Korvatulpat TILAUS

187 posts, 10 pages, 39,391 views

#161 • • A-E Guest
Fuck! Menin tilaamaan omani muutamaa viikkoa liian aikaisin, kun nyt olis muitakin tilaajia noille tulpille. No saampa ainakin omat tulppani jo ehkä ensi viikolla.
#162 • • poet Guest
Joo hei mezzizzä ollaan, jos kimppatilaus järkkääntyy ja valoksen otto onnistuu tää Helsingissä!!
#163 • • holic Guest

Joo hei mezzizzä ollaan, jos kimppatilaus järkkääntyy ja valoksen otto onnistuu tää Helsingissä!!

Onnistuu myös hesassa, tilaus on toteutumassa yritän saada vielä muutaman kaverin mukaan, Kysele sinäkin tutuiltasi. Ilmoitatko yhteystietosi mulle privaatissa...

Terv Kalle
#164 • • Keba Guest
Suotimet on luullakseni itse vaihdettavat? Mistä ne saa kaikkein halvimmalla ja mihin hintaan? Se 85e hirvittää...En oo päässy dj-käytössä sinuiksi -25db suojien kanssa. Pitää vielä yrittää, mutta heikolta näyttää..Asiakkaiden kanssa juttelu yms on tuottanu hankaluuksia.
#165 • • ken-guru Guest

Suotimet on luullakseni itse vaihdettavat? Mistä ne saa kaikkein halvimmalla ja mihin hintaan? Se 85? hirvittää...En oo päässy dj-käytössä sinuiksi -25db suojien kanssa. Pitää vielä yrittää, mutta heikolta näyttää..Asiakkaiden kanssa juttelu yms on tuottanu hankaluuksia.

Tuntuu että niillä on jonkinlaiset myyntisopparit ympäri euroopan noista filttereistä. Esim kyselin Saksalaiselta firmalta josko ne myis mulle -15dB filtterit mutta jahka ne sai selville että olen Suomesta, ne ohjas mut ML-Suojainpalvelun sivuille :-)

Juu, itsekin kaipailen -15dB filttereitä. Nuo -25dB on Suomen oloissa useimmiten ylimitoitetut. Vaikka olenkin muutaman dj-keikan jopa heittänyt nuo päässä, ei se oikein toimi.
#166 • • Jukka I Guest
Hommasin pari kuukautta sitten ML:lta lisäsuodinparin (25dB) ja hinta oli 65e. Tulevat kirjekuoressa suoraan kotiin. Vaihtaminen on erittäin helppoa.
#167 • • akir0 Guest
Tyhmä kyselee, että mites tota Elacineiden mukana tullutta rasvaa(?) pitäs käyttää. Manuaalin heitin perinteisesti heti roskiin..
#168 • • Keba Guest
Haluisko joku vaihtaa suotimet? =)
#169 • • Tapsa Guest

Tyhmä kyselee, että mites tota Elacineiden mukana tullutta rasvaa(?) pitäs käyttää. Manuaalin heitin perinteisesti heti roskiin..

Rasvaa levitetään tulppaan siten, että se sujahtaa mukavammin korvaan.
(Jos liike ei vielä muuten luonnistu .. )

Kyl sen sit oppii !
#170 • • akir0 Guest

Rasvaa levitetään tulppaan siten, että se sujahtaa mukavammin korvaan.
(Jos liike ei vielä muuten luonnistu .. )

Kyl sen sit oppii !

Ok, vuoden oon jo kohta käyttäny ja korvaan laittamisessa ei oo koskaa ollu mitää ongelmaa. Luulin, että sillä vois puhdistaa/pidentää noiden elinikää, mut ei sitte.
#171 • • Tapsa Guest

..Luulin, että sillä vois puhdistaa/pidentää noiden elinikää, mut ei sitte..

