115 posts, 6 pages, 15,481 views
Originally posted by mmm...:
Hih, juuri näin, citylehtitrendikkyys valtaa Helsingin suuria (trance-)klubeja=) Termiä oon käyttänyt jo pitkään, mutta jos ko. lehdellä oikeasti on niinkin suuri vaikutus asioihin kuin Tapi sanoi, niin johan alkoi pelottaa!
Originally posted by mekaanikko:
Voisikohan käsityksesi johtua siitä, että tunnet itsesi ulkopuoliseksi koska et tunne porukkaa eiväkä musiikki ja esiintyjätkään ole tuttua tavaraa? Kermassa sen sijaan on hyvä fiilis, paljon tuttuja ja yleensä erinomaista musiikkia ja entuudestaan fiilisteltyjä artisteja. Totta kai Kermaankiin eksyy silloin tällöin muutama ihminen jotka ovat aivan pihalla meiningistä musiikillisesti, mutta so fucking what? Eikö muihin bileisiin koskaan tule sellaista porukkaa?
Heh, voisin melkein vannoa että fi-raven arkistoa kaivamalla tämänsisältöisiä viestejä löytyy jo vuodelta 1995 tai 1996.
Originally posted by JiiHoo:
Kysynpä vaan että jaksaako kaikki Illusioniin tulleet ihmiset bailata 05-12 kofeiinin voimalla... Tai perunoiden ja mummonlihapullien. Valitettavan moni taitaa käyttää muita energian lähteitä. Käsittääkseni.
Originally posted by JiiHoo:
JA vielä enemmän olen kuullut näiltä ns. newbieravettajilta "miksi menisin johonkin toiseen (lue. intiimiin, laadukkaampien soittajien, halvemman lipun perään), kun Tabi, Orkidea yms. soittaa kaapelilla?!?!"
Mutta pullamössöä pullamössöille! Sitähän se!
Ehkäpä kaikki haluaakin just tätä, tai sit ei
ps. ikävää tässä on vielä se pikkupikkupointti, kaikki tämä tapahtuu niiden ihmisten kustannuksella jotka tätä musiikkia ja sceneä oikeasti Rakastavat.
Originally posted by pHaze:
Totatota... Toi kuulostaa kyllä taas hieman turhan itserakkaalta väittämältä mun korvaan. Eli ihmiset jotka pitävät Orkideasta tai Tabista rakastavat tätä musiikkia ja sceneä vähemmän kuin ne jotka pitävät mainitsemastasi DJ Crazesta enemmän? Eiköhän tossa väitteessä oo taas vedetty aika hyvin mutkat suoriksi ja yleistetty rankalla kädellä vain ja ainoastaan sen takia että trance tai polkka on nykyään useammin sitä musiikkia jonka kautta porukka tutustuu sceneen. Eli ihan turha ottaa marttyyriasennetta tässäkään jos muilla ihmisillä ei ole samanlainen musiikkimaku ja sä et saa sen takia kuulla kaikkia niitä artisteja kuin haluaisit.
Originally posted by mekaanikko:
[QB]Heh, voisin melkein vannoa että fi-raven arkistoa kaivamalla tämänsisältöisiä viestejä löytyy jo vuodelta 1995 tai 1996. Elitismi on muka ihan lyhyessä ajassa räjähdysmäisesti lisääntynyt ja City-lehti on kaiken pahan alku ja juuri. =) No, voi miettiä, mistä kertoo se, että tästä vuodesta toiseen valitetaan..
[QB]
Originally posted by lauri:
1) Miten takaat isot viinanmyynnit, kun et voi olla varma tuleeko jengiä tai että juoko se jengi viinaa? Jos teknoklubbaaja käyttää alkoholia keskimäärin 25% vähemmän kuin perus mainstream klubbaaja, tarkoittaa se sitä, että jengiä pitää olla reilusti enemmän kuin normaalisti...
2) Siinä vaiheessa kun tapahtumien tekemiseen kuluu tuhansia ja taas tuhansia euroja, alkaa se olla jo suht totista touhua, vaikkakin pilke silmäkulmassa.
[ 12 June 2002: Message edited by: lauri ]
Originally posted by Lil Tony:
Mistäs tietää vaikka löydät itse sieltä baarista nojailemasta ja kuuntelemasta Olavi Virtaa??
Luulen että todellinen kehitys on jotakin "mikään ei muutu"- ja "kaikki menee enenevästi päin #%&$e:a" -näkemysten väliltä. Ihmiset alkavat protestoida kehitystä vastaan silloin kun oppivat näkemään asioita ja niiden yhteyksiä kokonaisempina (ei siis vain siksi, että ovat tulleet "bilevanhoiksi").
Syy? Identiteettiä määrittää sitä rikkova ristiriita:
p
l
u n i t y
r
-
a
l
i
t
y
[ 18 June 2002: Message edited by: mmm... ]
Originally posted by wendy:
Itse pidän tuota pluria vaan kuosaajien hetkellisenä yhteydentunteena, joka on kemikaalien aikaansaama. (odottaa koska tomaatit alkavat lennellä päälle )
Originally posted by yana:
onni on vain hetkellinen häiriö aivojen kemiallisessa tasapainossa
Mun mielestä tää plur-juttu on kyllä turhaa ja varsin tekopyhää hapatusta. Ihan samalla lailla teknoskenessä juonitellaan ja haukutaan ja puukotetaan selkään kun muuallakin. Ja samoin löydetään kavereita, pidetään hauskaa ja saadaan elämyksiä.
Itse pidän tuota pluria vaan kuosaajien hetkellisenä yhteydentunteena, joka on kemikaalien aikaansaama. (odottaa koska tomaatit alkavat lennellä päälle )
Mun mielestä tää plur-juttu on kyllä turhaa ja varsin tekopyhää hapatusta. Ihan samalla lailla teknoskenessä juonitellaan ja haukutaan ja puukotetaan selkään kun muuallakin. Ja samoin löydetään kavereita, pidetään hauskaa ja saadaan elämyksiä.
Originally posted by pHaze:
PLUR on idealismia, joka ei koskaan tule täysin toimimaan kuten ei mikään muukaan aate. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö sitä voisi yrittää noudattaa parhaansa mukaan, jotta ihmiset tulisivat mahdollisimman hyvin toimeen toistensa kanssa ja kaikilla olisi mahdollisimman kivaa. Aivan yhtä suurta naivismia (tosin kyynisyydellä höystettynä) on hylätä koko homma koska se ei toimi 100%. Samalla periaatteella voisi olla ikinä uskomatta ja yrittämättä yhtään mitään koska kaikki ei kuitenkaan tule toimimaan niin täydellisesti kuin pitäisi. Unelmia pitää olla, eikö?