomattaankin.
Terkkuja vaan kapteeni Määtälle, maailman pelottavimmalle äijälle :scared:. Ja yksikköupseeri Turan Hasanille; taitaa ottaa toisen sijan tossa top-listassa (vaikka se on kyllä loppujen lopuksi aika huumoriveikko, kun vähän tutustuu).
Vekaranjärvellä viestiaukissa. Tavotteena päästä Haminaan viestirukkiin. Niin ois sitten vähän helpompaa toi loppuosa palvelusajasta. Mikäs muuten sun tuomio oli? Metsään ryynäämään vai sivariin? Ja koska?
Kun, kerran viestiaukissa oot, niin varmaan oot 1. VK:ssa?
Itse olin tossa viime kesänä siellä, ALV-viestijoukoissa sitten e-kaudesta
eteenpäin.. ja tammikuussa pääsin vihdoin pois sieltä.