Originally posted by Fine':
Mun mielestä, pettääminen on OK kunhan toinen osapuoli ei saa tietää siitä, jos mun muija ei tiedä siitä mitään, hän on onnellinen, minä olen onnellinen, kaikki ovat onnellisia..
Eihän siin tarvitsee ku pitää huolen siitä et hän ei saa tietää yhtään mitään..
ei mutt hei oikeesti, toihan oli vaan läppä??
tai sitte sä oot varmaan TOSI nuori. En nimittäin usko ett kukaan vois oikeesti olla tota mieltä, niinku tyyliin deep deep down inside, omassa päässäänkään!!
Tietty jos joku haluaa parisuhteilta noin täydellistä vapautta niin be my guest mutta voin melkein 150% sti väittää ett siinä suhteessa ei järin kasveta, yhdessä ainakaan...
Oonhan mäkin yleisesti sitä mieltä ett jos jostain ei koidu muille ihmisille haittaa niin periaatteessa mitä vaan pahaa voi tehdä kunhan ei jää kiinni mutt vaikka toi kuinka hyvin pätisi ihmissuhteisiinkin niin silti, jos haluaa terveen, kestävän ihmissuhteen niin se mun mielestä vaatii kyllä vähän mm. efforttia, avoimuutta, rehellisyyttä ja omistautumista juuri sopivassa määrin.
Omaa ihmissuhdettani ainakin arvostan niin suuresti etten pystyis pilaamaan kaikkea pettämällä!
Mutt jos toinen pettää niinku tämän poloisen topicin aloittajan kohdalle on käyny niin silloin täytyy vaan miettiä erittäin laajasti että mikä on menny vikaan kun toinen osapuoli tuntee tarvetta saada esim. seksiä suhteen ulkopuolelta tietäen että se loukkaa toista suuresti.
Silloin täytyy vaan toivoa että osapuolet tuntevat toisensa enemmän kuin hyvin jotta voidaan asioista vielä keskustella, jos tarpeen.
Huh mitä pohdintaa heti aamusta