Juu varmistin vielä
->
'Otoferm-voide voi helpotta suojaimen paikoilleen asettamista, jos se muuten tuntuu hankalalta..'
#172 • • Ricke Guest

Juu, itsekin kaipailen -15dB filttereitä. Nuo -25dB on Suomen oloissa useimmiten ylimitoitetut. Vaikka olenkin muutaman dj-keikan jopa heittänyt nuo päässä, ei se oikein toimi.

Ite kaipailisin kanssa -15dB filsuja. Jos on tulossa kimppatilausta jossain vaiheessa, niin samalla voisi kysyä saisiko lisäsuotimista myös edukkaampaa diiliä niitä haluaville.
Cutoff

#173 • • Cutoff
mulla on ollu nuo tulpat nyt viis vuotta..nii siis ne suotimetko pitää vaihtaa? :)
#174 • • akir0 Guest

Ite kaipailisin kanssa -15dB filsuja. Jos on tulossa kimppatilausta jossain vaiheessa, niin samalla voisi kysyä saisiko lisäsuotimista myös edukkaampaa diiliä niitä haluaville.

Mulle kanssa.
#175 • • karkar Guest
En tiedä olisko tää nyt oikee topic, mutta luulisin, että joku osais vastata.

Mulla on sellanen ongelma, että mun molemmat korvakäytävät on todella ahtaat pienenä sairastetun korvatulehduksen takia. Siitä johtuen mun on erittäin hankalaa saada mitään tulppia kunnolla korviin. Ongelma tietty poistuis noilla Elacineilla, mutta en haluais maksaa tulpista niin paljoa.

Eli onks jollain muulla samaa ongelmaa? Mitkä tulpat olis hyvät/tarpeeks pienet? Tehdäänkö lapsille tulppia? Koska ne saattais olla tarpeeks pienet.

Mites noi muut Elacin mallit, onks niistä kokemuksia?
#176 • • Tapi T Guest

Ainoastaan tuo ER-malli on tarkoitettu musiikin kuunteluun, koska se vaimentaa tasaisesti kaikkia taajuusalueita. Nuo muut Elacinin mallit ovat suunniteltu aivan eri tarkoituksiin, joten niiden käyttö bileissä vastaa kai lähinnä normaalia keltaista vaahtomuovitulppaa.
#177 • • karkar Guest

Ainoastaan tuo ER-malli on tarkoitettu musiikin kuunteluun, koska se vaimentaa tasaisesti kaikkia taajuusalueita. Nuo muut Elacinin mallit ovat suunniteltu aivan eri tarkoituksiin, joten niiden käyttö bileissä vastaa kai lähinnä normaalia keltaista vaahtomuovitulppaa.

Kiits!

Onks mitään käsitystä mitä noi ER:t maksaa?
#178 • • Tapi T Guest

Omani maksoivat 185e. Mutta kimppatilauksilla hintaa saa pudotettua tuosta about 50e.
#179 • • karkar Guest

Omani maksoivat 185e. Mutta kimppatilauksilla hintaa saa pudotettua tuosta about 50e.

Okei. Sori tyhmä kysymys. Luulin, että noi ER:t on eri malli kun tässä on keskusteltu.
#180 • • mayah Guest
Huomenta Plattari!

Olen aloittamassa uutta elacin kimppatilausta Klubbarin puolella ja kyselisin nyt alustavasti kiinnostusta myös täältä!

_Alustavat_ hintatiedot (23.09.04) :

-normaalihinta on 189 euroa/pari
-tilaus, väh. 10 hlöä, hinta 155 euroa/pari
-tilaus väh. 20 hlöä, hinta 150 euroa/pari

150 eurosta hintaa ei kuulemma voi enää paljoa laskea.

Tämä tilaus koskee ainoastaan Helsinkiä, en ole järjestämässä valostenottomahdollisuutta esim. Tampereelle.

Mikäli innokkaita riittää, soitan tarkemmat hintatiedot vielä tällä viikolla. Lisää tietoa tulpista ja muuta infoa:

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=33732

HUOM! Linkin katselu omalla vastuulla! En vastaa mahdollisista hymiöiden aiheuttamista reaktioista Platinumin käyttäjille :heart: