Korvatulpat TILAUS

187 posts, 10 pages, 39,381 views

#141 • • UzU Guest
Uuden tilauksen tietoja päivitetty!
#142 • • UzU Guest
Elikkäs nyt on sitten lyöty lukkoon päivämäärät, sekä hinnat.
Tulppien hinnaksi tulee tuo 149.50 euroa / pari, ellei jostain nyt ilmesty suurta määrää lisää tilaajia.

Valosten ottaminen:

Helsingissä:
Valosten ottaminen suoritetaan VITA-Lääkäriaseman tilossa Mikonkadulla 7.krs. Ajanvaraus suoritetaan puhelinnumerosta (09) 694 9538 ja toimenpiteen kesto on noin 15 minuuttia. Eli varaa itse itsellesi aika!

Tampereella:
Valosten ottaminen suoritetaan 25.8 klo 16 -> @ mun luona. Tarkemman sijainnin saat mailitse, kun teet tilauksen.

Lisäsuodattimista:

Lisäsuodatinparin listahinta alveineen on 85 euroa, mutta tapana on ollut ryhmätilausten yhteydessä myydä lisäsuodattimet hintaan 65 euroa.
Alennettu hinta edellyttää tilaamista noin kuukauden kuluessa suojainten luovutuksesta.

Unohdinko kertoa jotain?
#143 • • UzU Guest
osta korvatulpat! Ne on paljon coolimmat kuin kuulolaite ;)
#144 • • Tapsa Guest
..paljon coolimmat kuin kuulolaite..

Näin o!

Uzu
zek joor meil!
#145 • • Keba Guest
Vieläkö ehtis mukaan tilaukseen? Tulisin mielelläni.
#146 • • UzU Guest
Juu kyllä mahtuu. Jengiä otetaan mukaan aina tuohon 25. päivään asti. Mailia vain mulle jossa on yhteystiedot ja tieto otatko valut Stadis vai Tampereella.
#147 • • UzU Guest
TILAUSAIKA ON PÄÄTTYNET.

Mukaan saatiin jälleen tarpeeksi jengiä. Kiitos teille kaikille. :)
#148 • • Keba Guest
Oon vähän paitsiossa tässä asiassa, oonko nyt ymmärtänyt oikein, että soittelen suoraan sinne liikkeeseen ja varaan ajan ja siinä yhteydessä mainitsen tästä yhteystilauksesta vai mitähäh? :)
#149 • • UzU Guest

Oon vähän paitsiossa tässä asiassa, oonko nyt ymmärtänyt oikein, että soittelen suoraan sinne liikkeeseen ja varaan ajan ja siinä yhteydessä mainitsen tästä yhteystilauksesta vai mitähäh? :)

Sinä itse soitat (09) 694 9538 (VITA-terveysasema, mikonkatu) ja varaat itsellesi ajan Elacin ER korvatulppien valosten ottamista varten. Kannattaa sanoa että olet mukana kimppatilauksessa, jotta osaavat pistää oikean hinnan.
Sitten käyt siellä sovittuna aikana ottamassa valokset ja annat tarpeelliset tiedot. Tulpat tulee postissa kotiin laskun kera.
#150 • • Keba Guest
->Uzu

Anteeksi sekoilemiseni, äsken vasta löysin mailisi Hotmailin Junkmail-kansiosta. Kiitoksia tiedoista :)
#151 • • UzU Guest

->Uzu

Anteeksi sekoilemiseni, äsken vasta löysin mailisi Hotmailin Junkmail-kansiosta. Kiitoksia tiedoista :)

Ei hätää ;)
#152 • • timoteus Guest
Eli kyseessä olisi uuden korvatulppatilauksen järjestäminen. Toivottavasti joululahjarahoista on jääny osa talteen...Hinnasto on tietääkseni sama ja periaatteet myös. Tarkoitus olis siis saada ainakin kymmenen ihmistä kasaan jolloin hinta olisi noin 155e/pari. Ilmoitelkaa kiinnostuksestanne joko tähän threadiin tai eemaililla [email protected].
#153 • • Keba Guest
Samaan syssyyn vois ottaa kyselykierroksen, mitä edelliskerralla tilanneet pitävät tulpistaan?

