269 posts, 14 pages, 39,062 views
Originally posted by Phoboz:
kalkkipetteri näyttää noiden kuvien perusteella kyllä helvetin tyylikkäältä mutta myös aika vaaralliselta paikalta. ihan kiva jos joku valopää päättää lähteä häröilemään ympäri aluetta, kiipeää johonkin korkealle ja jotain sattuu.
Originally posted by metsis:
nyt vain joku ottamaan yhteyttä omistavaan tahoon ja tiedustelemaan käyttömahdollisuuksia..
Originally posted by ville:
PA ei ollut huono vaan tilan akustiikka oli aika erikoinen. Jälkikaiunta-aika varmaan lähenteli 5 s :/
Tässä vielä viime vuoden lineup, jos joku ei sitä muista. Soittojärjestyksiin tuli pieniä muutoksia ja ainakin dixon taisi jäädä pois aikaisen soittoajan takia.
Tekno/hc
20-21 Dixon
21-22 Janne Husu
22-23 benn
23-00 hege
00-01 Indigo
01-02 Adam
02-03 Monopoli
03-04 Looney
04-05 Proteus
05-05.30 Telamurska (live)
0530-0630 xybo
Originally posted by Encoder:
Tässähän on jo pariinkin otteeseen mainittu, että ensimmäistä kertaa ei ketään päästettäisi soittamaan. Mutta entäpä ne DJ:t, joilla on jonkin verran kokemusta? Missä kulkee raja makuuhuone-DJ:n ja tarpeeksi kokeneen DJ:n välillä?
Originally posted by Analogia:
Irokeesissa, näemmä. Kyllä mielestäni on sinänsä
kummaa sulkea ulos tiskijukkia siksi että he ovat soitta-
neet liikaa
Originally posted by @_&:
Sinne ulos vois buukata vaikkapa Tixan yms.vaihtoehto meininkiä ...Tästä päästäänkin aasinsillalla tarjoukseeni saapua itse soittamaan myös tohon päiväsektioon ...öö sekalaista chilli matskua .
Originally posted by AbsolutX / Jarkko:
Jaoin muuten topiccia osiin, että saadaan tänne enemmän tilaa itse ideoinnille ja keskustelun etenemiselle. Ilmoittautumiset näinollen kerääntyisivät muualle. Toivottavasti moderaattoreilla ei asiasta ole nurisemista?
1. Bileitten pääjärjestäjät
Tällä hetkellä aktiivisimmat ovat olleen minä, Tres ja LyoN, joita ehdotankin tähän hommaan.
2. Paikka
Paikka on pakko selvittää mahdollisimman pian, että saadaan suunniteltua tilojen määrä ja tarvittavat PA:t sun muut. Tiloja ehdottaneet ottakaa PIKAISESTI yhteys mahdolliseen bilepaikkaan, ja selvittäkää vuokrauksen mahdollisuus.
3. Päivämäärä
Kesään tämä menee, mutta mihin vaiheeseen. Heinäkuun alkupuoli on suhteellisen tyhjää ainakin isompien bileiden kohdalta.
[QB]