131 posts, 7 pages, 23,926 views
Originally posted by propeller@head:
Voiko antaa anteeksi kun toinen on pettänyt? Kannattaa suhdetta jatkaa? Tyttöystävä just tunnusti eilis-illan tekojaan...Kerran pettää,aina pettää?
Kerran pettää,aina pettää?
Originally posted by direct:
En jäis ottamaan selvää.
Ite en pystyis moista antamaan anteeksi, jättäisin naisen samantien vaikka selitykset ois kuin hyviä.
Originally posted by direct:
En jäis ottamaan selvää.
Ite en pystyis moista antamaan anteeksi, jättäisin naisen samantien vaikka selitykset ois kuin hyviä.
Originally posted by funkyboy:
Mun vinkki: anna monoa eukolles, se ei ansaitse sua, suhde ei oo ikinä enää samanlainen, kestää vuosia oppia luottamaan uudestaan, se muija ei (välttämättä) ole ollut täysillä mukana suhteessa.
Kyllä sä voit anteeksi antaa sille mut ole viisas ja nosta kytkintä.
Jos sä haluat pitää tyttöystäväs niin pidä mut varaudu siihen että saat antaa elämäs aikana aika paljon anteeksi... ja se pyytää... ja sä annat... tappelua... katkeruutta... mustasukkaisuutta... ei hyvä!!
Originally posted by HiVoltage:
Niin tai sit teet niinku mä. Samalla mitalla takas ja vielä niin monta kertaa voi tehä, ku jää kiinni. Siihen on vaan hyvä syy sit sanoa, et no nyt ollaan tasoissa.
Ööh, toivottavasti joku ei lue tätä tekstiä.
Originally posted by mmm...:
Silloin kaikki ulospäin suuntautuminen ei ehkä automaattisesti olisikaan "pettämistä" ja "peliä".
Originally posted by soundMark:
Veikkaisin kuitenkin, että kyse oli vähän jostain muusta kuin "ulospäin suuntautumisesta". Tai no, mä en tietty tiedä, miksikä sä haluat sitä kutsua.
Originally posted by propeller@head:
Voiko antaa anteeksi kun toinen on pettänyt? Kannattaa suhdetta jatkaa? Tyttöystävä just tunnusti eilis-illan tekojaan...Kerran pettää,aina pettää?
Originally posted by shkuroff:
On kyllä helppoa neuvoa ulkopuoleltä,mutta...Sinuna jättäisin koko tyttö saman tien,sillä se ei ole enää mikään suhde,vaan tämän jälkeen jatkuvaa epäilyä..Sano vaan sille,että oletpas kultaseni tehnyt elämäsi virheen,kun minä löydän vaikka sata sinunlaista tilallesi,mutta sä et löydä toista minunlaista,sillä minä olen ainutlaatuinen.. Ja saman tien keskustan uusia tuttavuuksia tekemään...