Mulla on kyseiset oliot nykyään aina mukavat, töissä tehtaalla oli ihan mahtavat kapistukset sankasuojien tilalle, paljon mukavammat päässä. Baarissa asiaakkaana käytän myös aina, mutta soittaessa tuntuu, että -25db olisi liikaa, tulee jotenkin tukkoinen olo. Pitääpi kai tilailla joskus intin jälkeen astetta kevyemmat suotimet.
#154 • • UzU Guest
Itse otin ton 15db ja ihan hyvälle se on tuntunut. Joskus kaipaa ehkä tuota 25db vaimennusta, mutta eihän siinä kaappien vieressä ole pakko seisoa.

Hintansa arvoinen hankinta!

Hetkeäkään en ole katunut ostosta! Kadun vain sitä jos unohdan tulpat kotiin ja päädyn bileisiin..
#155 • • timoteus Guest
Eli haluaisin muistuttaa tilauksesta, jota olen järjestämässä. Tällä hetkellä on kasassa ainoastaan viisi ihmistä eli toinen moinen tarvittais, että tästä jotain hyötyä olisi. Infoa löytyy edeltä. Ilmoittautukaa nyt ihmeessä, niin kaikki hyötyy :)

timoteus
#156 • • timoteus Guest
Ja aikaa on taas vierähtänyt. Tässä postaus, jonka laitoin Klubitukseen (http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=11188&sivu=1) ja joka on myös releventtia matskua tänne :)

"Eli nyt tehdään näin: Kaikki, jotka haluavat tilata ko. korvatulpat ilmoittavat minulle e-maililla tarpeeksikatsomansa tiedot (kts. topikin alku) itsestään tämän kuun loppuun mennessä (31.1.). Tämä ilmoitus on siinä määrin sitova, että voin ilmoittaa ML-Suojaainpalveluun tilaajien määrän. Tämän jälkeen saadaan tietää tulppien lopullinen hinta. Tietoa hinnasta myös tossa topikin alussa. Tällä hetkellä "varmoja" tilaajia on 7-8 eli muutama mukaan kimppaan niin hintaa saadaan alaspäin jo kummasti.

Ja e-mailihän oli [email protected].

Tämä kaikki hössötys vain ja ainoastaan siksi, että asialle saadaan tehtyä jotain ja pyörät pyörimään ja korvat suojattua *hohhoijaa*

P.s. Tällä kertaa tilaus järjestetään siis pelkästään Helsingin päässä eli valosten otto tapahtuu ilmeisesti Vita-terveyspalvelun tiloissa.

Asiasta lisää tarkemiin myöhemmin..."

Että näin ja niitä e-mailejä odotellaan innolla :cool:

timoteus
#157 • • timoteus Guest
Ja sitten vielä pikku muistutus, jottei tarvitse katua että jäit pois kyydistä. Kuun loppu lähestyy ja aika umpeutuu. Ensi kuun alussa lähetän kaikille jo tässä vaiheessa mukanaoleville e-mailiä jatkosta (mistä varata aika valosten ottamista varten, missä valokset otetaan jne.). Tällä hetkellä tilaajia on kyllä riittävästi mutta mukaan toki mahtuu *wink wink*

timoteus, [email protected]
#158 • • A-E Guest
Kevät on tullut ja se merkitsee monessa mielessä uuden alkua, siksi minä olenkin päättänyt hankkia itselleni noi tällä foorumilla paljon kehutut Elacin henkilökohtaiset kuulosuojaimet.

Nyt mua kiinnostaisi tietää onko, joku muu mahdollisesti tilaamassa noita suojaimia mahdollisen kimppatilauksen toivossa. Itse haluan kyllä suojaimeni mahdollisimman nopeasti, vaikka kimppatilauksella säästääkin muutaman kymmenen euroa.

EDIT: Ton kimppatilaus idean voi unohtaa mun osalta. Kävin jo ottamassa valokset omista korvistani.
#159 • • holic Guest
Jees.

Olen tilaamassa korvatulppia, juuri noita kyseisiä elac:ceja eli jos kiinnostaa niin ota yhteyttä vaikkapa foorumin kautta privaattina. Valoksia olisi tarkoitus ottaa Tampereella, selvitän vielä voiko samaan tilaukseen ottaa myös Helsinkiläisiä.

Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä pikimmiten.
#160 • • Loopy Guest
_0/

Messissä!